Del duju

Viskas apie Renault 19

Moderatoriai: Vidulis, 2SHAE

Del duju

Standartinė Daryla » Pir, 2010-Spa-18 19:08

Sveiki kolegos :) taigi turiu tokia problemele biski..Mano renukas 1.8 pilnas ipurskimas (66kw) mieste pradejo itin daug ryt duju - 15 litru 100km.. :crybaby: bandem prisukt bet nieko tikrai nesigavo,gal kam panasiai buvo? vaziuot reguliuot reikia pas dujininkus? kiek kainuotu?
Sorry jei jau tokia tema yra :rolleyes:
Vartotojo avataras
Daryla
Draugas
 
Pranešimai: 145
Užsiregistravo: Pen, 2010-Rgs-03 19:38
Miestas: Kaunas

Standartinė Ignatio » Pir, 2010-Spa-18 19:48

Visų pirma 1,8 pilnas įpurškimas turi 79 arba 81kW, visų antra - reikia žiūrėt oro filtrą, gal sušlapo ar jau savo atitarnavo ir reikia keist, visų trečia, be kokių nors indikatorinių prietaisų nieko nesureguliuosit, jei nėra lembda zondo emuliatoriaus su indikaciniais diodais arba neturit kokio nors vadinamo air/fuel meterio. Sprendimas - jei nėra lembda emuliatoriaus, perkat emuliatorių, statot jį į vietą ir tvarkingai užvirinę išmetimo traktą iki lembda zondo reguliuojat dujas patys kada norit ar kada reikia, arba mokat tą patį 30lt, kurį kainuoja emuliatorius, dujuninkui, kuris sureguliuos vienąkart ;) Asmeniškai pats naudojuosi emuliatorium ir nematau bėdų, pas dujininkus dar neteko lankytis ;)

P.S. Šita seka tinka tik dar geram reduktoriui, t.y. , kada jis dar leidžiasi reguliuojamas, jei sureguliuoji, pergazuoji ir vėl išsireguliavęs - mesk jį velniop ir pirk naują. Apie perrinkimą negalvok, iš esmės perrinkimas - loterija, 50/50, kad normaliai važiuos, nes nežinia ar readuktorius buvo perkaitintas ar buvo peršaldytas ar dar koks velnias jam ten atsitikęs.
Renault 19 PhI TXE 1,7i
Renault Laguna I 2.0
Alfa Romeo 155 2.0 T.S.
Vartotojo avataras
Ignatio
Draugas
 
Pranešimai: 1014
Užsiregistravo: Tre, 2004-Sau-28 11:51
Miestas: Utena / Vilnius

Standartinė konjooo » Pir, 2010-Spa-18 20:40

o kur ta emuliatoriu gaut :) nes pas dujininkus buvau nuvares tipo sureguliavo ta 15 ltr simtuj :) poto pats pasukinejau eme 10-11 o db kaip pasalo 17 apbsurdas
Vartotojo avataras
konjooo
Draugas
 
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: Sek, 2010-Bal-25 21:12
Miestas: jonaVa

Standartinė Ignatio » Pir, 2010-Spa-18 21:36

Bet kurioje dujų įranga ir jos komponentais prekiaujančioje parduotuvėje, pas dujininkus arba kad ir tame pačiame turguje pas dujininkus.
Renault 19 PhI TXE 1,7i
Renault Laguna I 2.0
Alfa Romeo 155 2.0 T.S.
Vartotojo avataras
Ignatio
Draugas
 
Pranešimai: 1014
Užsiregistravo: Tre, 2004-Sau-28 11:51
Miestas: Utena / Vilnius

Standartinė Daryla » Ant, 2010-Spa-19 07:42

Ignatio rašė:Visų pirma 1,8 pilnas įpurškimas turi 79 arba 81kW, visų antra - reikia žiūrėt oro filtrą, gal sušlapo ar jau savo atitarnavo ir reikia keist, visų trečia, be kokių nors indikatorinių prietaisų nieko nesureguliuosit, jei nėra lembda zondo emuliatoriaus su indikaciniais diodais arba neturit kokio nors vadinamo air/fuel meterio. Sprendimas - jei nėra lembda emuliatoriaus, perkat emuliatorių, statot jį į vietą ir tvarkingai užvirinę išmetimo traktą iki lembda zondo reguliuojat dujas patys kada norit ar kada reikia, arba mokat tą patį 30lt, kurį kainuoja emuliatorius, dujuninkui, kuris sureguliuos vienąkart ;) Asmeniškai pats naudojuosi emuliatorium ir nematau bėdų, pas dujininkus dar neteko lankytis ;)

P.S. Šita seka tinka tik dar geram reduktoriui, t.y. , kada jis dar leidžiasi reguliuojamas, jei sureguliuoji, pergazuoji ir vėl išsireguliavęs - mesk jį velniop ir pirk naują. Apie perrinkimą negalvok, iš esmės perrinkimas - loterija, 50/50, kad normaliai važiuos, nes nežinia ar readuktorius buvo perkaitintas ar buvo peršaldytas ar dar koks velnias jam ten atsitikęs.

Na registracijos lape raso 66kw,bet nesigincinsiu ir nesigilinsiu nes gali but kad ir klystu :finger: didele tikimybe tada lieka kad oro filtras pavargo :roll: na ka aciu bandysim pakeist oro filtra o paskui ziuresim :paranoid:
Vartotojo avataras
Daryla
Draugas
 
Pranešimai: 145
Užsiregistravo: Pen, 2010-Rgs-03 19:38
Miestas: Kaunas

Standartinė konjooo » Ant, 2010-Spa-19 14:38

Daryla rašė:
Ignatio rašė:Visų pirma 1,8 pilnas įpurškimas turi 79 arba 81kW, visų antra - reikia žiūrėt oro filtrą, gal sušlapo ar jau savo atitarnavo ir reikia keist, visų trečia, be kokių nors indikatorinių prietaisų nieko nesureguliuosit, jei nėra lembda zondo emuliatoriaus su indikaciniais diodais arba neturit kokio nors vadinamo air/fuel meterio. Sprendimas - jei nėra lembda emuliatoriaus, perkat emuliatorių, statot jį į vietą ir tvarkingai užvirinę išmetimo traktą iki lembda zondo reguliuojat dujas patys kada norit ar kada reikia, arba mokat tą patį 30lt, kurį kainuoja emuliatorius, dujuninkui, kuris sureguliuos vienąkart ;) Asmeniškai pats naudojuosi emuliatorium ir nematau bėdų, pas dujininkus dar neteko lankytis ;)

P.S. Šita seka tinka tik dar geram reduktoriui, t.y. , kada jis dar leidžiasi reguliuojamas, jei sureguliuoji, pergazuoji ir vėl išsireguliavęs - mesk jį velniop ir pirk naują. Apie perrinkimą negalvok, iš esmės perrinkimas - loterija, 50/50, kad normaliai važiuos, nes nežinia ar readuktorius buvo perkaitintas ar buvo peršaldytas ar dar koks velnias jam ten atsitikęs.

Na registracijos lape raso 66kw,bet nesigincinsiu ir nesigilinsiu nes gali but kad ir klystu :finger: didele tikimybe tada lieka kad oro filtras pavargo :roll: na ka aciu bandysim pakeist oro filtra o paskui ziuresim :paranoid:

pas mane 1.8 pilnas 81 kw :P
Vartotojo avataras
konjooo
Draugas
 
Pranešimai: 151
Užsiregistravo: Sek, 2010-Bal-25 21:12
Miestas: jonaVa

Standartinė hakeris123 » Ant, 2010-Spa-19 21:28

tai gal pasji 1.7ipurskimas 66Kw
R19 1.7i 66kW txi raudonas ph1 max 6500rpm
Vartotojo avataras
hakeris123
Draugas
 
Pranešimai: 229
Užsiregistravo: Pir, 2010-Kov-22 22:24
Miestas: Kaunas

Standartinė Aurimas20 » Šeš, 2010-Lap-06 20:32

sveiki gal kas zino kur kaune normaliai ir uz protinga kaina sumontuotu dujas i 1,7 mono varikli tiktu ir aplinkiniai miestai :rolleyes:
Vartotojo avataras
Aurimas20
Draugas
 
Pranešimai: 80
Užsiregistravo: Sek, 2008-Lap-09 20:38
Miestas: kaunas

Standartinė Monas_ » Sek, 2010-Lap-07 23:00

Kaišiadoryse žinau rimtą meistrą, ar bus labai pigiau nežinau. Bet jei arčiau nerasi parašyk, surasiu kontaktą kokį.
Kaišiadorys - Vilnius
Megane II PH2 universalas | 1.9dci 96kW
R19 PH I 1.7i LPG Cabrio - laisvalaikiui + R19 PH II 16V - renka dulkes dabar
Renault Megane Scenic 1.9dci 96kW - žmonai ir kelionėms
| +3 7 0 6 8 4 7 9 7 2 4 | http://www.monas.lt/
Vartotojo avataras
Monas_
Site Admin
 
Pranešimai: 3678
Užsiregistravo: Ant, 2004-Sau-06 16:39
Miestas: Kaisiadorys - Kaunas

Standartinė zarminas » Ket, 2011-Bir-30 12:19

konjooo rašė:o kur ta emuliatoriu gaut :) nes pas dujininkus buvau nuvares tipo sureguliavo ta 15 ltr simtuj :) poto pats pasukinejau eme 10-11 o db kaip pasalo 17 apbsurdas

Noriu pratest dujų temą, galbūt mano patirtis tvarkant R19 projektą pravers važinėjantiems dujomis.
Susitvarkęs benzino padavimo sistemą, ėmiausi dujų (ankstesnė "projekto" istorija http://r19klubas.smail.lt/forum/viewtop ... ht=#112466 )
Šiaip taip radau vietą variklio skyriuje kur įsikomponavo dujų reduktorius
https://picasaweb.google.com/a.zacharas ... 1289633682
https://picasaweb.google.com/a.zacharas ... 0901304914
nes prieš tai kažkokio kaimo kalvio reduktorius buvo prisuktas rėlių dėžės vietoje, o dėžė išmesta.
Toliau- prijungiau laidus valdymo blokelio Bingo-S.4 pajungimui (nors į mono įpurškiminį variklį pakaktų Bingo-M, bet taip jau gavosi, kad pirkau iš ardomos mašinos už 50 Lt. ir išsiėmiau pats)
Išardžiau jungtį
https://picasaweb.google.com/a.zacharas ... 6757088962
https://picasaweb.google.com/a.zacharas ... 0418991778
pagal Bingo pajungimo schemą ir "Autodata" schemą kur reikia kirpau, kur reikia nuėmiau izoliaciją, dėl viso pikto dar "prasiskambinau" kad būtent ta jungties koja nueina ten kur reikia :)
pvz. į inžektoriaus jungtį
https://picasaweb.google.com/a.zacharas ... 5972994018
ir tvarkingai surinkau
https://picasaweb.google.com/a.zacharas ... 9940096786
užvedus variklį, dujomis dirbo tragiškai negražiai (nors ir benzinu dirbant garsas susižavėjimo nekėlė, dėl to ir buvo pirktas "donoras" su tokiu pat varikliu) ant laisvų dar šiaip taip, bandant važiuoti tiesiog "uždusdavo" :crybaby: ..
Pakeičiau žvakes, aukštos įtampos laidus, nes yra tokia teorija jog dujų uždegimo temperatūra yra kitokia negu benzino tai važiuojant dujomis labai svarbu tos žvakės kurios numatytos gamintojo ir tvarkinga uždegimo sistema.
Jokio efekto.
Pajungiau "Bingo" prie kompiuterio- chmmm... kažko labai įtartinai nejuda liambda indikatorius, truputėli pajuda, bet visą laiką sako jog mišinys liesas...
Na ką- šiaip taip išsukau tą liambda zondą iš "donoro", šiaip taip įsukau į "projektą" (mat duobės neturiu) ir ką jūs manote ? Jau užvedus motorą išgirdau gražų "murkimą", tachometras pakilo virš 1000 aps/min po to gražiai atsistojo ant 800aps/min kaip ir priklauso pagal dokumentaciją.
Jungiu prie kompiuterio- grožis :)
https://picasaweb.google.com/a.zacharas ... 1894511602
liambda indikatorius blaškosi gražiai į abu kraštus persidažydamas iš geltonos į žalią ir raudoną spalvas, padarau vadinamą "adaptaciją", dar pakoreguoju kai kuriuos parametrus- kaip kad avarinis užvedimas dujomis, jei benzo nebebūtų, persijungimo į dujas temperatūrą dar keletą smulkmenų ir ,vualia, motoriukas kaip bitutė, nulekiu į parduotuvę alaus, ratai "kasasi", galvoju kas būtų jei pastatyčiau vairavimo rėžimą "sportinis", nes ten galima pasirinkti "taupus", normalus" ir "sportinis" :)
Ir jokių paslaptingų dujininkų su savo būrimais iš krištolinio rutulio ir pinigų mokėjimo...
Dabar patarimas gerbiamiems forumiečiams, važinėjantiems dujomis-
atgailėkit kelioliką litų tai sistemėlei, va naujos
http://www.drypa.pl/kategoria193_LAMBDA_SYSTEM.html
http://nagaz24.pl/ecu-s-and-switches,c,367,p,en.html
Jums reikalingo rinkinuko- aktuatoriaus, valdymo blokelio ir jungtuko kaina su laidais nuo 42 euru kažkur, o tiems kurie nebijo iš ardomų automobilių pirkti (tik šiuo atveju reikia žinoti ką perki, nes gali skaudžiai apsigauti) galima rasti ir už 50 lt.....
Tas dalykas jums atsipirks labai greitai kuro ekonomija, normaliu variklio darbu, išsaugosit savo liambda daviklius ir katalizatorius nes naudojant neteisingą dujų mišinį (per liesą) išmetamųjų dujų temperatūra būna aukštesnė ko pasekoje kenčia vožtuvai, sudega liambda zondas ir išdega katalizatorius, nereikės mokėti pinigų dujininkams už visokius pareguliavimus, jūsų išmetamose dujose bus minimalus kiekis CO2 , kas atitolins ekologinę katastrofą visiems mums.
Sistemos veikimo principas iki ašarų paprastas- liambda zondas matuoja deguonies ir anglies dioksido santykį jūsų automobilio išmetamose dujose, valdiklis gauna informaciją iš įsiurbimo sklendės padėties daviklio, matuojama reduktoriaus temperatūra, ir apsisukimų skaičius. Valdiklis moka "mokytis" iš variklio darbo benzinu ir adaptuojasi darbui dujomis.
Aktuatorius- tai paprastas vožtuvas (statosi į reguliavimo varžto vietą ant šlangos) kurio reikalingą tam momentui pagal važiavimo sąlygas pradarymą valdo žingsninis varikliukas.
Ir dar- kai jūsų automobilyje jau yra sumontuotas dujų balionas, reduktorius ir vadinamas maišytuvas, pasistatyti tokią sistemėlę pačiam ne tik paprasta, bet ir įdomu. Beje tai kažkiek išsprendžia ir variklio diagnostikos problemas- kompiuteryje matosi ar veikia ir kaip veikia liambda daviklis ir sklendės padėties daviklis.
Taip kad tausokime gamtą ir pinigus :)
Paskutinį kartą redagavo zarminas Ant, 2011-Lie-05 07:34. Iš viso redaguota 5 kartus.
Renault Megane Scenic- 1996 1,6l 66kW
RENAULT Megane Cabrio 1.6- 1997 1,6 66kW (hobby projektas )
Vartotojo avataras
zarminas
Draugas
 
Pranešimai: 192
Užsiregistravo: Pir, 2011-Sau-24 14:05
Miestas: Panevėžys

Standartinė Monas_ » Ket, 2011-Bir-30 22:17

Sveikas atradęs dujas ;) Aš čia kažkada paskaičiavau savo statistiką :) iš 8 automobilių kuriuos turėjau/turiu 7 buvo Renault :) O iš jų 6 buvo uždujinti arba nupirkti su dujomis :) Tik vienas 16V dar be dujų ir turbūt tik dėl to, kad tiesiogines dujas dėt norėčiau arba nedėt visai. O tiesioginės dar biški brangu kaip į tokį auto, o ir niuansu su jomis žymiai daugiau nei su senesnėmis kurių technologijos atidirbtos jau. Bet man kažkaip sekėsi su tomis dujomis, pavykdavo rasti rimtų meistrų kurie nemala š nors kitą kartą gal kiek ir brangiau dirba.
O kas liečia zarmino eksperimentus tai manau prie jų turėtų būti prierašas: nesistenkite kartoti to savo garaže :) Nes tai dar sukurens kas kokį renių savo garaže :)
Kaišiadorys - Vilnius
Megane II PH2 universalas | 1.9dci 96kW
R19 PH I 1.7i LPG Cabrio - laisvalaikiui + R19 PH II 16V - renka dulkes dabar
Renault Megane Scenic 1.9dci 96kW - žmonai ir kelionėms
| +3 7 0 6 8 4 7 9 7 2 4 | http://www.monas.lt/
Vartotojo avataras
Monas_
Site Admin
 
Pranešimai: 3678
Užsiregistravo: Ant, 2004-Sau-06 16:39
Miestas: Kaisiadorys - Kaunas

Standartinė pronckus » Šeš, 2011-Lie-02 22:59

Atsiprasau jei ka izeisiu ar supykdysiu, bet tai tik mano asmenine nuomone: bendzinas skirtas automobiliams, salerka - traktoriam, isskyrus naujos kartos dyzeliu varomus automobilius, o dujos - blynam kept namie ant dujines. Garaze su duobe laikyt negali apdujintos, variklio resursas mazeja ir stipriai, duslintuvas puna daug greiciau, droziant daug greiciau isdega voztuvu lizdai, laikui begant pradeda streikuot bendzino padavimo sistema, ausinimo sistema, reduktoriaus keitimas kas keli metai, jeigu tiesiogine kas 4 metai ir purkstuku, reguliavimai, dvieju kuro sistemu prieziura ir dar daug minusu... Taigi uz dujas geriau dyzelis 100 kartu, ekonomiski + naujos kartos nebijo agresyvaus vaziavimo. O jei nori tik draskyt, tai bendzinas idealiausia.
Geras garsas visada islenda
pronckus
Draugas
 
Pranešimai: 188
Užsiregistravo: Tre, 2009-Gru-16 18:56
Miestas: Kaunas

Standartinė hakeris123 » Šeš, 2011-Lie-02 23:10

kiekvieno nuomne yra skirtinga kai suo metu kuro kainos yra diziules tai daugumas renkasi dujas nes jos pigesnes
R19 1.7i 66kW txi raudonas ph1 max 6500rpm
Vartotojo avataras
hakeris123
Draugas
 
Pranešimai: 229
Užsiregistravo: Pir, 2010-Kov-22 22:24
Miestas: Kaunas

Standartinė zarminas » Sek, 2011-Lie-03 07:47

pronckus rašė:Atsiprasau jei ka izeisiu ar supykdysiu, bet tai tik mano asmenine nuomone: bendzinas skirtas automobiliams, salerka - traktoriam, isskyrus naujos kartos dyzeliu varomus automobilius, o dujos - blynam kept namie ant dujines. Garaze su duobe laikyt negali apdujintos, variklio resursas mazeja ir stipriai, duslintuvas puna daug greiciau, droziant daug greiciau isdega voztuvu lizdai, laikui begant pradeda streikuot bendzino padavimo sistema, ausinimo sistema, reduktoriaus keitimas kas keli metai, jeigu tiesiogine kas 4 metai ir purkstuku, reguliavimai, dvieju kuro sistemu prieziura ir dar daug minusu... Taigi uz dujas geriau dyzelis 100 kartu, ekonomiski + naujos kartos nebijo agresyvaus vaziavimo. O jei nori tik draskyt, tai bendzinas idealiausia.

Nei supykdysi, nei įžeisi :) tiesiog mano pirma mintis buvo, jog aš irgi nemėgstu omarų, nes nei karto nevalgiau...
Atsibusk, galva tu :) nebe tie laikai kad jaustum kokį nors kitokį kvapą iš duslintuvo, ar juolab įvyktų nutekėjimas į tavo garažo duobę prie šiuolaikinių dujinių įrangų. Šešis metus pravažinėjau senu opeliu uždujintu gamykloje, taip ir nesužinojau kurioje vietoje tas reduktorius....
Ir pagalvok- nejaugi tie du milijonai lenkų automobilistų yra kvailesni už tave ir važinėja dujomis nežinodami kad "daug greiciau isdega voztuvu lizdai, laikui begant pradeda streikuot bendzino padavimo sistema, ausinimo sistema, reduktoriaus keitimas kas keli metai, jeigu tiesiogine kas 4 metai ir purkstuku, reguliavimai, dvieju kuro sistemu prieziura ir dar daug minusu... " ? :)
Neįsižeisk ir pats , geriau paskaityk:
http://www.snd.lt/straipsniai/duju-iran ... saugu.html
http://www.snd.lt/straipsniai/duju-iran ... kuras.html
Renault Megane Scenic- 1996 1,6l 66kW
RENAULT Megane Cabrio 1.6- 1997 1,6 66kW (hobby projektas )
Vartotojo avataras
zarminas
Draugas
 
Pranešimai: 192
Užsiregistravo: Pir, 2011-Sau-24 14:05
Miestas: Panevėžys


Grįžti į Technika

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 8 svečių

cron