Puslapis 12

Megane važiuoklės ir variklio bėdos.

StandartinėParašytas: Pir, 2011-Geg-30 08:37
ZeroDivide
Kadangi praradau viltį sulaukti normalios pagalbos renaultclub.lt ir čia žmonės matosi, kad labiau patyrę, tai gal sulauksiu pagalbos. Visgi priekinės važiuoklės konstrukcija megane ir r19 man rodos, kad ta pati, tai didelių problemų neiškils. Taigi, pirma problemėlė ( p.s. search'ą praieškojau abiejose forumuose iki užsip***mo ):
1. Pravažiavus apie 20-30km pradeda bildėti. Kuo toliau važiuoji, tuo labiau bilda. Bilda sukant vairą ( nesvarbu, stovi ar važiuoji ), įvažiavus į duobelę ( ar šiaip kelio nelygumą ) ar keliant amortizatoriumi vieną pusę. Mašinoje pakeista: Amortizatoriai, atraminiai guoliai, atraminės lėkštutės, atraminės gumos, silent blokai, vienos pusės rato guolis. Šarnyrai, vairo traukės ir traukių antgaliai apžiūrėti ir nuspręsta, kad dar tikrai geroje būklėje. Kai "judinom" stovinčią mašiną garsas eina nuo vairo kolonėlės. Kolonėlė ne tepaluota. Keisčiausia, kad iš ryto ( t.y. po nakties ) problemų nebūna. Gal kas minčių kokių turi, ką keisti, kad bildėjimas pranyktų?
2. Aukštos apsukos ant laisvų ( apie 2000-3000 ), išeina dirbtinai numušti su sankaba ( t.y. užspaudus stabdžius su bėgiu atleidinėsi sankabą, apsukos nukrenta, vėl įspaudus sankabą pakyla iki 1100 kažkur ir laikosi ). Pakeista: MAP, LEV, žvakės, praplauti purkštukai, padarytas degimo kameros valymas. Pagal diagnostiką matosi, kad kolektoriaus oro temperatūros matuoklis dar nesąmones rodo ir TPS durniuoja. Ar gali toks didelis rezultatas būti dėl šitų dviejų daviklių jaučiamas?
3. Yra cypčiojimas, lyg lengvai prasisuktų ratai, atleidžiant sankabą. Ar gali būt tas grožis pas mane parėjęs?
4. Lengvas užimas važiuojant tiesiai, stiprėja sukant į dešinę, taipogi sunkiau sukasi vairas į dešinę pusę. Pakeistas dešinės pusės rato guolis. Į kairę sukant užimas visiškai išnyksta.

Automobilis renault megane'99, 1.6 16v. Kompresija gera, viską ką keičiau jau surašiau. Prašau, bent minčių duokit, ką dar reiktų taisyti, kad bėdos pranyktų. Automobilį darausi sau, o ne pardavimui ir norisi normaliai prikelti. P.s. pakeisti viską tarp priekinio ir galinio numerių - nepageidautinas pasiūlymas ;) Būsiu labai dėkingas už visą info :)

StandartinėParašytas: Pir, 2011-Geg-30 08:59
Edvis
1. Tai kaip pats sakei jei garsas is koloneles tai ir paziurek kolonele. Vairolazdes tvirtinimas prie koloneles, koloneles tvirtinimas prie kebulo arba pats sliekas kolonelei pasakes ate. Geriausia butu atjungti vairolazde nuo koloneles ir atlikti kazkokius tai elementarius patikrinimus.
2. Paziurek visas vaakumones slangutes, ytartiu kad per kazkur papildomai traukia ora y kolektoriu todel ir apsukos didesnes, arba pro kazkuri is tavo minetu davikliu leidzia ora.
3. Speju reikia patepti sankabos pedala arba trosa :)
4. Is patirties: jei uzia sukant y desine kaltas kairys guolis, jei y kaire- desinys. Speju ne tos puses guoly pakeitei. Patikrinti ismokino :D.
Pasikeli masina uzdedi ranka ant amortiko spyruokles ir kita ranka suki rata. Jei per spyruokle jauti vibracija, guolis su masina nedraugauja jau :)

StandartinėParašytas: Pir, 2011-Geg-30 09:03
ZeroDivide
Dėl pirmo tai užknisa lakstyt ratais po miestą, vien kad bildėt pradėtų ir tada tikrintis galėtum, bet reikės gal kai daugiau pravažiuosiu iškart ir pasižiūrėt.
Gal turi pasiūlymų, kaip patikrinti vakumines šlangutes? Girdėjau kažkuo apipurškia ir matosi, ar srebia orą, ar ne.

StandartinėParašytas: Pir, 2011-Geg-30 22:40
thermo
eteriu
dar sakai kad tps grybauja, jis turi itakos
niekaip neprisiruosiu garaze paieskoti koliko daviklio, o tikrai turi buti, nes dar ir kolikas metosi.

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Geg-31 08:51
andrius t
gali but, kad reikia visa kolonele keisti, na arba ja restauruoti... Buvo su bildejimu panasus variantas draugui su corola, padejo tik koloneles keitimas...

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Geg-31 20:14
ZeroDivide
Man jau vienas pažįstamas išreiškė mintį apie kolonėlę. Dėl apsukų, ką tik pastebėjau - kol neįjungtas kondišas laikosi laisvos apie 1100-1300, kai įjungtas 1800-2000. Į kitus elektros mazgus ( pūtiką, kol kondišas išjungtas, šviesas, stiklo šildymą, magą ir t.t. ) nereaguoja. Manau, kad 1100-1300 gerokai per didelės apsukos, kaip šiltam motorui ant laisvų, taipogi manau, kad kondišas tikrai negalėtų tokios didelės įtakos daryti.

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Geg-31 20:28
strix
na, kai dirba kondikas, prisideda iki 300rpm. o kadangi apačia rpm nuvaziavus, tai ir viršus grybauja.

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Bir-01 08:32
Monas_
Pas mane safre yra kondicionierius, bet kai jis pasileidžia tai jokių apsukų pakilimo nepastebėjau, priešingai - apsukos kiek pakrenta nes variklis apsikrauna papildomu darbu. Nebent čia kažkoks specifinis tam modeliui "navarotas".

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Bir-01 08:43
strix
Monai, pagal visus manualus ir mano paties patyrima su nuosavu safru, apsukos isties pakyla ~200rpm. Taip yra gamykliskai suburta, butent del tos papildomos apkrovos kuria tu cia ir mini :)
Na, diagnostikos jau nepatarsiu tau darytis del davikliu, jei jau tu ji parduoti ruosiesi, bet... sekanti seimininka ispek :)

Einu pasiieskoti printscreeno

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Bir-01 08:48
ZeroDivide
strix rašė:Monai, pagal visus manualus ir mano paties patyrima su nuosavu safru, apsukos isties pakyla ~200rpm. Taip yra gamykliskai suburta, butent del tos papildomos apkrovos kuria tu cia ir mini :)
Na, diagnostikos jau nepatarsiu tau darytis del davikliu, jei jau tu ji parduoti ruosiesi, bet... sekanti seimininka ispek :)

Einu pasiieskoti printscreeno


Taigi rašiau, kad parduot NEŽADU, darausi sau :D Todėl ir ieškau, visų bėdų ir noriu pasidaryti, kad viskas tvarkoj būtų, nes jau užknisti baigia smulkmena po smulkmenos...

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Bir-01 09:00
strix
Ne ne, monas savaji safra pardavineja :) asjam diagnostikos nesiulysiu :))

O tau, zero... hmz. yra savas zmogus dage. Galima ji pasigauti. Senokai matytas jis, jau turbut apsidziauge jog pamirsau as ji :)
Tai, jog su kondiku apsukos pakyla, gerai, bet kad jos kyla iki 1800 tai jau negerai :) reikia itariu susitvarkyti laisvas apsukas tai ir tie 1800 susitvarkys tuo paciu, nes viskas priklauso butent nuo ground zero - laisvu apsuku :)

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Bir-03 11:03
strix
Paveikslėlis

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Bir-03 11:25
ZeroDivide
Pas mane motoras K4M 700... :) Anyways, nustatėm vakar, kad dar esančios problemos: Traukia per įsiurbimo kolektoriaus tarpinę, plius TPS'as nesureguoliuotas... Tai dabar bandau varžtą atmirkyt WD40, nes atsukt nenulaužiant kitaip neišeis :)

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Bir-03 11:30
strix
principas visu varikliu +- vienodas. kuo mazesne variklio galia, tuo daugiau +rpm idle rezimu dirbant prisideda ijungus kondika :)
deja meganu neradau manualuose.

svarbu jog radot :)

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Bir-03 14:34
Monas_
Na strixai prisidėt tai prisideda, bet ne +300 tai tikrai. Ir tas prisidėjimas pasijaučia tik tada kai įsijungia ir įsisuka tas kondikas, o kai tik paspaudi AC knopkę tai pirma pakrenta apsukos dėl apkrovos padidėjimo, o po to pakyla į kiek daugiau nei buvo prieš tai. Ir tai kad ir pakyla ten kokiu 100rpm tai ant tos rodyklės nelabai gali ir pastebėt principe, nes ir tie tachometrai paklaidą turi.

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Bir-03 15:52
strix
Taip, nesigincyju, ta ir noriu pasakyti, jog normalu jog su AC yra sioks toks minimalus apsuku padidejimas.

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Bir-07 10:24
ZeroDivide
Atnaujinimas - trūko pagrindinis diržas vakar... Likimo ironija, nes vakar ryte skambinau eilės užsiimti, kad jį pakeisti, o iš darbo važiuojant... :( Kokie pasiūlymai? Keisti motorą visą ar remontuotis? Remontas atsieis iki 1000 lietuviškų, o ką perkant naują motorą reiktų daryt ir gal kas žino, kiek jo pakeitimas kainuoja?

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Bir-07 11:52
Ignatio
Viršūnė kokia nesėkminga mašina... Buvęs šeimininkas tikriausiai važiavo kol važiuoja. Užuojauta dėl diržo. Manau pirmiausia reiktų sužinot kokia žala padaryta varikliui, tada būtų galima žiūrėt kas pigiau. Bet kuriuo atveju kitam varikliui taip pat reiktų keist tepalus, diržus, guolius, aušinimo skysčio pompą (jei ją suka pagrindinis diržas), taip pat leidžiančias skysčius tarpines ir salnykus. Plius pačio variklio keitimas... Žodžiu gal reiktų bent pirma nukelt galvą ir pažiūrėt kiek ko sulankstė, tada būtų galima vertint kas pigiau. Gal tik užtektų kitos galvos.

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Bir-07 12:02
Vidulis
Nereiks tau kitos galvos tai tikrai. turetu buti linke apie 10-13voztuvu plius galvos tarpine dirzas guoliukai ir darbas ;)

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Bir-07 13:45
Monas_
Na jo įdomiai situacija klostosi pas ZeroD, belieka tik užuojauta pareikšt. Mes kai prie pilies buvom kažkada kai pirmą kartą mačiau tavo auto galvojau dar paprašyt kad pakurtum ir paklausyt kaip dirba. Ale taip ir nesugalvojau. Nes kai guoliai paskutines minutes skaičiuoja tai garsų iš po kapoto belenkiek pasigirsta nereikalingų ir daug mokslo nereikia, kad suprast ar dar važiuos ar jau nebe... Gyveni ir mokaisi kaip sakant.
Pasiklausinėk kiek kitas variklis kainuoja, jis gan populiarus, gal labai pigiai rasi (už koki 200 Lt) ir tada apsimokės galvot apie viso keitimą. Realiai paskaičiuot turėtum kiek gali kainuoti vožtuvai, imk blogiausią variantą - tarkim visi nulinko. Tai va sužinai vožtuvo kaina, daugini ją iš 16 ir žinai kiek už varikli tikrai mokėt būtų ne gaila. Nes variklio keitimas kainuotų maždaug panašiai tiek kiek galvos nuėmimas uždėjimas ir galvos tarpinė, na dar +/-, bet tas +/- išsilygins kai diržus meistram bus lengviau pakeist kol variklis bus lauke. O dar galima įvertinti tą faktą, kad turėti variklį ant dalių pardavimui, gal kam ko prireiks, o jei neprireiks tai į metalą pridavęs kažkiek gausi.

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Bir-07 14:25
ZeroDivide
Kokį motorą siūlai dėtis? 1.6 8v? Ar 2.0l? Jei dedant kitą motorą nereiks kartais kompo keisti? Pravodkė tiks? Nes pas mane dabar 4-ios babinos stovi, o kiek žiūrėjau tiek 2l versijoj, tiek 1.6 8v versijoj stovi 2 babinos... O dėl tokio motoro kaip mano ( K4M 700 ), tai kainos ~600LTL per skelbimus. Skambinausi meistrui, sakė į 1000LTL turėčiau tilpti remontuodamas, tai primečiau, kad kažkas panašaus, kaip motorą keisti. Ryt pradedu remontuoti, šian reik nutempti... Visi gali, bet niekas troso neturi :(

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Bir-07 19:23
strix
Gaila neturiu tavo nr. jei dar neradai kas nutemptu, skambink, nutempsim.

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Bir-07 21:36
ZeroDivide
Jau nutempiau :) Trosą iš kolegos pasiskolinau

StandartinėParašytas: Ant, 2011-Bir-07 22:19
Monas_
Motoras teisingas ten pakankamai, jei ieškočiau tai tik tokį patį tavo vietoje, tada nieko per daug keist gal ir nereikėtų.

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Bir-08 10:15
andrius t
Manau as ir pasiieskociau kito motoro, nes is dvieju vienas geras tikrai iseis(cia sneku apie isore variklio-itempejai, pompa, rolikai).....

Jei savo darysi reikes visus 16 voztuvu keist, nes kiti atrodys geri, bet mikro lenkima vistiek tures ir juk sau darysis...

p.s. siaip nezinau koks ten meistras, bet uz remonta brangiai praso...

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Bir-08 13:45
ZeroDivide
Nu nežinau, sakė 1000 tai max, jei visį voštuvai nuėję. Nu ir visos tos detalės naujos eis, tai nežinau, kiek jis ten paims. O tai kokia kaina normali būtų?

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Bir-08 16:07
Monas_
Vidulis turėtų kažką smulkiau papasakot, vakar mačiau tokį pat variklį su tokia pat problema darbe tvarkė.

StandartinėParašytas: Tre, 2011-Bir-08 16:44
andrius t
idomu ka jis vien tik uz darba skaiciuoja?

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Bir-10 11:31
ZeroDivide
Sąmata remonto, jei kam įdomu:
16 vožtuvų po 16LTL - 256LTL,
Diržas - 80LTL,
Įtempimo guolis - 180LTL ( bent ant čekio tiek parašyta, nors mane tokia kaina pritrenkė biškis ),
Parazitinis guolis - 150LTL ( taipogi tikėjausi mažesnės kainos ),
Galvos tarpinė - 100LTL,
Darbas - 400LTL( su vožtuvų reguliavimu, galvos šlifavimu ir t.t.).

Permokėjau ar nelabai? Detalių kainos nuo čekio +/-10LTL, nes po akim čekio neturiu, dabar.

StandartinėParašytas: Pen, 2011-Bir-10 13:59
Monas_
Manau, kad buvo galima pigiau prasisukt tai tikrai... Tai gal kitą kartą pagalvosi apie serviso keitimą. Belieka laikyt špygas kad darbas atliktas tvarkingai ir kokybiškai ir nepasikartos kažkokios bėdos. :rolleyes: