limulus rašė:F7P + chipas + portinta galva gera kombinacija butu.
Arba dar geriau: chipas plus dohc'ines meganes 2.0 F7R cilindru blokas su F7P portinta galva ir manau apie 110+ kW realu isspausti ant stendo. Tik kad su tuo galvos portinimu ne taip viskas paprasta yra. Negali belekaip prasididinti portu.
andriuza rašė:Jei norit kad 16V valintu geriau Meskit viska lauk,sedynes,apsifkes,kilimus,smala isskuskit,galva padarykit,padarykite salto oro paemima,ismetima laisva,salto degimo zvakes idekit,suraskit pralaidesnius purkstukus,kuro siurbli kuris gales pilnai uzpumpuot tiek kiek reikes kuro ir chipa.Kokiu 20ag turesit.Nes daug nereikalingo svorio ismesit kokiu 100kg kaip nieko.Ir visos kitos chimijos.O jei taip netinka.Yra kitas varintas deti turbina.Galima tikrai ir paciam ja imontuot jei rankos nekreivos,tik reik daug info susirinkt daug,daug.O jei sitas netinka variantas,tada paskutinis variantas keist varikli.Det 2.0 F7R ir padaryti puse pirmo varinato prie jo.Laisva ismetima ir salta paemima + chipa.Bet manau 99kw R19 ir taip uztenka,tik ne visi moka isnaudot juos.Gatvei tikiu,kad neuztenka,bet kokioi trasoi tai manau net puse is musu esanciu cia nemoketu ne puse tos galios isnaudot. nueikit i xtra komandos foruma.Automobiliu projektai.Ten bachuras pirma karta dejo turbo i masina ir idejo.Pas jis BMW E30 buvo.Idejo ir veike jinai.Bet jis pats pasake,kad be programuojamo kompo neisnaudos visos galios variklio.Ar apie chipa kalbejo dabar nepamenu.Bet geru programuojamu kompu kainos nuo 1000e prasideda Bet ten geras dalykas yra...prie pc pajungi ir reguliuoji viska.Aisku tik reik suprast ka reguliuoji.Bet is 1.8 16v daug neisspausi,nes ten ir taip daug isspausta,o jei ir isspausi nebus resurso didelio variklio.Paprasciausias variantas butu ir manau pigiausias deti kita varikli ir viskas.Parsivaryti is anglu kita renault su tuo 2.0 16v varikliu ir permesti i R19 ka reik.O visa kita ant daliu paleist i sklebimus.
Ignatio rašė:andriuza rašė:
Pabūsiu bjaurus ir pasikabinėsiu. Neklaidink žmonių.
- Žvakės turi būti tokio kaitrumo, kaip ir priklauso (jei čia apie jį kalbama)
- Standartinių 16V purkštukų per akis kaip ir siurblio. Jie dar ir iki kokių 0,5 bar patemptų turbiną įdėjus.
- Dedant turbiną, teks modifikuot variklį, čia nėra taip, kad prisukai ir pučia. Toliau uždėjus turbiną teks arba imt 16V turbo kit'ą su kitu ECU ir turbininiu MAP'u ir e-bay arba keist įpurškimo sistemą ir dėt čipą arba statyt kokį MegaSquirt'a ar kažkokį kitą programuojamą ECU. Žodžiu normalus turbinos uždėjimas atsistos ne mažiau 2-3 kLt. Žinant, kad ne kiekvienas tą padarys, geriau net nepradėt, nes tam reikia tikrai daug žinių.
Ignatio rašė:Kai tu man paaiškinsi kaip šaltesnės žvakės geriau sudegina kurą (nes matosi, kad nesupranti kas tas žvakės kaitrumas ir su kuo jis valgomas), tada galėsim kalbėt ir apie turbiną ir už ką tie 2-3kLt (gal šitą skaičių ir pamažinau, tarkim iki 5tūkstančių biudžetas). Taip ECU konfigūravimo metu yra programuojamas, į EEPROM'ą surašomi konfigūraciniai duomenys (map'ai ir kiti dalykai). Pasidomėk kas tas ECU, kokios jo sudedamosios dalys ir veikimo principas, o tada šauk.
Matau, kad prisiskaitęs xtra forumo, ir cituoji ne visad teisingus žmonių postus pats nesuprastamas kas dėl ko dedama ir kaip veikia.
Ignatio rašė:Ai, vaiki, nieko tu nešarini apie tas žvakes ir kaip ten žaidžiama su tuo kaitrumu, tad nieku tu man neįrodinėk. O apie turbinimą... Kažkaip praėjo noras diskutuot su tavim šita tema, kai smalsumo vedinas kiek pasearchinau Xtra forume... Užauk, sužinok ir nebūk naglas.
http://forum.xtra.lt/viewtopic.php?f=63 ... &sk=t&sd=a
P.S. Tikslias kainas parašysiu, tik reikia pabrowsint nete.
Ignatio rašė: kai tu paaiškinsi apie tas žvakes ir jų kaitrumus ir kodėl jos tokios dedamos ir kaip tai įtakoja mišinio sudegimą ir kas ten per "sportinės" žvakės ir t.t.
andriuza rašė:Pradesim nuo to kam dedamos saltesnes zvakes-Jos atlaiko didesne variklio temperatura,užtikrina kryptingą bei didesnę kibirkštį nei gali kibirkščiuoti standartinė žvakė.Sudegina daugiau kameroje esancio kuro,nei standartine zvake.
Del ko jos blogai saltam varikliui,
Sportinems zvakems budingi keli trukumai. Prieskamerio turis yra per mazas
kad sukauptu pakankamai degiojo misinio uztaisui. Si trukuma dar pablogina silumos
nuostoliai saltose prieskamerio sienelese. Nera ventiliacijos, ir likutines dujos dar labiau
sumazina degiojo misinio uztaisa ir didina uzdegimo nestabilinguma.Visa tai pasireiskia blogu
Salto variklio uzvedimu, nestabiliu variklio darbu tuscioje eigoje ir staigiai nuspaudus greicio
pedala.
Uztenka?
andriuza rašė:Ignatio rašė:andriuza rašė:.
- Visų žvakių kibirkštis kryptinga - nuo vieno elektrodo link kito.
Pagrysk sita savo teigini,nes cia as nieko nesupratau...
andriuza rašė:Ignatio rašė: - Visų žvakių kibirkštis kryptinga - nuo vieno elektrodo link kito.
Pagrysk sita savo teigini,nes cia as nieko nesupratau...
andriuza rašė:Tai as ir sakau,kad daug lt reik kad idet turbo.O ten visazinis kalba,kad tai imanoma padaryti pas meistrus uz 5k lt.Bet jis dabar prie manes prisi**** kad as jam isaiskinciau kaip veikia zvakes,as zinau tiek kiek zinau.Kad darant turbo reik deti sportines zvakes,nes jos uzdega misini kuris buna riebesnis ar kas ten.O zvakes veikia mano zodziais paprastai,kibirkstis uzdega kura cilindre ir jis sprogsta ir stumia stumokli zemyn,toliau kas vyksta net neidomu man...Net Vitoldas is Vimotos sake jei dedi turbo reik deti sportines zvakes iridzio/platinines.O cia zmogus aiskina,kad tokiu zvakiu net nera...Tu pasidomek pirma kaip ruosiami sportiniai automobiliai,ir kam jie tarkim uzkuriami ant paprastu zvakiu,po to dedamos sportines.Ir po to aiskink...Ir nekreipk demesio i mano amziu,kad tu dirbi ten servse ar dar kur ir esi uz mane viresnis,nesiskaito kad daugiau zinai visko.O kad jis daug varikliu isardes,tai manes irgi nejaudina...idomu ar visus surinko atgal teisingai O dabar imesk ta savo samata kuria turi paruoses...Manau visiem jinai idomi yra
wateris rašė:hm... nu jo idomiai cia paaukokit man kas f7p ir 5000lt? esu beveik isistikines kad po menesio projekta igyvendinciau ir nereiks gincytis? cia kazkur uzmaciau zodi vimota ar dar kokie GZ nznau bet pas juos darant ir 10k mazai butu..
visas sitas gincas lyg ir i gera iseitu tik nesuprantu kodel masina uzkuria su vienom zvakem, o paskui ideda kitas? isvis tai imanoma? ;] nupirksiu alaus tam kas parodys :] ar cia uzkuria pasildo tada gesina ir kitas susuka? ;] o tos platinines ar seip su menulio dulkem nebutinai sportines.. eina jos ir i paprastas masinas
wdevil rašė:sveiki, narsiau po neta ir radau toki strapsni:
http://www.cleanperformance.net/phpbb3/ ... =16&t=5177
o cia irgi apie turbas pradejo kalbet, tai man idomu ar yra kas padare toki kaip R 19 turbo?
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių