MartynasStrop » Ket, 2017-Bal-13 01:47
Retas video, kur tikrai moksliškai analizuojami šitie dalykai. Mano rusų kalbos mokėjimas silpnas, bet kaip supratau, tai karšto oro filtai yra blogis, šalto oro filtrai yra gerai, o geriausia tai K&N (ar kitų), kuris dedasi į standartinę filtradėžę.
Pačiam teko bandyt:
1.1 Hyundai Getz - su kūginiu nustojo traukt.
2.0T (120kw) Renault Laguna - su kūginiu, įdėtu vietoj filtradėžės, išlaikant visą kitą įsiurbimo sistemą, variklis tikrai pradėjo smagiau dirbti. Vėliau išėmiau, įdėjau atgal. Važinėjau kelias dienas visais atvejais. Skirtumas tikrai ne placebo buvo.
2.0 (165kw) Renault Megane RS 225 - su kūginiu, įdėtu vietoj filtradėžės, išlaikant visą kitą įsiurbimo sistemą, skirtumas nelabai juntamas. Gal numynus "tapkę" didelėm apsukom kažkas geriau, bet žemom apsukom kartais net atrodo, kad silpniau.
Vienintelė išvada, kurią vėliau padariau: Hyundai ir Megane įsiurbimas atrodo normalus, visur diametrai atrodo padoriai - filtras nepadėjo. Lagunoj įsiurbimo vamzdeliai apgailėtinai maži - filtras padėjo. Manau, kad yra variklių, kurie "pridusinti" vardan ekonomiškumo, kuriem filtras gali padėt, bet tikrai ne karšto oro.
P.S. Lagunos ir Megane varikliai abu tos pačios F4Rt serijos. Nors galia ir skiriasi gerokai, pralaidesnis filtras padėjo tik tam "pridusintam".
'92 Peugeot 405 1.8 (priduotas)
'97 Renault Laguna 1.8 (mirė)
'01 Renault Laguna mk2 1.8 (parduota)
'88 Honda Civic 4gen 1.6 (91kw)
'04 Renault Laguna mk2 2.0T Expression (120kw)
'04 Renault Megane RS 225 (165kw)