Tai vat ir galvoju, ar man su juo važinėti...

Šiaip labai pigu, kadangi dyzelis, o kaip katik teises išsilaikiusiam, tai labai gerai
Padariau sarašiuką, ką pakeičiau nuo pirkimo:
* Duslintuvo galinis bakelis, gumos;
* Apatine variklio pagalve;
* Oro filtras;
* Tepalai;
* Tepalo filtras;
* Viena ausinimo slanga (virsutine) ir antifreez'as;
* Naujos lemputes priekyje (melynos);
* Vandens pompa;
* Pagrindinis dirzas;
* Keleivio puses variklio pagalve;
* Desines puses sarnyras;
* Vairo trauke;
* Vairo traukes apsaugine guma;
* Padarytas suvedimas;
* Uzdetos naujos restauruotos universalios padangos "Amber Top Snow 3";
* Subalansuoti ratai (cia ir taip aisku).
Dar liko:
* Pasikeisti nauja vaira su airbag;
* Susideti gale abu cilindriukus, naujus vamzdelius ir kaladeles;
* Susitvarkyti salona;
* Pakeisti sviesu perjugimo rankenele;
* Nusipirkti viena arba abi preisrukines lempas.
Turiu va dar klausima, kai manote, ar i Renault 19, sedana tiktu Safranes salonas? Kazkaip masciau, masciau.. Na Safrane didesne masina, tai vat ir nesumasciau kaip ten butu
