Puslapis 22

StandartinėParašytas: Tre, 2010-Rgp-04 18:15
Julekas
Taigi, ką tik grįžau iš technikinės - popieriai liūdni: artimosios šviesos galinis priešrūkinis, slenksčiai dugnas, tepalas varo ir labai interesnas dalykas dėl išmetimo.... kokiais būdais reik sumažinti CH? (virinant duslintuvą paaisškėjo, kad katalizatoriaus senokai nebėra) man rodė 1030, o riba 600......

StandartinėParašytas: Tre, 2010-Rgp-04 23:08
rwt
nelabai ka pareguliuosi, nes kompas viska daro automatiskai, o jeigu kompui davikliai melagingus parodymus duoda, arba visai neduoda, nes numire, tada kompas gryba pjauna. Paziurek visu pirma ar liambda zondas gyvas.

StandartinėParašytas: Tre, 2010-Rgp-04 23:47
Ignatio
CH tiesiogiai priklauso nuo vožtuvų tarpelių ir uždegimo kampo. Kadangi kampas reguliuojamas automatiškai kompo, belieka reguliuotis vožtuvus.

rwt, jei būtų negyvas lembda zondas - būtų didelis CO.

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Rgp-05 02:04
rwt
man idomu tarkim jeigu kuro misinys per riebus (nes mires zondas), tai CH nepadideja? dar variantas jog dirzas persokes arba keite neseniai ir nepataike per danti.

p.s. jeigu neiseis sureguliuot ch, gali toki finta isbandyt:
http://www.lll.lt/2008/07/technikine-ap ... -hc-lygis/

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Rgp-05 05:04
Julekas
rwt rašė:p.s. jeigu neiseis sureguliuot ch, gali toki finta isbandyt:
http://www.lll.lt/2008/07/technikine-ap ... -hc-lygis/

Apie šitą irgi galvoju, bet kažkodėl draugas pataria piltis visokius ten Injektor cleaner ir pan, tik kažkodėl manau jog tada pradės rodyti dar daugiau kai viską valyt pradės... Beje ar gali tam įtakos turėt riebokšnio esančio tarp babinos ir variklio dangtelio nesandarumas, nes bent jau tokią versiją iškėlė dėl tepalų pratekėjimo, tai gal ir išmetimas su tuo tiesiogiai susijęs?

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Rgp-05 09:44
Monas_
Tiesiogiai tai gal ir nesusijęs, bet žvakės gali kažkiek vėluot atlikdamos savo darbą dėl klimato su tepalu paskirstymo dangtelyje. O tai reiškia, kad kuras gali nespėti pilnai sudegti ir išmetimo dujos gali būti ne tokios sudėties kokios reikia. Tai gali pabandyti sutvarkyti šitą bėdą, kažkaip įtariu, kad tas riebokšlis daug nekainuoja.

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Rgp-05 10:21
Ignatio
rwt rašė:man idomu tarkim jeigu kuro misinys per riebus (nes mires zondas), tai CH nepadideja? dar variantas jog dirzas persokes arba keite neseniai ir nepataike per danti.

p.s. jeigu neiseis sureguliuot ch, gali toki finta isbandyt:
http://www.lll.lt/2008/07/technikine-ap ... -hc-lygis/


Nuo per riebaus mišinio labai išauga CO, CH rodiklio tai neįtakoja. CH rodiklis pradeda kilt tada, kai atsiranda nedeginto kuro, t.y. jei kokia žvakė nesuveikia, vožtuvas sandariai neužsidaro, nes yra prikepęs arba užspaustas, ir dėl šių veiksnių degalai patenka į išmetimo traktą. CH velniškai gerai mažina teisingai dirbanti EGR sistema (nes ji tam ir skirta).
Va čia yra pdf'as anglų kalba, kuriame puikiai išdėstoma koks parametras ką rodo ir dėl ko jie kinta http://www.autoshop101.com/forms/h56.pdf.

O apibendrinant, tai galėčiau pasakyt tokią veiksmų seką:
- išvalyk paskirstymo dangtelį, kad nebūtų nei tepalų, nei jokių nuo degu ant kontaktų;
- su testeriu pamatuok visų žvakių laidų varžą, jos visuose skirsi, bet nei bent vienas nerodys - iškart pasikeisk.
- išsisuk žvakes ir pravalyk tarpą tarp elektrodų, o paskui su tarpumačiu sureguliuok vienodą 0,8 tarpelį visoms žvakėms, arba nusipirk naujas žvakes.
- kaip rwt minėjo, reikėtų patikrint metkas ar teisingai uždėtas diržas
- o taip pat pamatuot vožtuvų tarpelius ir ypatingai atkreipt dėmesį į išmetimo vožtuvus, nes jų lizdai dėl didelių terminių apkrovų greičiau sėda nei įsiurbimo ir jie dažnai linkę užsiveržt pakaitus varikliui.

Sėkmės ;)

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Rgp-06 03:31
rwt
Ignatio, dekui uz pdf :)

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Rgp-06 09:08
limulus
jo, pdf'as idomios infos turi. :thankyouyellow: