Puslapis 1 iš 1
Graužia dešinės galinės padangos protektorių. Kokia bėda?
Parašytas:
Šeš, 2011-Spa-15 17:08
Eligijus
Sveiki. kas gali būti jeigu gana stipriai dyla vienos pusės padangos protektorius?(pusė tai išorinė)
Parašytas:
Šeš, 2011-Spa-15 17:24
andriuza
tiltas,asis kreivi gali buti..Reik uzsivaryt ant duobes ir pasimatuot..nebuvo kad i bardiura koki atsimustum,ar i duobe gera ilektum?
Parašytas:
Šeš, 2011-Spa-15 19:16
Eligijus
nu nežinau net...aš kai gavau renuka jo jau padangos šonas buvo nudilęs.... uzdejau kita padanga ir pastebejau kad toj vietoj labai atsišerpetojęs protektorius.... ir kai stabdai vairas biski sukasi i kairę..tai čia gal ir bus dėl to tilto arba sakes linkusios...O gal zinai mazdaug kokia kaina sakes arba tilto?
Parašytas:
Sek, 2011-Spa-16 17:33
andrius t
nera gale sakiu
Parašytas:
Sek, 2011-Spa-16 21:01
andriuza
Tiltas apie 100lt,pakeitimas iki 150lt.Bet pirma nuvaziuok pas meistrus normalius,kad pekeltu ir paziuretu..gali vaziuot pas tuos kas masinas lygina.O vairas gali sukti del to,kad stabdziai nevienodai veikia,varyk i tech centra,kad stabdzius patikrintu apie 10lt kainuoja..arba i kita koki servisa kur turi iranga atitinkama.
Parašytas:
Pir, 2011-Spa-17 04:01
wdevil
del tempimo i viena puse stabdant tai bus koks suportas pavarges ir tas kuris dar gyvas kazkiek stabdant traukia masina i save, jei ka turiu lysnu rusyje
galim sutart jei reikes
Parašytas:
Pir, 2011-Spa-17 08:32
Monas_
Manau dėl padangos dilimo visai ne pro šalį būtų pasidaryt kompiuterinį suvedimą. Tada ten viskas pasimatys, kuris ratas ir kiek pabėgęs. Aišku jei buvo kažkokia rimtesnė avarija tai gali ir taip pamatyt gerai mašinos dugną apžiūrėjęs. Na arba dar yra liaudiškas metodas
imi ruletę ir matuoji tarpus nuo rato iki slenksčio kampo abiejose pusėse, gali būt kad rezultatas tave nustebins. Teko matyt viena Civic'a kur priekinis vairuotojo pusės ratas stovėjo kokias dviem cm arčiau nei keleivio
Na o remontas tokių bajerių labai priklauso nuo to ką ten rasi. Gal reikės tiltą keist, gal ne, gal pasirodys kad koks ratlankis kreivas ar dar kas su juo negero nutikę.
Parašytas:
Pir, 2011-Spa-17 15:39
andriuza
Gale suvedimas nesidaro juk..nebent pati tilta tiesiai gali pastatyt..bet ten kelios sotkes vaiksto tik,del to nedils padanga akivaizdziai.Cia bus sulinke kazkas manau
Parašytas:
Pir, 2011-Spa-17 16:01
Monas_
Suvedimas tai nesidaro, bet pamatuot vistiek kompas pamatuoja, o tada galima kažkur sliekų ieškot.
Parašytas:
Ant, 2011-Spa-18 01:29
andriuza
tai pamatuot su rulete galima is duobes..
Parašytas:
Ant, 2011-Spa-18 09:01
Monas_
Tai gerai jei matuodamas žinai kiek kur turi būt. O kompe paprastai tokia info saugoma būna ir iš karto sulyginama ir nustatomas nukrypimas nuo standarto.
Parašytas:
Ant, 2011-Spa-18 12:33
mazafakeris
Gali buti, kad ratas tiesiog kliuva i arka isoriniu krastu, jeigu ratlankiai dideli arba isnesimas netinkamas arba padangos aukstesnes. Pas kitus dar ir rastafkes buna...
Parašytas:
Ant, 2011-Spa-18 13:51
strix
manau suvedimas kompiuterinis būtų tinkamiausia diagnostinė priemonė. iškarto pasakytų kaip ratas stovi - ar skersai, ar išvirtęs, ar pasisklinkęs ir galų gale - kiek to visko ten pakrypę, lyginant su kitais 3, milimetrų ir minučių tikslumu.
tada galėtumei jau spręsti ką su tuo galiniu tiltu daryti.
Parašytas:
Ant, 2011-Spa-18 15:38
andriuza
as turiu matmenys r19 apacios..
Parašytas:
Ant, 2011-Spa-18 15:52
Eligijus
Dėkui už patarimus, pabandysiu.
Parašytas:
Ket, 2011-Spa-20 13:06
Ignatio
Tikriausiai tilto geometrija pažeista. Statyt ar suvedimo stendo ir žiūrėt kas neatitinka normoms. O dėl traukimo į vieną pusę stabdant, dažnai būna kalti priekinių šakių sailenblokai, atsiranda juose laisvumas, stabdant gauna apkrovą, tuo metu pabėga suvedimas ir pradeda traukt į kurią nors pusę.