Puslapis 23

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 10:29
afu
jo mano irgi tvarkoi buvo viskas,bet paskui parejo ten vienas tox regul;iatorius ar kox ****(cenzuruota),bet jau zinau kas,tex keist kai litu atsiras,o saip mano tas ph1 16v nifiga nepadroztas buvo. tik va aisku kebulas kai kur biski rudyja,bet nieko ateis vasara ir visas rudys **(cenzuruota)...

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 10:48
dMk
Kiek ?inau tai R19 16v geram stovy galima u? 1100euru rasti :o

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 10:50
Edvis
Tai cia tokia kaip pas taves?

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 10:53
dMk
taip, bet savo pirkau u? 2500lt, nes buvo dau?ta :cry:

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 10:59
Edvis
ir nieko, susitvarkei ir vazineji :)

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 11:07
dMk
Nu jo pakaba gera, varikliui dideliu pritenziju bosho servise nerado( dariau kompiuterine diagnostika) ,dabar jau beveik susitvarkiau su elektrika, na ir dar pora smulkmenu liko. Dabar jeskau visokiu kietu ma?inu ?vesiforose :twisted: , dar neradau 8)

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 11:10
Edvis
Jokiu neradai , ar sau lygiu niekaip nesutinki. Matyt jau ties trecia saiba ant viso korpuso palieki :wink: Nespausk taip, duok jiems nors susilyginti :lol:

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 11:29
dMk
Ne ai?ku 16v yra labai greita,bet a? realei suprantu kad ne pa?ia grei?iausia, bet ka?kaip tai i?eina kad beveik niekas nenori var?itis, netgi neblogos ma?inos, nors kai va?iuoju su t?vu R19 1,9D visi tokie kieti ir kiekvienas nori padaryt :evil: O taip viena BMW 520i jau ?iur?jo i mano gal? :twisted: ai?ku ne?inau gal ji buvo u?dro?ta ar vairuotojas niekoks :o

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 11:43
Melom
Tai kad 520i lavonas ten ne variklis.

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 14:17
Marius
Nu 16V tikrai ne greiciausia, bet mazai greitesniu musu gatvese. Yra daug greitu nauju mersu ar bmw, bet jiems ne lygis lenktyniauti ant sankryzu. Tiesa karta teku su naujuteliu M5 pasigainioti. Jis pabego tik tada kai as posukio neisemiau ir vos isvengiau bardiuro, o jis nepristabdes nuvaziavo :D

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 16:27
dMk
Gerai tai para?ykit koks varyklis nelavonas kad ?ino?iau, kaip supratau tai netgi su M5 galima var?itis na ravnih? O kaip BMW323, 325 isib?geja :?:

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 16:33
GTM
dMk rašė:Gerai tai para?ykit koks varyklis nelavonas kad ?ino?iau, kaip supratau tai netgi su M5 galima var?itis na ravnih? O kaip BMW323, 325 isib?geja :?:


is vietos paimtum ji.. iki kokiu 100km galbut... bet po to pamatytum jo subine ;) visgi sesi kavalkai...

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 16:50
dMk
Nu jei taip, tai manau jam vistiek obidno bus kad 1,8i nupirkta u? keleta tukstan?iu lit? iki 100km/h va?iuoja i? ?ono ir jis negali nieko padaryt :)

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 17:45
Marius
BMW 325 pokst, as vat pagaidinau pontiac firebird 94-96m. 5.7L, kur kaune toks zalias su juodais langais vazineja. Bet smagiausia padaryti crx'a, zinoma rektai tenka su jeis lektyniauti ir dar reciau padaryti :D

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 17:47
Edvis
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Saunuolis. Taip ir reikia tiems gaidziams lygintuvams :!: :!: :!:

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 20:53
Tomukas
Marius rašė:Is mano pazystamu rato kas pirko 16V visi zinojo ko nori ir nei vienas nenusipirko dapisto. Tiesa pasakius nemaciu nei karto turguje dapista 16V. Kad kebulas truputi palankstytas neskaitau dideliu defektu.

Kebulas - masinos pagrindas.Nors neaisku koks tas "biski".
O turint omeny kad Renuskei praktiskai nesireguliuoja ratu geometrija (tik suvedimas), padaromos atitinkamos isvados apie palankstytus kebulus. Cia mano nuomone. :wink:

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 21:47
Marius
Nu kai iskrypia ratai tai jau ne truputi palankstyta. O as manau, kad svarbiausia yra variklis (bent jau 16V), paskui vaziuokle.

StandartinėParašytas: Ket, 2004-Vas-12 22:09
Tomukas
O tu zinai kad R19 labai minksta. Ir megane taip pat. Londzeronai labai greitai linksta. Ir remas variklio. Ir tai ne visada pamatysi. Varikli gali ir permest, o kebula keisti kazkaip nesinori. Bet kiek zmoniu - teik nuomoniu. :wink:

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Vas-13 09:46
Melom
Na siaip kai padariau avarija tai policininkai man sake, kad renuskes visus dauzo ;) Tai ir nesitebejo, kad po smugio ana auto netaisoma praktiskai buvo. Nezinau gal tiesiog gerai uztaikiau...

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Vas-13 09:53
Reno
Melom rašė:Na siaip kai padariau avarija tai policininkai man sake, kad renuskes visus dauzo ;) Tai ir nesitebejo, kad po smugio ana auto netaisoma praktiskai buvo. Nezinau gal tiesiog gerai uztaikiau...

As siandien ryte maciau avarija su R19 - bulkai i duris kairiuoju kampu...

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Vas-13 10:16
Ell-Bee
Gaila reniuko :(

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Vas-13 10:26
Reno
Ell-Bee rašė:Gaila reniuko :(

Tai, kad Reniuj ten tik fara pasikeisti ir sparna pasispakliuoti, bulkai tai dyris tikrai reiks keisti...

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Vas-13 20:50
Tomukas
Melom rašė:Na siaip kai padariau avarija tai policininkai man sake, kad renuskes visus dauzo ;) Tai ir nesitebejo, kad po smugio ana auto netaisoma praktiskai buvo. Nezinau gal tiesiog gerai uztaikiau...

Bemperiai stiprus, londzeronai silpni.Labai megsta nusisukti nuo silpnu smugiu.
Megane praktiskai tas pats.I ir II phase.
Laguna II labai stipriu priekiu.
Megane II irgi gan stipri. Tik plastmases daug, tai kai per salcius dauze, dai viena masina be kampo atveze, tik londzeronas blizga. :) Ir is viso ju konstrukcijos labai idomios. As kai isardziau pirma karta, labai nustebes buvau. Balkiai po bamperiu masyvus, nedazyti, pr. londzeronai asimetriski. O seip gan kieta masina.

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Vas-14 15:35
Ulala

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Vas-14 15:58
Irmantas

Lenkai nelabai skoningai tiuninguoja kiek pastebejau :(

StandartinėParašytas: Šeš, 2004-Vas-14 19:25
Marius


Zoliapjove arba greideris :x

StandartinėParašytas: Sek, 2004-Vas-15 00:34
wateris
Kuo jum cia ji netinka? man visai grazu {bewejk} dar sono jos nesimato gaila tada butu galima kazka daugiau pasakyt! :lol: :lol:

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Vas-16 20:05
Marius
Grazu buna kai neperkrauta 8) O ta skyle gerai atrodo tik ant teiseto jos savininko LANCER EVO 7

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Vas-17 09:32
nate
Tomukas rašė:
Melom rašė:Na siaip kai padariau avarija tai policininkai man sake, kad renuskes visus dauzo ;) Tai ir nesitebejo, kad po smugio ana auto netaisoma praktiskai buvo. Nezinau gal tiesiog gerai uztaikiau...

Bemperiai stiprus, londzeronai silpni.Labai megsta nusisukti nuo silpnu smugiu.
Megane praktiskai tas pats.I ir II phase.
Laguna II labai stipriu priekiu.
Megane II irgi gan stipri. Tik plastmases daug, tai kai per salcius dauze, dai viena masina be kampo atveze, tik londzeronas blizga. :) Ir is viso ju konstrukcijos labai idomios. As kai isardziau pirma karta, labai nustebes buvau. Balkiai po bamperiu masyvus, nedazyti, pr. londzeronai asimetriski. O seip gan kieta masina.

Vasara teko isbandyt savo reniaus prieki, tikrai kietas :) tokia bulka su apglususiu kaimieciu kazkokiu pasmeigiau lituanikos ziede, tai man isvis nieko, tik buferis apsibraize ir kapotas siektiek , dar jostele iskilo kur po farom eina, visa tai desniam kampe, nes su desniu kampu kaliau i bulkos kairy siknos kampa. kaip fara sveika mano liko tai po siai dienai negaliu suprast (buna stebuklu :!: ) o audinei kaip minejau visas kairys kampas sulindo i bagazine, net buferis i galini rata lietesi, bagaznikas kaip atsidare,tai uzdaryt daugiau ji be sansu, zodziu vaizdas tikrai ziaurus... Jam ,nes dar tas kaimas ir kaltas liko :lol:

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Vas-17 11:52
afu
:/ kazkaip netikiu kad renuskes bamperis stiprus :/ man ph1 16v tai parode kad grudas ten ne bamperis, kazkada akropolio aikstutei man 3ias golfas pamoinas is sono(kairio) siek tiek "stuktelejo" tai bamperis skilo kaip turi but(teko virinti ir dazyti paskui) ir po lempom apdaila iskrito iskart su visom ausim ant kuriu laikesi :/

iki siol fara kazkaip biski ne taip stovi ;]