pora problemu su 16v

Viskas apie Renault 19

Moderatoriai: Vidulis, 2SHAE

pora problemu su 16v

Standartinė Vilkas » Ant, 2009-Sau-20 10:58

1.tai va turiu dvidure. suluzo begiu rankena kur eina iki greiciu dezes. turejau nuo keturdures gera. pamatavau dydis toks pat idejau ir problema atsirado: nereikia net ziedo kelt kai kalu pirma begi isijungia atbulinis. kad pirma ikalt turiu labiau i desine jungt ko pasekoje daznai antras vietoj pirmo isijungia. gal kas susiduret kaip issprest

2 kazko nustojo tepalo rodykle rodyt spaudima ir tepalo kieki karteryje.
861621737
Vartotojo avataras
Vilkas
Draugas
 
Pranešimai: 285
Užsiregistravo: Pen, 2004-Kov-12 16:21
Miestas: Vilnius

Standartinė rwt » Ant, 2009-Sau-20 13:34

del 1prob. turbut busi per "kietai" prisukes kazka reik laisvumo truputi, kad normaliai isijungti begiai, seip zinau kad traukute kazkokia ten yra ties ta vieta kur susijungia svirtis su deze, reiktu pabandyti vienam pajungineti begius kitam paziureti is apacios kaip vaiksto ta svirtis.
del 2prob. tai turbut bus daviklis arba daviklio fishke arba laidas.

Cia tokios problemos kuriu reik ieskot garaze, nes tiksliai nepasakys niekas, del ko taip yra.
R19 PH2 16v 1993
http://goo.gl/myYScw
Vartotojo avataras
rwt
Narys
 
Pranešimai: 2642
Užsiregistravo: Pir, 2005-Bal-11 00:00
Miestas: Kaunas

Standartinė ZeroDivide » Ant, 2009-Sau-20 15:27

1 problema gali būt dar dėl to, kad gal spyruoklės nedajungei (kur iš apačios eina). P.s. Kaip metant labiau į dešnę vietoj pirmo įkali antrą? Kartais ne trečią?
Renault 19 1.7l phII 1994 sidabrinis sedanas - out of business.
Renault Megane 1.6 16v 1999 mƫlynas coupe
ZeroDivide
Draugas
 
Pranešimai: 377
Užsiregistravo: Pir, 2008-Sau-28 20:02
Miestas: Kƫdainiai / Kaunas

Standartinė thermo » Ket, 2009-Sau-22 22:20

Begis atbulinis ir kiti sunkiai metosi begiai nesimeta del pavaru svirties obuolio sudilimo ir atbulinio kronsteino sudilimo.
R19 16V ph1 (rides);
R sport 2006 cycle;
Renault Laguna II (o varge varge).
+37061604798, bet daznai nekeliu. Skype st.thermo
Vartotojo avataras
thermo
Narys
 
Pranešimai: 757
Užsiregistravo: Tre, 2004-Vas-18 18:53
Miestas: Shanchiai, Juozapuko pr.

Standartinė gonzikas » Pen, 2009-Sau-23 21:42

kritiskos vietos del pirmo punkto yra tos vietos ilgis kur pavaru svirtis susijungia su sakute , ten toks pasiaustas pavirsius kuris turi but islindes nustatytose ribose ir pacios stangos padetis . tavo atveju ja reiketu pasukti atleidus uzspaudeja prie sakutes kol atbulinis bus savo vietoj o pirmas pirmo vietoj o ne trecio
gonzikas
Draugas
 
Pranešimai: 144
Užsiregistravo: Pen, 2009-Sau-23 00:15
Miestas: Kaunas

Standartinė andriuza » Pen, 2009-Geg-15 10:27

Yra beda,o gal ir ne...Atidarius tepalo dangteli taskosi tepalas,duodi gazo dar labiau.Pas normalias auto to nera..cia pas daug ka taip,ar tik pas mane viena?Ka tipo veleneliam viskas?Ir uz kiek kas galetu kompresija pamatuot,gal zinot?Ar gal yra norinciu? :)
Po to dar vienas klausimas,tas dacikas kur rodo,kiek kuro ima kai vaziuoji jis teisybe rodo?Nes pas mane jis pastoviai apie 17-20l rodo :D vazineju ramiai as...Gali buti del liamda zondo?Kaip ji patikrinti?Snd uzmaciau kur stovi jis :D
Renault 19 16V ph1
MB W124 2.3L
Vartotojo avataras
andriuza
Narys
 
Pranešimai: 2298
Užsiregistravo: Šeš, 2009-Sau-10 15:05
Miestas: Kaunas-

Standartinė andriuza » Pen, 2009-Geg-15 10:29

Man rodos teks mano 16V reno r19 servisiuke apsilankyt kuria diena...Nes reikia guolius pakeisti ratu..
Renault 19 16V ph1
MB W124 2.3L
Vartotojo avataras
andriuza
Narys
 
Pranešimai: 2298
Užsiregistravo: Šeš, 2009-Sau-10 15:05
Miestas: Kaunas-

Standartinė ata » Pen, 2009-Geg-15 10:31

turi tashkytis tepalas atidarius kamsti. del kuro sanaudu reiktu diagnostika daryti.
renault 19 16v ph2 1994 , 2.0 f7r 714/147kw
Vartotojo avataras
ata
Narys
 
Pranešimai: 119
Užsiregistravo: Sek, 2008-Lie-27 22:22
Miestas: Vilnius

Standartinė andrius t » Pen, 2009-Geg-15 15:24

velenelis nedengtas uztai ir tasko.....
andrius t
Draugas
 
Pranešimai: 558
Užsiregistravo: Pen, 2008-Spa-17 19:11
Miestas: kaunas

Standartinė Ignatio » Pen, 2009-Geg-15 18:43

andriuza rašė:Yra beda,o gal ir ne...Atidarius tepalo dangteli taskosi tepalas,duodi gazo dar labiau.Pas normalias auto to nera..cia pas daug ka taip,ar tik pas mane viena?Ka tipo veleneliam viskas?Ir uz kiek kas galetu kompresija pamatuot,gal zinot?Ar gal yra norinciu? :)
Po to dar vienas klausimas,tas dacikas kur rodo,kiek kuro ima kai vaziuoji jis teisybe rodo?Nes pas mane jis pastoviai apie 17-20l rodo :D vazineju ramiai as...Gali buti del liamda zondo?Kaip ji patikrinti?Snd uzmaciau kur stovi jis :D


Visų variklių, kurių paskirstymo velenėlis neuždengtas, tepalas yra taškomas, kaip jau kolegos minėjo. O dėl lambda zondo patikrinimo, tai labai paprasta. Užvedi variklį ir žiuri kokia yra įtampa ant zondo. Testerį reikia nustatyt ant kintamos įtampos matavimo, nes ji ten 10Hz dažniu kinta. Ant signalinio laido turėtų būti apie 500mV.
Renault 19 PhI TXE 1,7i
Renault Laguna I 2.0
Alfa Romeo 155 2.0 T.S.
Vartotojo avataras
Ignatio
Draugas
 
Pranešimai: 1014
Užsiregistravo: Tre, 2004-Sau-28 11:51
Miestas: Utena / Vilnius

Standartinė andriuza » Pen, 2009-Geg-15 19:27

Dekui :nod: Bandysim sekmadieni galvot kazka...Nes ryt lekiu i santaka,kareivuku paziuret :unibrow:
Renault 19 16V ph1
MB W124 2.3L
Vartotojo avataras
andriuza
Narys
 
Pranešimai: 2298
Užsiregistravo: Šeš, 2009-Sau-10 15:05
Miestas: Kaunas-

Standartinė gonzikas » Šeš, 2009-Geg-16 09:33

Ignatio rašė: Testerį reikia nustatyt ant kintamos įtampos matavimo, nes ji ten 10Hz dažniu kinta. Ant signalinio laido turėtų būti apie 500mV.


nunu, jei ten bus 500 mv tai zondas negyvas, su testeriu nelabai pamatuosi nes turi matyt kaip svyruoja itampa nuo 0 iki 1 v ir prie viso to
dar reikia matyt kokiu greiciu tas vyksta, nes pailgejes ciklas taip pat rodo kad zondas jau baiginejasi. kreipkis pas ta kas turi oscilografa arba duju analizatoriu.
automobiliu remontas 8 651 88668
tvarkau elektra , vaþiuokle , darau engine swap
gonzikas
Draugas
 
Pranešimai: 144
Užsiregistravo: Pen, 2009-Sau-23 00:15
Miestas: Kaunas

Standartinė 2SHAE » Šeš, 2009-Geg-16 10:56

gonzikas rašė:
Ignatio rašė: Testerį reikia nustatyt ant kintamos įtampos matavimo, nes ji ten 10Hz dažniu kinta. Ant signalinio laido turėtų būti apie 500mV.


nunu, jei ten bus 500 mv tai zondas negyvas, su testeriu nelabai pamatuosi nes turi matyt kaip svyruoja itampa nuo 0 iki 1 v ir prie viso to
dar reikia matyt kokiu greiciu tas vyksta, nes pailgejes ciklas taip pat rodo kad zondas jau baiginejasi. kreipkis pas ta kas turi oscilografa arba duju analizatoriu.


jei matuoja multimetras potencialus skirtuma, pasimatuosi, nes itampa vistiek papildomai dar reiks pasimatuot
Kompiuterinė diagnostika klubo nariams Vilniuje.
------------------------------------------------------
BMW E90
Renault Megane Coupe 2.0 16V (ex)
MB (ex)
Renault 19 Ph2 16V (ex)
Renault 19 Ph2 1.7 (ex)
Vartotojo avataras
2SHAE
Narys
 
Pranešimai: 3168
Užsiregistravo: Sek, 2006-Gru-17 21:19
Miestas: Vilnius

Standartinė Ignatio » Šeš, 2009-Geg-16 13:55

gonzikas rašė:nunu, jei ten bus 500 mv tai zondas negyvas, su testeriu nelabai pamatuosi nes turi matyt kaip svyruoja itampa nuo 0 iki 1 v ir prie viso to
dar reikia matyt kokiu greiciu tas vyksta, nes pailgejes ciklas taip pat rodo kad zondas jau baiginejasi. kreipkis pas ta kas turi oscilografa arba duju analizatoriu.


Meluoji ;) niekas ten nuo 0 iki 1 V šokinėt neturi ;) Lambda įtampa paprastai kinta 0,2 - 0,8V ribose, bet tai nereiškia, kad šokinėja nuo 0,2 iki 0,8.


andriuza, truputį apgavau tave, matuok ant nuolatinė įtampos (DC) ir būtinai pašildęs variklį, nes šaltas zondas nedirba.
Renault 19 PhI TXE 1,7i
Renault Laguna I 2.0
Alfa Romeo 155 2.0 T.S.
Vartotojo avataras
Ignatio
Draugas
 
Pranešimai: 1014
Užsiregistravo: Tre, 2004-Sau-28 11:51
Miestas: Utena / Vilnius


Grįžti į Technika

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių