Puslapis 22

StandartinėParašytas: Ant, 2006-Sau-03 18:56
Melom
na pas mane zemintas galas ir straksiu sau :)) cia tik siaip jei ka...

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Sau-04 19:14
Melom
a ir dar prisiminiau amortikai geresni nei orginalus nebent gali tik koni reguliuojami buti... kitokiu duiniu niekas negamina ;)

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Sau-05 23:40
Stalinas
Tikrai nemanau jog verta perdarineti ta gala ir deti spyruokles. Juk inzinieriai kurdami masina nedurni buvo, viska paskaiciavo optimaliam variantui. Nemanau kad sioje vietoje verta isradineti dvirati. :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2006-Sau-07 13:31
ph1white
Melom rašė:a ir dar prisiminiau amortikai geresni nei orginalus nebent gali tik koni reguliuojami buti... kitokiu duiniu niekas negamina ;)


Koiu budu ir kas ten reguliuojasi??

StandartinėParašytas: Sek, 2006-Sau-08 10:16
Melom
spyruokle arba suspaudzia arba atleidzia sukant "verzle" ant pacio amortiko korpuso.

StandartinėParašytas: Sek, 2006-Sau-08 13:11
ph1white
Melom rašė:spyruokle arba suspaudzia arba atleidzia sukant "verzle" ant pacio amortiko korpuso.


Dabar supratau apie ka tu sneki... Teko paciam vazineti ir reguliuoti, tik tie amortikai buvo "SuperSport" o ne "Koni".. Ir stovejo ant vw golf II. Ispudi paliko gera..

Bet kad juos pastatyti tai vistiek reikia isimineti torsa.. Ir kodel daugelis sako kad tai nevykusi mintis :arrow: statyti i gala spiruokles.. :wink:

StandartinėParašytas: Sek, 2006-Sau-08 13:22
Stalinas
na bandyk, bet jei isimsi torsa, tai teks tau tada nuo kazkokios masinos pritaikyti galine pakaba. Deti sakes, stabilizatorius ir pan. Realiausia butu atlaisvinti kazkaip ta torsiona, kad is jo liktu tik besisukinejantis balkis, tada galetum prikabinti prie jo amortikus su lekstutemis ir spyruoklemis. tai cia manau realiausias variantas butu. Tik idomu ar uzteks tau arkos aukscio, nes arka pritaikyti tik amortikui be spyruokles.

StandartinėParašytas: Sek, 2006-Sau-08 13:51
Melom
ph1white rašė:
Melom rašė:spyruokle arba suspaudzia arba atleidzia sukant "verzle" ant pacio amortiko korpuso.


Dabar supratau apie ka tu sneki... Teko paciam vazineti ir reguliuoti, tik tie amortikai buvo "SuperSport" o ne "Koni".. Ir stovejo ant vw golf II. Ispudi paliko gera..

Bet kad juos pastatyti tai vistiek reikia isimineti torsa.. Ir kodel daugelis sako kad tai nevykusi mintis :arrow: statyti i gala spiruokles.. :wink:


Turejau omenyje priekinius amortikus :) su galu nieko nedaryk statyk gerus duinius amortkus, siektiek pazemink ir bus gerai :) musu kokybiskom gatvem starksesi kaip zuikutis ir to sukibimo su keliu viesvien 100 proc neisnaudosi.

StandartinėParašytas: Sek, 2006-Sau-08 13:51
ph1white
Jei ka tai gal teks ikisti bisky trumpesne spyruokle.. O del torso tai cia paliubomu kad reikia tik laisvinti ir palikti tik kaip balki, nuo kitos masinos pakaba kisti visa tai tikrai ne.. Butu idomu paziureti kaip atrodo tas "KONI" amortikas... :?: :?:

StandartinėParašytas: Sek, 2006-Sau-08 21:38
Marius
ph1white rašė:Jei ka tai gal teks ikisti bisky trumpesne spyruokle.. O del torso tai cia paliubomu kad reikia tik laisvinti ir palikti tik kaip balki, nuo kitos masinos pakaba kisti visa tai tikrai ne.. Butu idomu paziureti kaip atrodo tas "KONI" amortikas... :?: :?:


Kazkoks tu man idomus, ar tu cia ruosiesi R19 ispopuliarinti ziedinese lenktynese ar nori pavaizduoti labai protinga protinga. Jei nezinai kaip atrodo amortizatoriai, tai ka tu cia svaigsti apie visiska vaziuokles perdaryma.

StandartinėParašytas: Sek, 2006-Sau-08 21:41
Stalinas
Manau googleje tikrai galima butu rasti KONI amortiko fotke... :)

StandartinėParašytas: Pen, 2006-Sau-13 23:27
wateris
Marius rašė:
ph1white rašė:Jei ka tai gal teks ikisti bisky trumpesne spyruokle.. O del torso tai cia paliubomu kad reikia tik laisvinti ir palikti tik kaip balki, nuo kitos masinos pakaba kisti visa tai tikrai ne.. Butu idomu paziureti kaip atrodo tas "KONI" amortikas... :?: :?:


Kazkoks tu man idomus, ar tu cia ruosiesi R19 ispopuliarinti ziedinese lenktynese ar nori pavaizduoti labai protinga protinga. Jei nezinai kaip atrodo amortizatoriai, tai ka tu cia svaigsti apie visiska vaziuokles perdaryma.


pritariu :!: kam ta auto skirta, i darba vazineti? tai dv susimesk dar ratus 17 susikietink pakaba istatydamas gale "spyruokles" ir esu isitikines kad po menesio atsiras skelbimas autopliuse, o tu sakysi kad parduodi nes dantistui pinigu perdaug palieki...

StandartinėParašytas: Ket, 2006-Kov-09 22:27
zyga
keisti jus zmones pjaunat gryba visi i pievas nuvaret

Re: Pakabos kietinimas ir zeminimas..

StandartinėParašytas: Tre, 2006-Bal-26 16:50
maximko
ph1white rašė:Gal kas buvote susidure su siuo klausimu..

Kaip pazeminti ir sukietinti gala? Priekyje viskas isq ten stovi spyruokles. Bet didziuasias klausimas ka daryti su torsu??

Girdejau kad juos ardo ir kazkaip persuka ar kazkas panasaus.?

Patarkite.

Is anksto dekoju.. :)



klausiau del shito dalyko. tai sake kad brangiai labai isheina. ash pats turiu R19 su pazhemintu priekiu... o wat galo tai neisheis pazhemint del pinigybes =)))

Forums

StandartinėParašytas: Sek, 2006-Geg-21 17:50
jevgenijus
[quote="Wateris"][/quote]

Posting in forums can take over your life! Get out while you still can! :lol: J/K... I agree with that.:lol::lol: