Puslapis 11

Spydometro troso keitimas

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Rgs-18 17:21
Paulius7775
Gal kas esat keitę spydometro trosą? :)
Iš salono pusės viskas paprasta, bet kaip prie to galo kur į pavarų dėžę kišasi prieit?.. košmaras :angry: Nei iš viršaus, nei po mašina palindus nesimato galo :(

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Rgs-18 17:37
Justys_jnv
Visas gudrumas keitimo troso yra jo nenutraukti, jei perki originalų trosą jis būna su plastmasiniais antgaliais gražiai ištraukti. Spidometro trosas tvirtinasi į dėžę ties galine variklio atramą per vidurį to tvirtinimo. Labai delikatus ir sudetingas klausimas yra troso keitimas, jei kartais uzstrigo tau jo galas dėžėj teks nusiiminėti tvirtinimą ir prašyti jį lauk. Kitas variantas įsukti varžtą į troso vietą ir bandyti replėmis ar kitu įrankiu ištraukti. Priklausomai nuo motoro galima bandyti prieiti nusiemus filtro dėžę, galima bandyti iš galo motoro. papasakok kokia situacija pas tave yra.

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Rgs-18 19:45
Paulius7775
Vaizdas po kapotu toks:
Paveikslėlis

Variklis biški apsisnargliavęs, bet čia jau kita kalba :) Leidžia viršutinė tarpinė. Jei kas esat keitę, galit papasakot kaip sekės.

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Rgs-18 21:24
2SHAE
tai trauki trosa i variklio skyriu, tada prasikisi per visas slangas, ir istieses trosa trauki i virsu is greiciu dezes. Ten stipriau truktelejus issitraukia. Beje, jei pas tave yra borto kompas tada i variklio skyriu troso neistrauksi, turesi per salona istraukt ir per salona vel ikist, nes prie spidometro yra mikroschemos su laidais, skirtos greiciui skaiciuoti ;)

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Rgs-18 21:27
2SHAE
beje jei variklio skyriuje jo nerandi, paprasyk kad kas salone pastumdytu ji ir ziurek variklio skyriuje kur juda ;) kad butu lengviau iskart ziurek po stabdziu skyscio bakeliu, nes ten ateina is salono

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Rgs-18 21:37
Paulius7775
Tai va kam tos mikroschemos skirtos! :D Pas mane nėra borto kompo, bet spydometro troselio galas (salone) apraizgytas laidukais ir kondensatoriais. Visą dieną sukau galvą kam to reikia, nes akivaizdu, kad kažkam teikia informaciją apie greitį, bet niekaip nesugalvojau kam:) Naujas spydometro trosas, kurį nusipirkau, tai be šitų dalykų.

O dėl to spydometro troso rovimo iš pavarų dėžės... Tikrai reikia per jėgą traukt? :paranoid: Nėra jokio fiksatoriaus ten? Tiesiog įsikiša ir viskas? :) Būna juk kad koks varžtelis ar veržlė prisisuka.

Bet jis taip giliai, o priėjimas toks chujovas, kad reiks nuardyt kažką tikrai :\ Ir jaučiu kad nemažai :D

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Rgs-18 21:43
Raimondelis:)
kur isikisa trosas i deze yra tokia balta lasmase kuri apgaubia trosa, ji tokia perskelta, ta plasmase yra kaip fiksatorius troso. tai ja suspaudi ir bandai istraukti.aisku priejimas ten ne koks ir pasikankinus su ta plasmase kyla noras paimti ir per jega istraukti ta trosa :)

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Rgs-19 11:24
2SHAE
pas tave gal ir buvo borto kompas, nes visgi pilnas ipurskimas, taciau kazkas pakeite spidometra ir idejo be borto kompo :)

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Rgs-19 11:45
mazafakeris
Gal autorius neuzpyks, jeigu jo temoje pasiteirausiu apie savo problemos sprendima. Zodziu, virpa greicio rodykle. Virpejimas nėra stiprus - kazkur ~ 2,5 km/h amplitude i abi puses (5 km/h paklaida gaunasi). Taip pat labai isiklausius spidometro puseje girdisi toks tik tik tik tik vaziuojant. Ar cia zenklas, kad saibom isejo spidometro trosas, ar uztektu ji tiesiog sutepti isemus, o gal jis tiesiog susisukes kurnors, nes toks netobulumas atsirado iskart po to, kai pakeiciau varikli.

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Rgs-19 11:49
Raimondelis:)
gali buti kad trosas kazkur biski uzlaustas ir sukdamasis buktuoja, todel ir sokineja rodykle. pasikeisk trosa turetu pasitaisyti si beda.

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Rgs-19 16:44
Justys_jnv
2SHAE rašė:pas tave gal ir buvo borto kompas, nes visgi pilnas ipurskimas, taciau kazkas pakeite spidometra ir idejo be borto kompo :)


Man labiau atrodo kad tie trosai ėjo kaip standartas per visą gamyklą ir tik užsinorėjus galėjai pasiimti kaip papildomą komplektą borto kompą. keičiausi ir aš spidometro trosą ir jis buvo su visom "fiškėm" taigi darau išvadą kad tai standartinis originalus trosas kuris buvo montuojamas visur.

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Rgs-19 16:46
2SHAE
o pas mane buvo be fiskes ir be jokiu galimybiu ji uzdet ;)

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Rgs-19 17:19
Raimondelis:)
2SHAE rašė:o pas mane buvo be fiskes ir be jokiu galimybiu ji uzdet ;)

tai gal pas tave jau jis buvo keistas ir idetas be fiskes :)

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Rgs-19 19:19
2SHAE
thermo berods keite

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Rgs-19 21:49
Paulius7775
mazafakeris rašė:Gal autorius neuzpyks, jeigu jo temoje pasiteirausiu apie savo problemos sprendima. Zodziu, virpa greicio rodykle. Virpejimas nėra stiprus - kazkur ~ 2,5 km/h amplitude i abi puses (5 km/h paklaida gaunasi).


Pas mane buvo lygiai tas pats prieš sugendant :D Pas tave irgi originalus gamyklinis trosas dar?

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Rgs-20 08:17
thermo
GAmintojas kiek suprantu idejo su greicio davikliu trosa pagal tai, kokia galejo buti komplektacija, o ji buvo ar ne, jau kito cecho reikalas. Lietuvoje su davikliu trosas naujas kainuoja apie 100 euru. Pas 2SHAE buvo su fyske, kuri buvo nepagydomai nulauzta, dar ir dabar kazkur voliojasi. Spidometro virpejimas atsiranda,kai nuluzta 1 is 2 laikikliu, esanciu prie prietaisu skydelio arba padilus plasmasiniam kvadratiniam galiukui. O istraukti graziai spidometra is dezes tai as be be du, nors irgi kaip kada.