Galinis tiltas.

Viskas apie Renault 19

Moderatoriai: Vidulis, 2SHAE

Galinis tiltas.

Standartinė Ignatio » Sek, 2009-Lie-26 23:23

Tema daugiau pažintinė, noriu supažindint žmonės, kokios būklės dažnai būna naudotos automobilių dalys, šiuo atveju - galinis tiltas.
Kagi, ant mano operacinio stalo pateko dviejų torsionų tiltas. Keistas dalykas, bet jis išimtas iš mašinos, į kurią įdėtas prieš pusę metų ir... pradėjo lįst lauk dešinės pusės sailenblokas. Tech. apžiūrų centras, aišku, tą pastebėjo ir savininkas buvo pasiūstas taisyti šitos bėdos. Žmogus stebėjosi, kaip gali taip būti, juk prieš pusę metų įdėtas "geras", net už 200lt pirktas tiltas! Beje, prieš šį tiltą, buvęs tiltas irgi buvo dviejų torsionų ir bėda ta pati, išlindęs sailenblokas.

Štai, jau pažertas tiltas:
Paveikslėlis

O dabar detaliau aptarsim ką galima nusipirkt už tuos 150 - 300lt (tokias kainas kalba pardavinėjantys žmonės).

Šičia matome kaip atrodo vidinė laikančiojo kronšteino dalis. Nesunku atspėti, jog tai - pagrindinė problema, dėl kurios išlindo sialenblokas.
Paveikslėlis

Kadangi sailenbloką sudaro guma tarp metalinių įvorių, todėl čia matome išorinę įvorę. Nera? Ne, yra, tik truputis jos ;)
Paveikslėlis

Vidinės įvorės:
Paveikslėlis
Šiose dviejosi nuotraukose matosi pagrindinės priežastys, dėl kurių pradeda lįst lauk tos gumos. Kai tiek nuo senėjimo, tiek nuo ekspoatavimo praranda savo savybes ir atšoka nuo metalo, jį veikia korozia, paviršius tampa grubus, o guma zulinasi ir taip dar labiau išdyla, ko pasekoje ji lenda lauk. Dviejų torsionų tiltams tas lyg ir nieko super blogo, o keturių tiltai lūžta (tam poveikio turi ne vien sailenblokai).

Ir štai pagrindiniai nekadėjai, inrtingai nebenorintys atlikti savo darbo ir bėgantys nuo jo - sailenblokų guminiai žiedai:
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Šiose fotkėse puikiai matos kaip korozijos paveiktas metalas pažeidžia guminę dalį ir kas iš jos lieka. Taip pat ir nuo sėnėjimo guma praranda savo savybes ir suskirsta. Jokio tilto standumo kaip ir nebelieka, kai viskas sukiojasi.


Tačiau šitame tilte ne viskas blogai. Buvau nestebęs pamatęs tilto guolius. Greičiausiai jie jau buvo kažkada keisti, nes vargu ar per tiek metų bus taip gerai išsilaikę:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Taigi, naudotas tiltas. Už ką šitie pinigai, kai naujas vienas sailenblokas apie 60lt?
Renault 19 PhI TXE 1,7i
Renault Laguna I 2.0
Alfa Romeo 155 2.0 T.S.
Vartotojo avataras
Ignatio
Draugas
 
Pranešimai: 1014
Užsiregistravo: Tre, 2004-Sau-28 11:51
Miestas: Utena / Vilnius

Standartinė Galileo » Pir, 2009-Lie-27 07:39

Reziumė - geriau keist sailentblokus negu visą tiltą?
O jei torcionai neišsitraukia, nes per tiek metų beveik 'suaugo' su tiltu? :)
Safrane 2.2Vi dabar
R19 ph2, 1.8 16v po presu..
Linux user #404493, LY1WS
869051344, 865434988
Vartotojo avataras
Galileo
Narys
 
