Puslapis 25

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Rgs-18 21:13
KaBa
truputi nesupratau. Kiek zinau visos turbinos skirtos tik tam kad pustu ora. Nebent tu kalbi apie dalis ( pati turbina ir kompresorius ). Kaina jauciu virsija 1000$ ar ne? :)

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Rgs-19 07:45
rwt
nu as da rades buvau turbo kuris kazkokiu budu is ismetimo vamdzdziu ishtraukia visa sudegusi kura nuo to padideja galia tipo aisq pursktukai pila kura nesveikai ir kuro sanaudos nesveikos bet efektas atceit labai geras. Kainos tai ivairios pasieskok ebay saite. arba cia gali pasidairyti:
http://www.hillpower.co.uk/newprod.html

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Rgs-19 18:16
zilwis1
o kas zn to volovo su turbo modeli ?? :paranoid:

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Rgs-19 19:54
wateris
440, 480 :] pirksi? ;]

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Rgs-19 20:13
KaBa
detaliu ieskojimas prilygs 16v detaliu ieskojimui :)

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Rgs-19 21:07
zilwis1
440, 480 :] pirksi? ;]

nu ydomu ar tokiu yra ir ar tai eina pritaikyt 1.7 mono..nes kiek zinau volvo varikliai yra kai kurie o gal ir daugiau renault.....

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-20 07:51
rwt
maciau filmuka nzn tik kur gal youtubej kaip zmogelis turbo idejas nuo 440 atrodo tai kad efekto nelabai matosi girdisi kad ji veikia bet pagal spidometra nelabai tas efektas ir jauciasi, gal blogai jis kazka padare nzn.

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-20 14:34
wateris
tas variklis yra reno :] tais metais reno dave variklius volvo ir isvis ruosesi susijungt reno su volvo... kadangi volvo norejo siektiek daugiau negu 66kw ta varikli dave porche kur uzmove turbina ir pakele iki 85 kw.. turbina regis pucia tik 0,4 bar... kad ta vrikli det i r19 manau ~2000lt reikia papildomai tikrai...

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-20 17:36
zilwis1
brangoka...

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-20 19:31
KaBa
Jau geriau uz tuos 2000lt paforsuociau varikli. Naudos daugiau bus
nei is turbos.

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-20 20:42
zilwis1
o tas malonumas kiek kainuotu?as girdejau kd nebrangu gaunasi...

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-20 21:09
sirikas
manau kad geriau nieko nedaryt jei norit ilgai vazinet :] nes praforsavus vdruk kas atsitiks tai poto bus beda dalis rasti.. gal as ir klystu...

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-20 21:09
wateris
ir vel tos pacios temos... :] f7p ispausta beveik viskas...

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-20 21:46
rwt
aha jiems dar mazai :D koki chipa isideti gal ir nieko butu, bet cia dugnas manau =]

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-20 22:15
wateris
ir vel cipai klipai nipai hujipai....

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-20 22:16
Ignatio
Norint forsuot variklį, visų pirma reikia suprast, kaip kas ir kodėl daroma. Čia žiūriu visiems viskas taip paprasta, kad ne baisu darosi. Žmonės, arkliai pigiai nesidaro ir norint padaryt kažką normliai važiuojančio ir dar padoriai laikančio reikia ne vien pinigų, bet ir žinių. Niekas su Renault varikliais rimtai neužsiiminėja, nes, kaip jau minėta, iš jų viskas išspausta gamykloje. Kadangi viskas išspausta gamykloje - variklis puikiai subalansuotas ir jei nesuprasdami pradėsit daryt jam kažką - pažeisit balansą ir ne kad negausit arklių, bet dar juos ir prarasit.

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Rgs-21 17:39
wateris
Ignatio rašė:Norint forsuot variklį, visų pirma reikia suprast, kaip kas ir kodėl daroma. Čia žiūriu visiems viskas taip paprasta, kad ne baisu darosi. Žmonės, arkliai pigiai nesidaro ir norint padaryt kažką normliai važiuojančio ir dar padoriai laikančio reikia ne vien pinigų, bet ir žinių. Niekas su Renault varikliais rimtai neužsiiminėja, nes, kaip jau minėta, iš jų viskas išspausta gamykloje. Kadangi viskas išspausta gamykloje - variklis puikiai subalansuotas ir jei nesuprasdami pradėsit daryt jam kažką - pažeisit balansą ir ne kad negausit arklių, bet dar juos ir prarasit.


:thumbsup: :wink:

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Rgs-21 17:51
zilwis1
as tikiu.bet vistiek ydomu :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2007-Rgs-22 15:44
KaBa
Nebuna taip kad gamykloje ispausta viskas. Visos gamyklines masinos paprastam vartotojuj yra apskaiciuotos ant 70% galingumo. Spaust galima dar daug, tik kaip ir pats minejai tam reik nemazu lesu su 2000lt gal tik pradzia patiestum. Lengvinti velenai ir pan. Vien toje galvoje dar galima paslifuot siektiek isiurbimo ir ismetimo angas. ismetimo kolektorius galetu buti platesnis. platesni vamzdyna det ( ismetimo). Kazkur sioje temoje dar parodytas labai idomus clio williams salto oro paemimas. jai perstatyt abs galima butu ir r19 pritaikyt. Bet jaigu norit ilgo ir nuobodaus tarnavimo tai geriau nieko nedaryti :) Kiekvienas toks "patiuningavimas" mazina tarnavimo laika.

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Rgs-23 22:01
wateris
aisku viena! su r19 neverta prasidet :)

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Rgs-24 10:50
Saulius
Chipuotojai ir turbintojai! Ar pas visus auto praeitu tech.apziura savo eiga o ne uz babkes? Gal geriau pasikeiskit stabdziu slangutes, cilindriukus, kiaurus duslintuvus ir taip toliau... Sekmes tiuninguojant iki normalaus tech. stovio!

StandartinėParašytas: Pir, 2007-Rgs-24 11:37
wateris
Saulius rašė:Chipuotojai ir turbintojai! Ar pas visus auto praeitu tech.apziura savo eiga o ne uz babkes? Gal geriau pasikeiskit stabdziu slangutes, cilindriukus, kiaurus duslintuvus ir taip toliau... Sekmes tiuninguojant iki normalaus tech. stovio!


:thumbsup: saunuolis :)

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-27 13:21
KaBa
Saulius rašė:Chipuotojai ir turbintojai! Ar pas visus auto praeitu tech.apziura savo eiga o ne uz babkes? Gal geriau pasikeiskit stabdziu slangutes, cilindriukus, kiaurus duslintuvus ir taip toliau... Sekmes tiuninguojant iki normalaus tech. stovio!


Nezinojau kaip graziau savo mintis isdestyti todel suradau sioki toki straipsniuka :)

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-27 13:21
KaBa
...apie tą patį

arba tuningas ir stailingas (hmmm… ir gaidingas)


Jau atrodo visi Lietuvoje ėmė suprasti skirtumą tarp tuningo ir stailingo. Niekas (tiksliau - joks save gerbiantis automėgėjas) nevadina užstailintos mašinos tuninguota, jei ji tokia nėra. Tam, kad skaitytojai nelabai susipažinę su specifika suprastų apie ką kalbama - trumpai pakartosim.
Automobilių tuningas - nuo angliško žodžio (to) tune - reguliuoti, derinti, nustatyti. Šis žodis reiškia automobilio savybių optimizavimą tam, kad automobilio vairavimas teiktų didesnį malonumą. Tuo tikslu didinama variklio galia, keičiamos pakabos dalys, stabdžiai, kartais naudojami tam tikri aerodinaminiai priedai.
Stailingas gi - nuo angliško style - stilius, mada, fasonas. Turimas omenyje automobilio išvaizdos pakeitimas siekiant išskirti savo automobilį iš kitų analogiškų automobilių bei bendro eismo srauto.
Gan ilgai stailingas buvo laikomas tuningu (tiesa sakant dar ir dabar žmonėms nesidomintiems automobiliais žodis tuningas asocijuojasi su bamperiais, slenksčiais ir keturaukščiais sparnais). Tai nėra taip jau nuostabu, turint omenyje, kad tas pats elementas (pvz. modifikuotas priekinis bamperis ar spoileris ant bagažinės dangčio) gali būti tiek tuningo tiek stailingo elementu…
Bet grįžtant prie temos. Kaip jau minėta, dabar jau matyt labai retas automėgėjas painioja šias sąvokas. Bet galima pastebėti, kad atsiranda kita įdomi tendencija - reiškinys, kuris nesant geresnio įvardinimo gali būti įvardintas gaidingu. Kas gi tai yra?
Gaidingas - nuo lietuviško žodžio paukshtys. Tai yra automobilio aplipdymas plastmasėmis belenkaip. Svarbus atsakyti yra klausimas, kuo ši sąvoka (ir ja dezignuojama veikla) skiriasi nuo sąvokos stailingas? Esminis skirtumas būtų tame, kad jei kalbame apie stailinga, tai kalbame apie style t.y. tam tikrą stilių, detalių visumą, kuri sudaro bendrą (pageidautina skoningą ir gražų, bet bent jau vientisą ir išbaigtą) vaizdą. Tuo tarpu gaidingo atveju toks reikalavimas nekeliamas - dar daugiau - išgaidinta mašina tiesiog būtinai turi atrodyti baisiai, eklektiškai, neskoningai bei nestilingai.
Atrodytų keista, kad kažkam gali šauti į galvą užsiimt tuo… Bet taip nėra. Ši "automobilių tuningavimo kryptis" Lietuvoje kuo toliau tuo labiau populiarėja įgaudama tiesiog geometrinės progresijos pagreitį. Gaidingo mėgėjai paprastai nurodo du esminius argumentus už gaidingą: pirma, geriau automobilis yra išgaidintas, negu jam nieko nepadaryta; antra, noras, kad pavydėtų kiti - tie kurie tariamai neturi pakankamai pinigų tam, kad išgaidintų savo automobilį kaip tikri gaidingo meistrai.
Beje, nederėtų painioti gaidingo taip pat ir su raisingu. Raisingas (rice boy'jų hobi) irgi yra mašinos aplipdymas plastmasėmis - tačiau jis turi tikslą - automobilis turi atrodyti greitas. Gaidingo atveju nėra keliamas ir šis reikalavimas.
Apibendrinant reiktų reziumuoti, kad gaidingas, kiek yra įmanoma spręsti šiuo metu, yra pats perspektyviausias automobilinis hobi, sudarantis galimybes siekti visiškai naujų, dar niekad ir niekieno nepasiektų aukštumų.

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-27 13:29
rwt
skaitytas sitas straipsnis ne karta :) :thumbsup:

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-27 13:33
KaBa
Na tikriause ne visi skaite. jai buvo kada tema apie tai ,tai atsiprasau uz flooda :)

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-27 14:46
rwt

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Rgs-27 15:03
KaBa
Grazios kainos :D . Jau pigiau turbinini auto nusipirkt iskart.

StandartinėParašytas: Šeš, 2007-Rgs-29 12:15
wateris
manau ta turbo butu ne vienas isidejes jei ne bedos su cipu .. :) o seip galima nebrangiai susisukt nedaug puciant.. :]

StandartinėParašytas: Šeš, 2007-Rgs-29 16:30
rwt
va chipas 190 euru ir visas komplektas tavo programuojamas kiek nori kartu ir kaip nori.

Paveikslėlis

http://fastchip.nl