• ...

Renault 19 modelio istorija

Projektas, kurio pagrindu buvo sukurtas RENAULT 19, turėjo indeksą X53. Pagal jį turėjo būti pagamintas automobilis, galintis konkuruoti su europietiškais C klasės automobiliais. Šis projektas buvo realizuotas rekordiškai greitai – per 42 mėnesius.

Automobilio kūrimas prasidėjo 1984 metų lapkričio mėnesį ir jau 1985 metų liepos mėnesį buvo sukurtas kėbulas. Naujo modelio interjero sukūrimas užtruko dar 5 mėnesius. 1986 metais balandžio mėnesį visi darbai buvo užbaigti. Iki to momento kai prasidėjo RENAULT 19 gamyba, pavyzdžiai poligonuose buvo nuvažiavę jau 7.5 milijono kilometrų. "Renault 19" rinkoje pasirodė 1988 m., pakeitęs pasenusią "Renault 9/11" šeimą.

RENAULT 19 dizainas yra firmos “RENAULT DESIGN” darbas, bendradarbiaujant su žinomu italų dizaineriu Džordžio Džudžaro. Vienas iš svarbiausių dizainerių ir inžinierių tikslų buvo sukurti automobilį su geresne aerodinamika. Specialistai neveltui stengėsi – Cx(oro pasiprešinimo koeficientas) yra 0.31.

RENAULT inžinieriai daug dėmesio skyrė naujo modelio saugumui. Atlikta labai daug saugumo testų su šoniniu ir frontaliniu susidūrimu. Paskutiniai RENAULT 19 modeliai turėjo sustiprintas duris ir oro pagalves.

RENAULT 19 gamino RENAULT gamyklose: Duai ir Mobuž (Prancuzija), Valadolid (Ispanija) ir Setubal (Portugalija) miestuose. Buvo gaminamos 4 versijos: trijų arba penkių durų chečbekas, keturių durų sedanas ir kabrioletas su aštuoniais skirtingais benzininiais ir dyzeliniais varikliais.

RENAULT 19 labai komfortabilus automobilis. Galima buvo pasirinkti viena iš 11-os variklių nuo 58 iki 135 a.g. galingumų. Norint įtikti pirkėjui, buvo pasiūlyti net keturi interjero ir eksterjero variantai. 1992 metais buvo atnaujintas RENAULT 19 modelis. Buvo pakeista automobilio išvaizda ir patobulinti varikliai.

RENAULT 19 yra labai sėkmingas modelis, gražinęs prancūzų automobilių gamintojams teisę lygiomis galimybėmis konkuruoti su vokiečiu koncernais. Reikia pastebėt, kad 1989 m. Vokietijoje tapo "Perkamiausiu importiniu automobiliu" ir išsaugojo šį titulą kelis metus iš eilės.

1995 metais buvo pradėta RENAULT MEGANE gamyba, kuris sėkmingai pratęsė RENAULT 19 automobilių gamybą. RENAULT MEGANE naujų idėjų ir sprendimų dėka tapo nemažiau populiarus už jo pirmtaką. Kai buvo nutraukta serijine RENAULT 19 gamyba Europoje, šitas automobilis kai kuriose šalyse užėmė pirmaujančias vietas naudotų europietiškų C-klasės automobilių rinkoje.

RENAULT 19 CABRIOLET gamyba tęsėsi iki 1997 metų.

Kai kurie duomenys:

Pilnas svoris - 1430 kg; bagažinės talpa - 463 l.; kuro bako talpa - 55 l. Matmenys: ilgis - 4248 mm; plotis - 1696 mm; aukštis - 1422 mm; atstumas tarp ašių 2545 mm.

Pagrindinis variklis - 4 cilindrų 1397 cm3 karbiuratorinis, 72 AG / 5750 aps/min; didž. sukimo momentas 104 Nm/3500 aps/ min; įsibėgėjimas 0-100 km/h - 14,7 s, max greitis - 175 km/h. Vidutinės kuro sąnaudos -6,3 l. 1,7 (1721 cm3, karbiuratorius arba įpurškimas, atitinkamai 66 AG arba 70 AG/5750 aps/min.(F2N ir F3N).