Puslapis 55

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Geg-03 15:24
Mardo
Hmm... O kas galetu pasakyti ribotuvo atjungimo privalumus ir trukumus?
Nu sita suprantu: spaudi kiek aina, gauni daugiau apsuku.
ar isvis verta daryti toki finta? (negresia voztuvu uzsilankstymai, veleneliu ir sumokliu nutrukinejimai?)
ties kiek mazdaug apsuku isijungia ribotuvas? :oops: Tiesa sakant nebandziau :lol:

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Geg-03 15:28
Melom
tai spustelk nebijok ir pamatysi :)

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Geg-04 10:07
Paulekas
Mardo rašė:Hmm... O kas galetu pasakyti ribotuvo atjungimo privalumus ir trukumus?
Nu sita suprantu: spaudi kiek aina, gauni daugiau apsuku.
ar isvis verta daryti toki finta? (negresia voztuvu uzsilankstymai, veleneliu ir sumokliu nutrukinejimai?)
ties kiek mazdaug apsuku isijungia ribotuvas? :oops: Tiesa sakant nebandziau :lol:

Pas mane tai daugiau 6000 apsisukim? nepakyla pradeda atmetin?t (?ia stovint vietoje) :), o va?iuojant 5 b?giu sukyla tik iki 5300-5500 :(

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Geg-04 11:49
Marius
Pas 16V ribotuvas stovi ant 7000, pas kitus kazkaip stebuklingai iki 7300 leidzia. Man atrodo su protu vazinejant varikliuj nekenks atjungimas, bet ar tai efektyvu, tai kitas klausimas, nes max sukimo momentas prie 6500

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Geg-06 20:58
Mardo
niu va paklausiau patarimo ir isbandziau savo reno apsukas :D siaip visai patiko man tas garsas :lol: iki 6000 leidzia ir paskui riboja.idomus toks reiskinys-masinos priekis net trukciot pradeta kai ribotuvas isijungia

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Geg-06 22:42
Tomukas
Neturetu daug duoti ribotuvo atjungimas.
Neprisipildo cilindras normaliai esand didelems apsukoms...
Ten jau reikia brangiu zaisliuku - kolektoriu visokiu poliruotu ir t.t....

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Geg-07 10:01
Melom
Marius rašė:Pas 16V ribotuvas stovi ant 7000, pas kitus kazkaip stebuklingai iki 7300 leidzia. Man atrodo su protu vazinejant varikliuj nekenks atjungimas, bet ar tai efektyvu, tai kitas klausimas, nes max sukimo momentas prie 6500


bet jei uzsuksi iki 8000, apsuku kritimas perjungiant saiba bus mazesnis.

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Geg-07 11:07
Deilas
As duju ipurskima susidejau tai ribotuva perkeliau iki 7500.nes nuo tokiu apsuku meta ant benzino o benzo gibojimas dar zemesnis:)))
Gaila negaliu visos galios isbandyti nes truputi varikliuka taisau :oops:
Reikia apkatkes

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Geg-07 21:27
Edvis
Jau prisivazinejei. :!: Nejau visus indeklus ir ziedus cilindru keiti :lol: :lol:

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Geg-07 21:42
Marius
Melom rašė:
Marius rašė:Pas 16V ribotuvas stovi ant 7000, pas kitus kazkaip stebuklingai iki 7300 leidzia. Man atrodo su protu vazinejant varikliuj nekenks atjungimas, bet ar tai efektyvu, tai kitas klausimas, nes max sukimo momentas prie 6500


bet jei uzsuksi iki 8000, apsuku kritimas perjungiant saiba bus mazesnis.



Sita as irgi galvojau, bet Erikas sake, kad per ta laika su zemesne pavara ta pati pasieksi. Vienu zodziu niekas tiksliai nezino, reikia bandyti :wink:

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Geg-11 18:46
dMk
Melom rašė:
Marius rašė:Pas 16V ribotuvas stovi ant 7000, pas kitus kazkaip stebuklingai iki 7300 leidzia. Man atrodo su protu vazinejant varikliuj nekenks atjungimas, bet ar tai efektyvu, tai kitas klausimas, nes max sukimo momentas prie 6500


bet jei uzsuksi iki 8000, apsuku kritimas perjungiant saiba bus mazesnis.

Po 6500 tavo isibegejimas bus su "-" ?enklu t.y kris, tod?l tu prarandi laika, Idealej reikia laikyti ka?kur nuo 4250 iki 6500, nu tod?l manau kad galima dar truputi palaukti iki kokiu 6800 ir imest kita kad ne taip nukristu apsukos, bet tikrai ne iki 8000. Tod?l galvoju kad 7000aps u?tenka pilnai :roll:

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Geg-12 12:06
erikas
100% sutinku su dmk

dMk rašė:Po 6500 tavo isibegejimas bus su "-" ?enklu t.y kris, tod?l tu prarandi laika, Idealej reikia laikyti ka?kur nuo 4250 iki 6500, nu tod?l manau kad galima dar truputi palaukti iki kokiu 6800 ir imest kita kad ne taip nukristu apsukos, bet tikrai ne iki 8000. Tod?l galvoju kad 7000aps u?tenka pilnai :roll:


tas ribotuvo nukelimas nebent pakeistu ka jei butu lengvintas velenas ar kas su stumokliais daryta, bet tokiu atveju vel gi noresis kazka keisti ir kuro padavimo sistemoj.

chipas apsukas pastumia taip pat, bet jis savo ruostu pakeicia ir kuro padavimo parametrus, todel manau, kad is lempos stumdant ribotuva naudos gal nebent kokiu pirmu begiu butu

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Geg-12 12:21
Reno
Le jei nors pirma geriau tai pliusas :roll:

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lie-19 02:18
kipsas
Galiu as stoti ;] daustas renas bet pokst variklis ne 16v bet kazkas panasaus ;] pridaryta pas mane nevarotu belekiek sukista karoce 5 renuku suma 94 metu paprastu. Idomu butu paziureti, BMW sena xuliganke 2.5 l darau kaip stovincia ;] civeka doha irgi, idomu butu su r19 16v sustoti ;]

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lie-19 05:52
GTM
kipsas rašė:Galiu as stoti ;] daustas renas bet pokst variklis ne 16v bet kazkas panasaus ;] pridaryta pas mane nevarotu belekiek sukista karoce 5 renuku suma 94 metu paprastu. Idomu butu paziureti, BMW sena xuliganke 2.5 l darau kaip stovincia ;] civeka doha irgi, idomu butu su r19 16v sustoti ;]


labai idomu butu pamatyt kaip sena huliganke plyta darai... :roll:

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lie-19 07:25
Odesa
na jo bicas, tipo lektuva turi. Na gali visko buti reiktu isbandyti. Kaip zinia ir kadeta dalima padaryti virs 250 AG. :)

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lie-19 08:33
Marius
GTM rašė:
kipsas rašė:Galiu as stoti ;] daustas renas bet pokst variklis ne 16v bet kazkas panasaus ;] pridaryta pas mane nevarotu belekiek sukista karoce 5 renuku suma 94 metu paprastu. Idomu butu paziureti, BMW sena xuliganke 2.5 l darau kaip stovincia ;] civeka doha irgi, idomu butu su r19 16v sustoti ;]


labai idomu butu pamatyt kaip sena huliganke plyta darai... :roll:



Tu cia gerai parasiai :D Standartiniu tokiu nebuvo. Siaip sena chuliganke 2.5L 170Ag iki 100km/h taip pat eina kaip 16V. O kadangi jos labai senos ir dazniausiai supjautos, tai dideliu problemu nesudaro.

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lie-19 08:36
GTM
Marius rašė:
GTM rašė:
kipsas rašė:Galiu as stoti ;] daustas renas bet pokst variklis ne 16v bet kazkas panasaus ;] pridaryta pas mane nevarotu belekiek sukista karoce 5 renuku suma 94 metu paprastu. Idomu butu paziureti, BMW sena xuliganke 2.5 l darau kaip stovincia ;] civeka doha irgi, idomu butu su r19 16v sustoti ;]


labai idomu butu pamatyt kaip sena huliganke plyta darai... :roll:



Tu cia gerai parasiai :D Standartiniu tokiu nebuvo. Siaip sena chuliganke 2.5L 170Ag iki 100km/h taip pat eina kaip 16V. O kadangi jos labai senos ir dazniausiai supjautos, tai dideliu problemu nesudaro.


nu nezinau kaip tu bet as tikrai neesu mates kad koks monavas renukas (kad ir kas jam butu bepridaryta) 325 padarytu...

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lie-19 20:08
Odesa
gal pas 325 tik 3 cilindrai dirbo cha cha :D

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Lie-19 21:08
Marius
Odesa rašė:gal pas 325 tik 3 cilindrai dirbo cha cha :D



Tai va kad geru chuligankiu Lietuvelej mazai liko. Teoriskai 325 iki 100 turetu vaziuoti taip pat kaip 16V (apie mono tyliu) toliau r19 atsiliktu, nes vistik 6 cilindrai pas BWM ir alkuninis be proto sunkus (isisukui tai turetu buti pliusas). Bet paemus drago rezultatus, retas 325 padaro geresni laika, nei 16s, kada Liudo rezultatas 15.7, Armino 16.4s, ir cia kiauri standartai, ko apie dalyvavusius BMW nepasakysi, tai galva spausta, tai chipas, ismetimas ir pan. Neliko geru BMW ir tiek. Kazkada as su BMW 320 padariau BMW 325, 40AG skirtumas. Paskui matavom kompresija, pas mane visus 12 (tiek ir priklauso), o pas ji 12, 10, 8, 12 ir pan.