Reno rašė:Todel ir ieskomas R21 turbo, kad butu su kompu
dMk rašė:Gal kas zino kur galima imest ta turbina ir kiek kainuos? Tai gal visgi kas nors isidejo sau turbina Idomu butu suzinoti rezultatus.
GrincH rašė:o apie variklio tuningavima galiu pasakyti viena dalyka: apart chipo, ismetimo, ir filtro, nieko nepadarysi rimciau... (na nekalbu apie turbo)...
treikas rašė:Maniskis 88 Kw 110 Ps naturalus motoras tipo kazkos spec. gamyklinis uzsakymas ..............
F3rAL rašė:Melom rašė:Nu matei cia kazkas su 1,7 mono 200 km/h isspaude.
As pabandziau taippat, isspaudziau 160km/h bet tai dar nebuvo pabaiga !!! )
GuzA_s rašė:F3rAL rašė:Melom rašė:Nu matei cia kazkas su 1,7 mono 200 km/h isspaude.
As pabandziau taippat, isspaudziau 160km/h bet tai dar nebuvo pabaiga !!! )
As su dyzeliu galiu daugiau ispaust
GrincH rašė:na tik nepradekit fantazuot kad R19 16V geriau valyt uz CRX ;]] pats turejau R19 DOHC`a... R19 1.8 16V DOHC 0-100km/h ~9s, o CRX 1.6 DOHC 0-100 7.4-7.5s. ir tai tik kalba eina apie standarta...
o apie variklio tuningavima galiu pasakyti viena dalyka: apart chipo, ismetimo, ir filtro, nieko nepadarysi rimciau... (na nekalbu apie turbo)... o ir su chipu nors ir paciu geriausiu ispausi max 20AG nes sis variklis turi labai maza galios resursa- kitaip tariant is jo yra praktiskai viskas ispausta gamykloj... tai vat butu patarimas norintiems rimtai pasidaryt Renushke: pakeiskit 1.8 16V DOHC varikli i Renault 21 2.0 turbo (175AG/5200aps; 275Nm/3000aps...) nuostabus duomenys, o ir variklis turi labai gera resursa ir turbinos ju kiek teko girdet netgi labai neblogos ir priedo nezemasleges taip kad galima duot bar`u tai nesunkiai su chipu , intercooleriu, uzkeltu slegiu galima tureti ~250AG ! ;]] be to nera labai sunku ikist... tinka net pavaru dezes tvirtinimai ir dar daug kas... tai va igyvendinkit mano buvusia svajone R19 fanai ;]
p.s.: tik vat varikli surast gera labai sunku
GTM rašė:kazkieno cia girdejau per 7.4 eme... ar tik ne eriko pirmafazis? taip kad makaronu nereik kabint apie 9 sekundes
nate rašė:2 R19 EAY - 795 Dom> manau paprasciausia ir pigiausia pradziai butu ne nuo pacio variklio pradeti, o nuo sportines ismetimo sistemos ir sportinio oro filtro montavimo. Tik neapsigauk, nes su filtru tai nera sudetinga, bet su ismetimu jau reikia spec pagalbos. as su draugeliais pasidariau tipo sportini ismetima bet svelniai tariant mazafaka gavosi. nu garsas nerealus buvo, galingas,toks duslus sportivnas,bet trauka 30% tikrai sumazejo. trasoj isbandziau,tai 197km/h tik koki ir tai sunkiai... na dabar vel su standartiniu ismetimu skraidau laimingas. Isvada: geriau jau tyliai bet tskant greitai
nate rašė:galini tiesinto ismetino sport bakeli uzdejau,anot meistru liamda zondas tada pradejo gryba pjaut del pasikeitusio ismetamu duju slegio ismetimo sistemoj
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias