Puslapis 11

Renault F7p 1.8 variklio apžvalga

StandartinėParašytas: Sek, 2017-Kov-19 03:24
3rk

Re: Renault F7p 1.8 variklio apžvalga

StandartinėParašytas: Tre, 2017-Kov-22 10:12
Monas_
Nesitikejo bičas kad Renault mokėjo kažkada variklius gamint :D

Re: Renault F7p 1.8 variklio apžvalga

StandartinėParašytas: Ket, 2018-Spa-25 13:42
Edvis
Įkelk ir šitą pasakojimą apie F4R motorą į renault klubą, bo man turbūt nepavyks :)
https://www.youtube.com/watch?v=GTOUhzj0JeY

Re: Renault F7p 1.8 variklio apžvalga

StandartinėParašytas: Tre, 2018-Gru-26 20:43
Irmantas
Laukiam kaip eksploatuosis M5P iš Renault Megane 4 RS 1.8 TCe, su grandine. Sugadino, ar toliau tęs geras tradicijas.

Re: Renault F7p 1.8 variklio apžvalga

StandartinėParašytas: Tre, 2019-Sau-30 09:16
Monas_
O kaip ten tie 1,4tce? Mačiau čia kažkur skelbimą su tokių varikliu, visai įdomus ekomobilis gal ar geriau bėgt toliau nuo tokio? 96kW kaip tokio dydžio aparatui gali būt visai padoru kasdieniniam trynimui. Klausimas tik kiek "dienų" toks norėtų būt trinamas, o po kiek jau sakytų keisk nauju kažką?

Re: Renault F7p 1.8 variklio apžvalga

StandartinėParašytas: Ant, 2019-Vas-05 21:26
Irmantas
1,4TCe neblogas, varomas grandine, draugauja net su dujomis. Dėl eksploatacijos, na su turbina, reikia dažnai keisti oro filtrą ir tepalus (10000km.) Prieš važiuojant variklį reikia gerokai pašildyti, prieš gesinant leisti truputį padirbti laisva eiga. Šiuolaikiniame ''greitame'' pasaulyje daugelį tai gali erzinti, nors jeigu nervai tvarkoje tada ok. Trauka šio variklio Megane III tikrai nebloga :D , na dar gali deginti tepalą, bet čia jau ''norma'' šiuolaikiniuose varikliuose.
Patikimiausias 1,6 16v. važiuoji ir vargo nematai, bet be adrenalino ir nuotykių.

Re: Renault F7p 1.8 variklio apžvalga

StandartinėParašytas: Tre, 2019-Bal-10 11:51
tiexas
Irmantas rašė:1,4TCe neblogas, varomas grandine, draugauja net su dujomis. Dėl eksploatacijos, na su turbina, reikia dažnai keisti oro filtrą ir tepalus (10000km.) Prieš važiuojant variklį reikia gerokai pašildyti, prieš gesinant leisti truputį padirbti laisva eiga. Šiuolaikiniame ''greitame'' pasaulyje daugelį tai gali erzinti, nors jeigu nervai tvarkoje tada ok. Trauka šio variklio Megane III tikrai nebloga :D , na dar gali deginti tepalą, bet čia jau ''norma'' šiuolaikiniuose varikliuose.
Patikimiausias 1,6 16v. važiuoji ir vargo nematai, bet be adrenalino ir nuotykių.


Kurios kartos įrangą įsistatęs? Kiek 100km suvalgo?