Puslapis 11

Elektrinė turbina

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-02 13:47
magnetique
Kažkada kažkur neišmatuojamose interneto platybėse aptikau tokį projektą (Elektrinė turbina). Esmė ta pati kaip ir paprastos - paduoda suspaustą orą. Ji aiškiai silpnesnė, bet pats principas įdomus. Elektros varikliukas vietoj išmetamųjų dujų.
Ką manote?

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-02 14:26
rwt
fenas..

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-02 17:24
magnetique
Esme ta pati ;) Tik kad oras shaltas :D

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-02 20:41
KaBa
tai ir is paprastos turbinos saltas oras eina. Na jai motoriukas galingas tai kodelgi ne :) . Nors manau uz kompresoriu kuris sukasi kartu alkuniniu galingesnis nebus :)

StandartinėParašytas: Ant, 2007-Spa-02 22:57
wateris
nieko gero is to elektrinio varikliuko...

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Spa-03 09:45
magnetique
Tai ir tu turbinu, mano zhiniomis, visokiu yra. Vienos su dirzhine pavara, kitos veikia nuo ishmetamuju, o elektrines irgi ivairios: yra tokios juokingos (nuo akumuliatoriaus veikia) ir labai rimtos ir brangios (turi savo akumuliatorius). Pastarosios veikia ne ilgiau kaip 25 sekundes :D ir yra laaaabai brangios.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Spa-03 14:43
KaBa
Turbo (turbokompresorius ) susideda is dvieju daliu turbinos ir kompresoriaus ,ir ji yra sukama tik is ismetamuju duju. O su dirzine pavara yra sukamas kompresorius :) Siaip pamascius kodelgi ne istacius i isiurbimo vamzdy motiruka vistiek pripompuos daugiau oro ir vietos maziau uzsims negu kad turba.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Spa-03 15:54
Ignatio
Pradėkit kompų ventiliatorius montuot, tai tikrai "užturbinimas" bus :D
O jei rimtai, tai tos sistemos, kur trumpai veikia yra kažkas tokio kaip keli varikliukai (kaip nuo starterio), kurie suka kompresorių ir viskas. Kadangi teka didelės srovės, nes sukuriami dideli slėgiai, užtai ir veikia trumpai. Bet ten yra kažkokia sinchronizacija su variklio kompu, kad būtų stipriai užriebinamas mišinys, kai įjungiamas kompresoriu, nes paduodama didelė oro dozė.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Spa-03 16:19
rwt
jo kaip tik siandien domejausi tais dalykeliais ebay maciau viena pirkti varianta universalus elektric turbochargeris ~600lt kainuoja veikimo principas kaip minejo. Info ima kada jai pasileisti is naujasniu masinu is ECU (kompo) o jei nera is senesniu modeliu jungia nuo gazo pedalo kai spaudi gaza tuo metu isijungia ta turbinuke ir pucia oro srauta. Ant renuko galima dar butu vietoj gazo pedalo "gerkle" panaudoti kai atsidaro sklende didesne isijungia tas sudukas o kai maza sklende neisijungia visai. Paskaicius komentarus zmoniu kurie isigijo ta turbinuke susidare nuomone kad nieko nepridejo (hp) vienas va tik variantas galima juos nuosekliai 2 jungti tai sake ant dyno testavo tai 19hp dasidejo. Realiai taip ir nesupratau kuom ji gera ar kad masina rautu is vietos geriau ar kad pasigautu greiciau speeda.

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Spa-03 16:23
magnetique
blin gal pasiimt ishsibandyt? Jei nepatiks - zhmonai vietoj feno bus :D

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Spa-03 17:21
Saulius
magnetique rašė:blin gal pasiimt ishsibandyt? Jei nepatiks - zhmonai vietoj feno bus :D
:D :D :D

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Spa-03 17:21
KaBa
:D

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Spa-04 07:58
rwt
magnetique rašė:blin gal pasiimt ishsibandyt? Jei nepatiks - zhmonai vietoj feno bus :D


nu megink paiimti jei leidzia finansai. Papasakosi ispudzius :unibrow:

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Spa-04 08:26
Vyckius
neapsimoka vien kokai turba stayt nesvarbu elektrine ar ant ismetimo kolektoriaus..nors jei jei kam 10-20ag jau skaitos prieaugis ir finansai leidzia saunu :) su ta turba ir yra bajeriu....gali isidet pakelt stipriai slegi ir tada ziuret kaip subyra variklis ar cilindru tarpine ispucia :) jei nori daryt kazka ir rimciau ne 20 ag o tarkim nuo 100 ag tada tenka perrinkt beveik visa varikli,kuro pompa,vaziuokle,stabdzius....tik idomu ar jau kasdiennei masinai apsimoku :)

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Spa-04 11:16
magnetique
Tikrai nemanau, kad ta turba pridetu daugiau nei 10 ag. Ten gi juoku varikliukas stovi (panashus kaip rimtesnis kompo cooler'is) Tipo ishtraukia jis ten tu rpm'u, bet tie jo rpm'ai turbut buvo skaichiuojami pajungus prie veikianchio variklio, kuris pats ir isiurbinejo ora, taip sukdamas turbos menteles dideliais rpm'ais. Spaudimas tikrai nedidukas, jei turba tvirtinama prie originaliu plastikiniu oro vamzdynu.

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Spa-04 11:21
rwt
~25k rpm atrodo tik neasku kaip ten matavo :D

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Spa-04 12:32
Vyckius
jei butu labiau apsimokeje butu gamintojai state elekrines turbas o ne ant ismetimo kelektoriaus....

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Spa-04 16:32
vigiux
Vyckius rašė:jei butu labiau apsimokeje butu gamintojai state elekrines turbas o ne ant ismetimo kelektoriaus....


gamintojams niekas niekada neapsimoka, kas gali padaryti masina geresne, galingesne ir t.t. jiems apsimoka tik tas, kas padaro masina pigiau pagaminama (nesvarbu kaip ir is ko) ir kuo daugiau ju kad galima butu prastumti. jie net nesugeba normaliu ismetimo sistemu ideti, kad vienodo skermens vamzdis per ja visa eitu ar bent keliu cilindriuku (piston) i diskinius stabdziu deti vietoj vieno, kad zmoniskai stabdytu.

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Spa-04 16:35
Vyckius
vigiux rašė:
Vyckius rašė:jei butu labiau apsimokeje butu gamintojai state elekrines turbas o ne ant ismetimo kelektoriaus....


gamintojams niekas niekada neapsimoka, kas gali padaryti masina geresne, galingesne ir t.t. jiems apsimoka tik tas, kas padaro masina pigiau pagaminama (nesvarbu kaip ir is ko) ir kuo daugiau ju kad galima butu prastumti. jie net nesugeba normaliu ismetimo sistemu ideti, kad vienodo skermens vamzdis per ja visa eitu ar bent keliu cilindriuku (piston) i diskinius stabdziu deti vietoj vieno, kad zmoniskai stabdytu.


tai aisku kad daro kuo pigiau.ir siaip nlb teko matyt kur elektrines turbos....nebent cia tik siaip koks zaisliukas ir tiek...

StandartinėParašytas: Tre, 2007-Spa-10 15:37
magnetique
Kaip jau mineta anxchiau - tiesiog fenas :D

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Spa-11 07:43
Marius
Manau, kad neverta mesti pinigus ant feno. Atmosferinis variklis ora ir taip traukia garso greiciu, tai kad is feno butu naudos, jis turi dar greiciau pusti, bet nemanau, kad jis tai sugeba ;)

StandartinėParašytas: Ket, 2007-Spa-11 07:46
Marius
KaBa rašė:tai ir is paprastos turbinos saltas oras eina. Na jai motoriukas galingas tai kodelgi ne :) . Nors manau uz kompresoriu kuris sukasi kartu alkuniniu galingesnis nebus :)

Deja oras turbinoje stipriai susyla, bet jis atsaldomas intercooleryje. O ir be intercoolerio, ten eina koks oro kiekis, kad jo uztenka ir karsto.

StandartinėParašytas: Pen, 2007-Spa-12 00:23
magnetique
Marius rašė:Manau, kad neverta mesti pinigus ant feno. Atmosferinis variklis ora ir taip traukia garso greiciu, tai kad is feno butu naudos, jis turi dar greiciau pusti, bet nemanau, kad jis tai sugeba ;)


Gal šitie fenai skirti visiškai nusibaigusiems varikliams? :D Bet įdomu būyų pamatuoti spaudimus (variklio natūralaus įsiurbimo ir feno). :)

StandartinėParašytas: Sek, 2007-Spa-28 22:58
magnetique
Jooo... manau, kad su fenu viskas aishku. Geriau jau ish zhmonos pasiimsiu ir susidesiu i mashina :D
Case closed