Pranešimai: 894
Užsiregistravo: Ket, 2007-Rgp-30 22:01
Miestas: Vilnius

Standartinė Ignatio » Pir, 2009-Lie-27 08:50

Iš esmės taip. Keičiant sailenblokus ar šiaip ar taip tiltą teks pabert dalim, o tada torsionų ištraukimo klausimas sprendžiamas dideliu plaktuku ir tos didelės problemos nebelieka ;)
Renault 19 PhI TXE 1,7i
Renault Laguna I 2.0
Alfa Romeo 155 2.0 T.S.
Vartotojo avataras
Ignatio
Draugas
 
Pranešimai: 1014
Užsiregistravo: Tre, 2004-Sau-28 11:51
Miestas: Utena / Vilnius

Standartinė andrius t » Pir, 2009-Lie-27 10:18

na matai dauguma eina paprasciausiu keliu, viena nuime, kita uzdejo.........

siaip liuks pavyzdys.....
andrius t
Draugas
 
Pranešimai: 558
Užsiregistravo: Pen, 2008-Spa-17 19:11
Miestas: kaunas

Standartinė limulus » Pir, 2009-Lie-27 21:27

Ignatio, aciu uz naudinga informacija. Kaip tik galini tilta nuemes turiu. Privertei susimastyt - gal pasikeist savajam :paranoid:
limulus
Narys
 
Pranešimai: 748
Užsiregistravo: Šeš, 2008-Kov-22 23:24

Standartinė limulus » Pir, 2009-Lie-27 22:34

Stai iskylo klausymas: ar tie sailenblokai vienodi 2-ju ir 4-iu torcionu tiltams? Renault Dialogys nerodo ju kaip atskiros detales :retard: Gal kas zinot kur ju isygyti galima butu? Kol tiltas nuimtas pabandyciau juos pasikeist. Ar labai ten sunkiai jie keicias? Na be to kad torcionai prirudije buna ar yra dar kokiu nors niuansu :paranoid:
Paskutinį kartą redagavo limulus Pir, 2009-Lie-27 22:40. Iš viso redaguota 1 kartą.
limulus
Narys
 
Pranešimai: 748
Užsiregistravo: Šeš, 2008-Kov-22 23:24

Standartinė Ignatio » Pir, 2009-Lie-27 22:40

limulus, jei tik yra galimybė - keisk. Kaip suprantu pas tave bus 4 torsionų tiltas, tai turėsi daugiau vargo, nes tie gyvatės torsionai bus labiau užpuvę, todėl reiks rimtesnio plaktuko ir daugiau kantrybės. Plius, 4 torsų tiltui sailenblokai brangesni, atrodo apie 90lt vienetas. Bet efektas ir garantijos, manau, viską atperka.
Renault 19 PhI TXE 1,7i
Renault Laguna I 2.0
Alfa Romeo 155 2.0 T.S.
Vartotojo avataras
Ignatio
Draugas
 
Pranešimai: 1014
Užsiregistravo: Tre, 2004-Sau-28 11:51
Miestas: Utena / Vilnius

Standartinė limulus » Pir, 2009-Lie-27 22:45

Taip turiu 4-iu torcionu tilta. Gal zinai kas prekiauja tais sailenblokais?
Maniskis kol kas atrodo taip:
Paveikslėlis
Nusivaliau rudis ir padariau pilna antikorozke - antikorozinis gruntas + dinitrol stonechip paint + bitukas (rytoj)
O kadangi turiu tuos dangtelius ant torcu galu tai turiu vilties kad issitrauks be didesniu sunkumu :unibrow:
limulus
Narys
 
Pranešimai: 748
Užsiregistravo: Šeš, 2008-Kov-22 23:24

Standartinė andriuza » Pir, 2009-Lie-27 23:50

As savo irgi restauruosiu.Be tu sailentbloku,kas dar keiciasi?Ten guoliai kazkokie,adboimos ar kas ten?Zinau,kad ir torcionai keicias,bet ju kainos nezmoniskos,o jei jis ir nluzes nematau prasmes ji keisti...
Renault 19 16V ph1
MB W124 2.3L
Vartotojo avataras
andriuza
Narys
 
Pranešimai: 2298
Užsiregistravo: Šeš, 2009-Sau-10 15:05
Miestas: Kaunas-

Standartinė Ignatio » Pir, 2009-Lie-27 23:58

Mačiau InterCars turi. Taip skiriasi dviejų ir keturių torsionų tiltų sailenblokai.

andriuza. Jei tiltas dviejų torsionų, tai keičiasi dar ir tie guoliai, kur mano foto matosi, jei keturių - tik sailemblokai. Galima dar ir stabdžių vamzdukus pasikeist, jei papuvę ;)
Renault 19 PhI TXE 1,7i
Renault Laguna I 2.0
Alfa Romeo 155 2.0 T.S.
Vartotojo avataras
Ignatio
Draugas
 
Pranešimai: 1014
Užsiregistravo: Tre, 2004-Sau-28 11:51
Miestas: Utena / Vilnius

Standartinė limulus » Ant, 2009-Lie-28 04:57

aga, stabdziu vamzdukus ir zarneles as irgi keisiu. Kartu su naujais diskais/guoliais, perrinktais/nudazytais supportais :)
limulus
Narys
 
Pranešimai: 748
Užsiregistravo: Šeš, 2008-Kov-22 23:24

Standartinė andriuza » Ant, 2009-Lie-28 12:06

As jau varikli pasiemiau,db priekine vaziuokle perinksiu visa.Po to stabdziu diskai,vamzdeliai,kaladeles,slangutes,suportus perinkti reikes,tilta perinkti,perdazyti visa auto.Ir varikli isideti.O po to vel daug darbu bus.
Renault 19 16V ph1
MB W124 2.3L
Vartotojo avataras
andriuza
Narys
 
Pranešimai: 2298
Užsiregistravo: Šeš, 2009-Sau-10 15:05
Miestas: Kaunas-

Standartinė Raimondelis:) » Ant, 2009-Lie-28 18:59

limulus rašė:O kadangi turiu tuos dangtelius ant torcu galu tai turiu vilties kad issitrauks be didesniu sunkumu :unibrow:

Manau kad per daug vilciu turi :D tie dangteliai tas pats kas nieko, del grozio nebent. is vidines sailenbloko puses pakankamai dregmes prisigaudo kad prirudytu nesveikai ;) Kaip pagalvoju gal be tu dangteliu ir geriau butu.kai prisirenka dregmes tai ji ten ir lieka ir puna tas metalas, o be dangteliu sioks toks kvepavimas butu ir gal taip neprirudytu.
R19 1.8l , 16V, melynas
R19 1,7l , 66kw, zalias chamadas (ardomas)
Honda Civic 1,3l 16V, juodas
Vartotojo avataras
Raimondelis:)
Narys
 
Pranešimai: 1443
Užsiregistravo: Pen, 2006-Rgp-11 10:47
Miestas: Kaunas

Standartinė andriuza » Ant, 2009-Lie-28 22:14

Eoltas siulo torcionu remonto komplekta uz 120lt(vienam torcui).Kas i ji ieina gal zinot,ir ar apsimoka?
Renault 19 16V ph1
MB W124 2.3L
Vartotojo avataras
andriuza
Narys
 
Pranešimai: 2298
Užsiregistravo: Šeš, 2009-Sau-10 15:05
Miestas: Kaunas-

Standartinė Monas_ » Ant, 2009-Lie-28 23:01

limulus rašė:...
O kadangi turiu tuos dangtelius ant torcu galu tai turiu vilties kad issitrauks be didesniu sunkumu :unibrow:


Pagal foto sprendziu kad nuemes tuos dangtelius ju atgal nebeuzdesi ;) nes jie issipute nuo rudziu is vidaus... Pabandyk nuimt ir padaryk foto ;)
Kaišiadorys - Vilnius
Megane II PH2 universalas | 1.9dci 96kW
R19 PH I 1.7i LPG Cabrio - laisvalaikiui + R19 PH II 16V - renka dulkes dabar
Renault Megane Scenic 1.9dci 96kW - žmonai ir kelionėms
| +3 7 0 6 8 4 7 9 7 2 4 | http://www.monas.lt/
Vartotojo avataras
Monas_
Site Admin
 
Pranešimai: 3678
Užsiregistravo: Ant, 2004-Sau-06 16:39
Miestas: Kaisiadorys - Kaunas

