Puslapis 11

Nesudega kuras

StandartinėParašytas: Pir, 2012-Sau-09 22:49
Vy
Sveiki, turiu tokia problema, bandziau varyti Technikine, tai parode, kad CO ar ko ten buvo ~900 , kai leidziama 600.

Pries menesi dar variklis veike labai gerai, CO buvo geras, nors tuo metu jau buvo pakeistas skriejikas su dangteliu.
Vakar pakeiciau zvaklaidzius ir zvakes, taciau variklis neatsigavo.

Isemes senasias zvakes, pamaciua, kad visos atrodo gerai, visos grazios svelniai rusvos spalvos..

Variklio garsas toks, tarsi kartais nesudirbtu koks cilindras, o ir ismetamuju duju kvapas, kaip nesudegusio kuro.


Kas gali buti? Net nebezinau i ka ziureti?

StandartinėParašytas: Ant, 2012-Sau-10 07:09
zarminas
liambda zondas ?

StandartinėParašytas: Ant, 2012-Sau-10 14:57
Monas_
Vožtuvai reguliuoti kada nors gyvenime? Oro filtras normalus? Greičiausiai kalbi apie HC per didelį. Pasinaudok paieška, manau turėtum rast prirašyta jau šituo klausimu kažką.

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Sau-11 00:37
Vy
Vostuvai nereguliuoti, taciau matuotas spaudimas, tai visuose cilindruose buvo pakankamai geras ir praktiskai vienodas. Labiausiai keista man, kad visu zvakiu spalva buvo ideali sviesiai rusvos spalvos, tarsi kuras butu ne per riebus. Oro filtras pries 2t. km keistas, tai neturetu buti blogas. Pries 1 t. km buvo matuotos ismetamosios, tai buvo HC 132, tai manau tikrai nedaug, o dabar staiga pasikeite. Gal gali koks laidelis nuo lembda nusokes but? As pats duobes neturiu, tai negaliu paziuret...

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Sau-11 10:36
zarminas
Vy rašė:Vostuvai nereguliuoti, taciau matuotas spaudimas, tai visuose cilindruose buvo pakankamai geras ir praktiskai vienodas. Labiausiai keista man, kad visu zvakiu spalva buvo ideali sviesiai rusvos spalvos, tarsi kuras butu ne per riebus. Oro filtras pries 2t. km keistas, tai neturetu buti blogas. Pries 1 t. km buvo matuotos ismetamosios, tai buvo HC 132, tai manau tikrai nedaug, o dabar staiga pasikeite. Gal gali koks laidelis nuo lembda nusokes but? As pats duobes neturiu, tai negaliu paziuret...

Nelabai ką iš duobės ir pamatysi... abejoju, kad liambda zondo jungtis galėjo nušokti. Norint pasitikrinti liambda zondą pačiam reikia voltmetro (geriau su rodykle) ir žinoti prie kurio kontakto (jungties su ECU) reikia prisijungti. Kuris kontaktas, galima pažiūrėti "Autodata" arba "Workshop" programose. Normaliai veikiantis liambda zondas (sušilus varikliui !!! )rodo periodinius (periodas apie sekunę) įtampos svyravimus nuo 0..0,2 iki 1...1,2 volto.

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Sau-11 11:20
Sukys
susirandi lembda laidą po kapotu, prie juodo laido jungi testerio minusą, o pliusa prie akumo klemos. Įtampa turi svyruoti apie 0,05v t.y. jei testeris elektroninis, tai įtampa vienu metu turi būti mažesnė už 0,05v, kitas rodmuo turi būti didesnis už 0,05v.Jeigu rodmenys kinta visada virš 0,05v, arba mažiau 0,05v lembda yra blogas Matuojant nereikia atjungti lembda fyškės, tu turi pro laido izoliaciją įdurti testerio adatą...

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Sau-11 11:57
zarminas
Va dar papildomos info-
http://www.audifanai.com/forum/viewthre ... d_id=10925
du videorolikai, pirmame geras liambda, antrame blogas
gal padės ?

StandartinėParašytas: Ket, 2012-Sau-12 11:50
Vy
Pabandziau pamatuoti Lambda, tai rode labai keistai - nuo 0.4V iki 0.78V, ir svyravimo intervalas buvo pora sekundziu arba daugiau.
Atjungus Lambda per kokias dvi minutes niekas nepakito.

Po patikrinimo kita karta uzvedus ir ikaitinus iki ~80 laipsnius, laisvos apsukos buvo apie 1300.

Panasu, kad lambda mires?
Beje, koki geriau pirkti Lambda? ziurejau intercars, tai daug labai tu modeliu yra. Pas mane vieno laido.

StandartinėParašytas: Ket, 2012-Sau-12 12:12
Monas_
Iš principo ten tą patį daro tie zondai visose mašinose, tai imk kokį eina gaut ir įpirkt :)

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Sau-18 13:56
Vy
Taigi pasikeiciau Lambda zonda.. ir variklio veikimas nepasikeite. Pamatavus ismetamasias sake, kad oro lyg per daug, del to Lambda apgaunama.
Gal kas isivaizuoduojate kas gali buti?
ar kas daugiau sistemoje gali blogai buti?

Zvakes, zvaklaidziai, skriejikas su dangteliu, lambda pakeisti...
1.7 mono variklis.

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Sau-18 16:19
Monas_
Tai gal vis tik patikrink kaip vožtuvų tarpai? Diržas gal peršokęs. Normaliai kurias? Trauka normali?

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Sau-18 17:17
Sukys
Čia kaip supratau tik benzinas. Tai tikrink purkštuką, kuro filtrą

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Sau-18 22:03
Vy
O gal galit papasakot kaip, jeigu imanoma namu salygomis, patikrint purkstuka?
Arba kur pasiulytumet nuvest renuka, kad geru kainos/kokybes santykiu patikrintu? Vilnius

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Sau-18 22:04
Vy
O del traukos, tai lyg tokia pati, kokia ir budavo. Net kuro sanaudos pakilo labai nezymiai, paskutini karta kai matavau, tai misriu rezimu vaziuojant buvo apie 8,5 l.

StandartinėParašytas: Ket, 2012-Sau-19 04:21
thermo
vakuumai

StandartinėParašytas: Ket, 2012-Sau-19 13:19
mantasr19
gal kura pataikei uzpilt koki vandeniu ir tepalais maisyta ir kitokiu brudu....?

StandartinėParašytas: Ket, 2012-Sau-26 13:01
Vy
Ir visgi po ilgu kanciu ir bandymu keisti lambda, tikrinti vaakumines zarneles ir t.t. Teko nuvesti i serviza, si karta ilgai ieskojus patare Rsservice, tai tikrai gerai suvarke :) Buvo EGR vostuvas uzsikirtes. Ir didziam dziaugsmui, turi tech. apziuros nebe balta, bet zalia lapa.

StandartinėParašytas: Ket, 2012-Sau-26 16:38
mantasr19
aaa tai tas vadinamas GR ane? Nu mes taip vadinam, nes ant lagunos 2002metu ja uzglusinom, kai pradėjo jomarkus daryt...

StandartinėParašytas: Ket, 2012-Sau-26 19:15
Sukys
Kaip tas EGR atrodo?

StandartinėParašytas: Pen, 2012-Sau-27 12:41
Vy
Kaip atrodo, tai negaliu pasakyt tiksliai, kadangi servize ji tvarke ir tiksliai nemaciau.

Taip, GR vostuvas (EGR- elektrinis GR). Nors visi jie jau buna el. :)

StandartinėParašytas: Pen, 2012-Sau-27 18:36
andrius t
hmm man ir butu idomu pas R19 pamatyt ...

StandartinėParašytas: Pen, 2012-Sau-27 19:57
mantasr19
siaip GR kai uzkisom ant bratkio lagunos, nes kai pamenu atejo kurt ir nesikurė, o jei pagriebia tai dumus meta ir nedirba, tai meistreliui paskambino, nuaiskino kaip kur uzglusit, tai ir trauka pasitvarkė ir kuro sanaudos :D o va ant pusbrolio ..... skorpio :D taiiii nelabai pokyciu padarė

StandartinėParašytas: Šeš, 2012-Sau-28 09:36
mantasr19
o kaip tavo belarusui?

StandartinėParašytas: Šeš, 2012-Sau-28 12:45
Ignatio
Chebra, pjaunat grybą. EGR - Exhaust gas recirculation. Joks ne elektrinis GR. GR - nėra tokio vožtuvo. Veikimo principas paprastas. Nuo išmetimo kolektoriaus ateina vamzdukas į įsiurbimo kolektorių. Ten stovi recirkuliacinis vožtuvas valdomas vakuumu. Ant laisvų sūkiu šitas vožtuvas atsidaro ir į įsiurbimą papildomam sudeginimui paduoda išmedamas dujas. Kol šita sistema nauja, gaunasi ekologija, tačiau kai tai sistemai metų tik pat, kiek ir mašinų vairuotojams, geriau ją išmest lauk, mažiau problemų bus.

Ir dar, mantasr19, šitas forumas nėra kiemas su chebra, kur reikia žūtbūt stengtis atsikirst, kad tavęs "neuždūchintų". Arizona šitame forme yra jo vinis ir reikia priimt jo komentarus deramai, o ne kaip "najiezdą" ir šokt atsikirtinėt. Tikiuosi supratai apie ką aš ;) Čia visi naujokai ant šito pasimauna :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2012-Sau-28 18:13
mantasr19
Ignatio rašė:Chebra, pjaunat grybą. EGR - Exhaust gas recirculation. Joks ne elektrinis GR. GR - nėra tokio vožtuvo. Veikimo principas paprastas. Nuo išmetimo kolektoriaus ateina vamzdukas į įsiurbimo kolektorių. Ten stovi recirkuliacinis vožtuvas valdomas vakuumu. Ant laisvų sūkiu šitas vožtuvas atsidaro ir į įsiurbimą papildomam sudeginimui paduoda išmedamas dujas. Kol šita sistema nauja, gaunasi ekologija, tačiau kai tai sistemai metų tik pat, kiek ir mašinų vairuotojams, geriau ją išmest lauk, mažiau problemų bus.

Ir dar, mantasr19, šitas forumas nėra kiemas su chebra, kur reikia žūtbūt stengtis atsikirst, kad tavęs "neuždūchintų". Arizona šitame forme yra jo vinis ir reikia priimt jo komentarus deramai, o ne kaip "najiezdą" ir šokt atsikirtinėt. Tikiuosi supratai apie ką aš ;) Čia visi naujokai ant šito pasimauna :)
man tai nieko nesako ;)

StandartinėParašytas: Tre, 2012-Kov-21 16:15
Liuts
ten gal toks plastikinis šūdukas, kuris yra pritvirtintas prie kėbulo, po kapotu palei viršų vairuotojo pusėj ir GM gamybos su 3 laidais? :shock:

StandartinėParašytas: Ket, 2012-Kov-22 07:46
thermo
Ne, ten MAP'as. Atjunk, pamatysi kas bus.