Puslapis 11

R19 16v pirkimas

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Spa-14 20:45
antikiler
Sveiki, noreciau, kad pagelbetumet butent R19 16v savinikai, butent i ka atsizvelgt perkant automobili, kokia eksplotacija ir seip gal turi kokiu nors specifiniu ligu ir pan. Gal atkalbesit toki pirkt, nes ieskau butent su dujom, kasdieniam vazinejimui. Anyway aciu uz protingus patarimus ;)

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Spa-14 21:20
nate
sveikas, kaip buves ilgametis r19 16v savininkas patarciau tau uzmirsk 16v pirkima su dujom nes tai ir bus visu bedu, ligu ir pan pradzia. pilna juk skelbimuose dujiniu audi&vw kurie tam labiau sutverti nei renault F7P varikliukas. Na o kadangi butent be duju neieskai tai apie specifines bedujinio ligas nesiplesiu :) prasom :thumbsup:

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Spa-14 21:31
Ignatio
Nemanau, kad IV kartos dujos būtų visų problemų pradžia. O ir šiaip, jei normaliai sureguliuotos I, II kartos dujos, o ne užsuktos, kad mažiau negu benzo rytų, tai problemų būt neturėtų. Nėra ten kažkuo labai ypatingas tas F7P variklis technologiniu požiūriu, tai viskas ten normaliai bus su dujom. O kai visi uždrožtus nuperka, dar dujas sudeda, užsuka, kad "taupytų", tai ir prasideda bėdos viena po kitos.

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Spa-15 08:09
Ell-Bee
galbut jau nevisi linkai veikia bet didziausios bedos aptaqrtos ir surinktos sitoj temoj

http://r19klubas.smail.lt/forum/viewtopic.php?t=2516

Pigaus ir gero 16v nerasi. Svarbiausia ziurek varikli. Jai planuoji nusipirkti ir neinvestuoti pinigu nepirk :)

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Spa-15 08:44
antikiler
na dabar dar labiau apsigalvosiu... na uz mazdaug 1k lt nieko gero, siulo tokio viena is kretingos melyna, su galiniu desiniu sparnu nugruntuotu :rolleyes: gal zinot apie ja ka nors ?

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Spa-15 09:05
Monas_
Realiai nėra mašinų kurios negestų visiškai. Nebent jai su ja nevažinėsi, o tik pasistatęs žiūrėsi. 16V yra šioks toks iššūkis piniginei, sveikatai ir kantrybei :) Ar galima džiaugtis tokį turint? Manau galima ir net labai, viską atperka arklių gauja įsimetusi po kapotu. Ar yra geresnių variantų? Manau galima ginčytis, labai priklauso nuo poreikių ir kas kaip tą gerumą supranta.
Dėl kainos - pigiai ir gerai pasitaiko labai retai. Bet stebuklų būna, tad linkiu sėkmės tokį rast.
Dėl dujų. Manau kad visos bėdos yra labai tipinės bet kokiam dujiniam automobiliui. Jei žiūrėt technologiniu požiūriu tai turbūt į visus variklius kurie turi hidro kompensatorius dujas dėti yra žymiai geriau. Ar tai duos prestižo? Jei bus paprastos dujos, kurių maišytuvas stovi prieš oro filtrą ir visaip kaip maišo važiuoti benzinu tada ne, o jei bus tiesioginis įpurškimas manau džiaugsiesi tokiu daiktu labai ilgai ir sėkmingai. Tik viena bėda - tiesioginės dujos kainuoja dažniausiai daugiau nei pats auto vertas, tai tokiam bajeriui ne visi pasiryžta. O šiaip jei atmetus visus prietarus ir pažiūrėjus istoriškai, tai mačiau ne vieną 16V kuris važinėjo paprastomis dujomis ir gan sėkmingai. Tik kai sudedi visus faktorius pradedi galvot ar to reikia. O faktoriai būtų tokie pvz.:
16V - kad ir kaip bebūtų keista vienas iš ekonomiškiausių variklių visuose R19 (neskaitant 1.4 ir dyzelių)
16V - važiuoja, o kai važiuoja tai ir daugiau spaudi (ne)kartais, o kai daugiau spaudi tai daugiau ir kenčia, dėvisi. O į beveik mirusį varikli dujas įdėjus jis labai greitai gali tapt tiesiog mirusiu. Bet jei jauti kad varikliukas sveikatos dar turi, tepalų nedegina, dirba tiek ant laisvų tiek ant maksimalių apsukų normaliai tai dedi dujas, pageidautina tiesiogines ir važiuoji visiem pavyzdį rodyti ;)
Dar siūlyčiau pasižiūrėti kokiai atstumais ir kokiomis sąlygomis bus eksploatuojamas auto, jei pvz Vilnius - Klaipėda tai vienas dalykas, o jei Šilainiai - Žemieji Šančiai kitas dalykas. Ekonomija gali primest kad ir mano kažkada konstruotoje skaičiuoklėje: http://mokyklinis.homelinux.com/~shaika/kelias.php