apie filtrus

Viskas apie Renault 19

Moderatoriai: Vidulis, 2SHAE

apie filtrus

Standartinė 3rk » Ant, 2017-Kov-28 01:09

Vartotojo avataras
3rk
Draugas
 
Pranešimai: 137
Užsiregistravo: Ket, 2006-Kov-02 22:41
Miestas: Kaunas

Re: apie filtrus

Standartinė MartynasStrop » Ket, 2017-Bal-13 01:47

Retas video, kur tikrai moksliškai analizuojami šitie dalykai. Mano rusų kalbos mokėjimas silpnas, bet kaip supratau, tai karšto oro filtai yra blogis, šalto oro filtrai yra gerai, o geriausia tai K&N (ar kitų), kuris dedasi į standartinę filtradėžę.

Pačiam teko bandyt:
1.1 Hyundai Getz - su kūginiu nustojo traukt.
2.0T (120kw) Renault Laguna - su kūginiu, įdėtu vietoj filtradėžės, išlaikant visą kitą įsiurbimo sistemą, variklis tikrai pradėjo smagiau dirbti. Vėliau išėmiau, įdėjau atgal. Važinėjau kelias dienas visais atvejais. Skirtumas tikrai ne placebo buvo.
2.0 (165kw) Renault Megane RS 225 - su kūginiu, įdėtu vietoj filtradėžės, išlaikant visą kitą įsiurbimo sistemą, skirtumas nelabai juntamas. Gal numynus "tapkę" didelėm apsukom kažkas geriau, bet žemom apsukom kartais net atrodo, kad silpniau.

Vienintelė išvada, kurią vėliau padariau: Hyundai ir Megane įsiurbimas atrodo normalus, visur diametrai atrodo padoriai - filtras nepadėjo. Lagunoj įsiurbimo vamzdeliai apgailėtinai maži - filtras padėjo. Manau, kad yra variklių, kurie "pridusinti" vardan ekonomiškumo, kuriem filtras gali padėt, bet tikrai ne karšto oro.

P.S. Lagunos ir Megane varikliai abu tos pačios F4Rt serijos. Nors galia ir skiriasi gerokai, pralaidesnis filtras padėjo tik tam "pridusintam".
'92 Peugeot 405 1.8 (priduotas)
'97 Renault Laguna 1.8 (mirė)
'01 Renault Laguna mk2 1.8 (parduota)
'88 Honda Civic 4gen 1.6 (91kw)
'04 Renault Laguna mk2 2.0T Expression (120kw)
'04 Renault Megane RS 225 (165kw)
Vartotojo avataras
MartynasStrop
Naujokas
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: Šeš, 2017-Kov-25 02:00
Miestas: Kaunas

Re: apie filtrus

Standartinė Monas_ » Ket, 2017-Bal-13 14:23

Vienas įdomesnių variantų ką teko matyt gyvenime sumontuotą į R19 :)
Paveikslėlis

Kaip auto savininkas pasakojo tuo metu, šitas sprendimas jam kainavo apie 1k Lt (apie 2005m). Pagrindinis tikslas buvo nepralošt galios važinėjant benzinu kai ir paprastos dujos įdėtos dar šalia. Kiek žinau lyg ir veikė ten viskas :) Žodžiu fantazija beribė kartais būna :D
Kaišiadorys - Vilnius
Megane II PH2 universalas | 1.9dci 96kW
R19 PH I 1.7i LPG Cabrio - laisvalaikiui + R19 PH II 16V - renka dulkes dabar
Renault Megane Scenic 1.9dci 96kW - žmonai ir kelionėms
| +3 7 0 6 8 4 7 9 7 2 4 | http://www.monas.lt/
Vartotojo avataras
Monas_
Site Admin
 
Pranešimai: 3678
Užsiregistravo: Ant, 2004-Sau-06 16:39
Miestas: Kaisiadorys - Kaunas

Re: apie filtrus

Standartinė MartynasStrop » Tre, 2017-Bal-19 00:14

Čia jau visai ekstremaliai :D Keista, kad dar kairės lempos neišėmė ir skylių kapote nepridarė :D

Tęsiant temą, tai neseniai internete pirmą kartą mačiau automobilį, kuriame buvo sumontuotas kūginis ("nulinis") oro filtras pačio gamintojo:
naujasis Dodge Demon
http://www.motortrend.com/news/2018-dod ... ir-intake/
'92 Peugeot 405 1.8 (priduotas)
'97 Renault Laguna 1.8 (mirė)
'01 Renault Laguna mk2 1.8 (parduota)
'88 Honda Civic 4gen 1.6 (91kw)
'04 Renault Laguna mk2 2.0T Expression (120kw)
'04 Renault Megane RS 225 (165kw)
Vartotojo avataras
MartynasStrop
Naujokas
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: Šeš, 2017-Kov-25 02:00
Miestas: Kaunas

Re: apie filtrus

Standartinė Edvis » Ant, 2018-Lie-10 20:48

Mėginau važinėtis ir kūginias ir paprastais filtrais. Priėjau sau tokios išvados, kad atmosferiniams varikliams reikalinga didelio tūrio filtradėžė, geriausiai uždara su didelėmis įsiurbimo iš lauko ir įsiurbimo į kolektorių angomis. Atviras kūginis filtras priduoda įsiurbimo ir vožtuvų garso prie žemų ir vidutinių sūkių. Prie aukštų sūkiu kūginis fitras nepadeda patekti pakankamai oro į variklį, gaunasi kad oras išretėja prie didelio greičio. Tame gelbsti filtradėžė.
Turbininiams varikliams kaip ir atmosferai geriau būtų šlapio tipo kūginiai ar sportiniai filtrai į standartinę dėžę filtrai, nei sauso tipo. Pats naudoju šlapio tipo sportinius K&N arba Pipercross firmos filtrus į standartinę filtradėžę.
Megano filtradėžei net padariau upgradą, kada įmesiu foto.
Phase III F7R-710 scraped :(
Phase IV F4R-770 BCK 051
Phase IV F4Rt-774 LIK 051
+3septyyyni06septyyyni091599
Vartotojo avataras
Edvis
Narys
 
Pranešimai: 527
Užsiregistravo: Ant, 2004-Vas-03 23:20
Miestas: Kazlų Rūda

Re: apie filtrus

Standartinė Monas_ » Pen, 2018-Lie-27 15:01

Laukiam foto ;)
Kaišiadorys - Vilnius
Megane II PH2 universalas | 1.9dci 96kW
R19 PH I 1.7i LPG Cabrio - laisvalaikiui + R19 PH II 16V - renka dulkes dabar
Renault Megane Scenic 1.9dci 96kW - žmonai ir kelionėms
| +3 7 0 6 8 4 7 9 7 2 4 | http://www.monas.lt/
Vartotojo avataras
Monas_
Site Admin
 
Pranešimai: 3678
Užsiregistravo: Ant, 2004-Sau-06 16:39
Miestas: Kaisiadorys - Kaunas


Grįžti į Technika

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 9 svečių

cron