Standartinė limulus » Ant, 2009-Lie-28 23:17

Monas_ rašė:
limulus rašė:...
O kadangi turiu tuos dangtelius ant torcu galu tai turiu vilties kad issitrauks be didesniu sunkumu :unibrow:


Pagal foto sprendziu kad nuemes tuos dangtelius ju atgal nebeuzdesi ;) nes jie issipute nuo rudziu is vidaus... Pabandyk nuimt ir padaryk foto ;)

Raimondelis:), Monas_ esat visiskai teisus :D Nusiemiau snd tuos dangtelius - vaizdelis ne koks. :\ Ir atgal nebeuzsideda, tiek nurudijo aplink krastus kad neber ant ko tuos dangtelius uzmauti :crybaby:. Bet nieko isvalysim ir tais paciais dinitrol stone chip dazais nudazysiu arba bituku uztepsiu. Bandyciau tuos torcionus kaip nors islaisvint ir perrinkt jei rasiu kur tuos sailenblokus pirkt.
Beje gal kas zinot kokiom verzlem prisisuka galinis tiltas, sriegio zingsnis, diametras? Nes pas mane sriegis nurautas ant dvieju verzliu. Senukai, Autoaibe, Varztu pasaulis, Wurth neturi nieko net tinkancio... :retard:
limulus
Narys
 
Pranešimai: 748
Užsiregistravo: Šeš, 2008-Kov-22 23:24

Standartinė andriuza » Ant, 2009-Lie-28 23:37

Varztu pasaulis paskutinis sss...Ten tik vynis pirkti daugiau nieko.Kiek kada nuvaziuoji,taip niekad ir neturi nieko...Sako atsivesim,ir kiek buvau visada ta pati sss mala.Technikos gatvei girdejau kazkokia ale sustra parduotuve yra.
Renault 19 16V ph1
MB W124 2.3L
Vartotojo avataras
andriuza
Narys
 
Pranešimai: 2298
Užsiregistravo: Šeš, 2009-Sau-10 15:05
Miestas: Kaunas-

Standartinė wateris » Tre, 2009-Lie-29 00:27

dar papasakok zmonem kaip surinkai viska, ty kaip surinkai kad galo aukstis butu toks pat :)
Limulus, netrauk torcionu laukan, bandyk tik nuimti laikancius kronsteinus. megink kokiu nors presavimo principu. Beje patartina su kokia dilde gerai pasizymeti kronsteina ir torsiono isorine dali kad uzdetum taip pat, nes kogero "mietkiu" kaip sudet jau tikrai nesimatys :)

p.s. ignatio parode projekta tai daba niekas nekibs prie jo? :D pokstas, neimkim i sirdis ;)
ph1 16v cabrio - po pardavimine depresija...
Vartotojo avataras
wateris
Narys
 
Pranešimai: 1623
Užsiregistravo: Pir, 2003-Rgs-22 12:28
Miestas: Alytus / Vilnius

Standartinė limulus » Tre, 2009-Lie-29 22:20

na as jauciu kol kas susirinksiu viska, ryt-poryt kaip laiko bus po darbo. Kol kas vazinesiu taip, nes lb masinos reik. atsobodo jau autikais vazinet :D
limulus
Narys
 
Pranešimai: 748
Užsiregistravo: Šeš, 2008-Kov-22 23:24

Standartinė andriuza » Tre, 2009-Lie-29 22:43

Viesasis transportas :thumbsup: Kontrole :thumbsdown: :smoke:
Renault 19 16V ph1
MB W124 2.3L
Vartotojo avataras
andriuza
Narys
 
Pranešimai: 2298
Užsiregistravo: Šeš, 2009-Sau-10 15:05
Miestas: Kaunas-

Re: Galinis tiltas.

Standartinė Edvionzas » Pir, 2017-Rgs-25 17:13

Keistas atvejis, kai toks "brangus" sailenblokas taip greit susidėvėjo :D Gaila, bet jau neberodo nuotraukų.
Edvionzas
Naujokas
 
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: Pir, 2017-Rgs-25 17:12


Grįžti į Technika

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Majestic-12 [Bot] ir 6 svečių

cron