1. Pravažiavus apie 20-30km pradeda bildėti. Kuo toliau važiuoji, tuo labiau bilda. Bilda sukant vairą ( nesvarbu, stovi ar važiuoji ), įvažiavus į duobelę ( ar šiaip kelio nelygumą ) ar keliant amortizatoriumi vieną pusę. Mašinoje pakeista: Amortizatoriai, atraminiai guoliai, atraminės lėkštutės, atraminės gumos, silent blokai, vienos pusės rato guolis. Šarnyrai, vairo traukės ir traukių antgaliai apžiūrėti ir nuspręsta, kad dar tikrai geroje būklėje. Kai "judinom" stovinčią mašiną garsas eina nuo vairo kolonėlės. Kolonėlė ne tepaluota. Keisčiausia, kad iš ryto ( t.y. po nakties ) problemų nebūna. Gal kas minčių kokių turi, ką keisti, kad bildėjimas pranyktų?
2. Aukštos apsukos ant laisvų ( apie 2000-3000 ), išeina dirbtinai numušti su sankaba ( t.y. užspaudus stabdžius su bėgiu atleidinėsi sankabą, apsukos nukrenta, vėl įspaudus sankabą pakyla iki 1100 kažkur ir laikosi ). Pakeista: MAP, LEV, žvakės, praplauti purkštukai, padarytas degimo kameros valymas. Pagal diagnostiką matosi, kad kolektoriaus oro temperatūros matuoklis dar nesąmones rodo ir TPS durniuoja. Ar gali toks didelis rezultatas būti dėl šitų dviejų daviklių jaučiamas?
3. Yra cypčiojimas, lyg lengvai prasisuktų ratai, atleidžiant sankabą. Ar gali būt tas grožis pas mane parėjęs?
4. Lengvas užimas važiuojant tiesiai, stiprėja sukant į dešinę, taipogi sunkiau sukasi vairas į dešinę pusę. Pakeistas dešinės pusės rato guolis. Į kairę sukant užimas visiškai išnyksta.
Automobilis renault megane'99, 1.6 16v. Kompresija gera, viską ką keičiau jau surašiau. Prašau, bent minčių duokit, ką dar reiktų taisyti, kad bėdos pranyktų. Automobilį darausi sau, o ne pardavimui ir norisi normaliai prikelti. P.s. pakeisti viską tarp priekinio ir galinio numerių - nepageidautinas pasiūlymas

