
andriuza rašė:Kad starterije neturi buti tepalo tai cia faktas...nebent asis gali buti sutepta.Juk tepalas laidus elektrai,tai po to poliai 2 susijungtu ir kaput butu...
andriuza rašė:Anksciau buvo gerai...Kol "profesionalus" elektrikas,kuris montuoja aparatura rimtoje firmoje,nepajunge euro fiskes magui...Blin kreivarankis kazkoks..
audriux rašė:Jei akumas issikrauna siaip sau, tai ieskokit kame saknys. Jei rankos nekreivos, tai patys galit pasitikrinti.
Pradzioj aisku pasitikrinkit ar krauna is viso.
Jei viskas ok, tada:
1. Automobilis neuzvestas, visi prietaisai isjungti.
2.Dedi sroves matavimo reples ant akumo pliusinio laido ir matuoji. Jei turi tik testeri, reiks nuimti klema nuo akumo ir tarp akumo pliuso ir klemos prijungti testeri nustatyta sroves matavimui. (Galite nuimti vietoj pliuso "-"klema, nes ten tik vienas laidas ir butu gerai, kad testeris butu skaitmeninis.
3. Jei teka didesne srove, negu naudoja signalizacija(norint tiksliai ismatuoti reikia atjungti signalizacijos maitinima), reikia ieskoti kurioje grandineje yra nutekejimas.
4.Istraukinek po viena saugiklius ir ziurek ka rodo ampermetras. Jei istraukus kuri nors saugikli srove sumazeja arba visai nustoja teketi, reiskia sroves nutekejimas yra toje grandineje.
5.Pirmiausiai reikia tikrinti lempas, signala, maga. Kai itartina grandine surasta, belieka surasti konkrecia vieta. Tai dazniausiai buna laidas su prasitrynusia izoliacija arba vandens pribegusi fiske.
6. Normalus nutekejimas buna apie 0.1A.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių