Bėda...Įsijungus ventiliatoriui, iškraunamas akumuliatorius

Viskas apie Renault 19

Moderatoriai: Vidulis, 2SHAE

Bėda...Įsijungus ventiliatoriui, iškraunamas akumuliatorius

Standartinė Vikis » Ant, 2010-Lie-20 20:45

Na va, kankinausi kankinausi, po daugelio mašinos stumdymų ir riebių keiksmų jos atžvilgiu, radau bėdą, nors jau norėjau akumuliatorių kitą keist. Įsijungus aušinimo ventiliatoriui ir jam paveikus, esant išjungtam varikliui, nusodinamas akumuliatorius. Esant įjungtam varikliui ir įsijungus ventiliatoriui, krovimo įtampa ant generatoriaus nesiekia 13V, kai tuo tarpu kai jis neveikia, įtampa 14,1V kažkur. Dar kažkaip magnetofonas pradėjo "trumpint" kažkur, nuėmus "klema" esant prijungtam magnetofonui, šoka kibirkštis, atjungus magnetofona ir tą patį darant - niekas nesidaro. Kur ieškoti "sliekų" gal kas patars ?
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ex
Safrane PhI, 2.2Si
Espace III, 2.0 16V
Vartotojo avataras
Vikis
Draugas
 
Pranešimai: 953
Užsiregistravo: Ant, 2003-Spa-21 07:25
Miestas: Vilnius

Standartinė Raimondelis:) » Ant, 2010-Lie-20 23:17

Pradziai patikrink minusinius laidus kur i kebula , i varikli ir nuo traverso i kebula pajungti. Seip gali buti ir generatorius nusilpes. Jei laidai tvarkoi bus siulyciau generatoriu restauruoti.
R19 1.8l , 16V, melynas
R19 1,7l , 66kw, zalias chamadas (ardomas)
Honda Civic 1,3l 16V, juodas
Vartotojo avataras
Raimondelis:)
Narys
 
Pranešimai: 1443
Užsiregistravo: Pen, 2006-Rgp-11 10:47
Miestas: Kaunas

Standartinė rwt » Ant, 2010-Lie-20 23:36

Del mago, tai normalu, kad soka kibirkstis (kai magas pajungtas), nes kai tu klema uzdedi magelis pasrebia kazkiek sroves, nors ir nedaug kibirkstis turi buti.
Del itampos ant generatoriaus (13V) veikiant ventikui, tai gali buti jog jis trumpina :) ir todel apkrauna generatoriu ir srebia tau akuma, o jis su ranka sunkiai sukasi, kai neveikia? Nes jei vos sukasi, tai siulau, arba ardyti ji, arba keisti i kita, ir matysi kiek, tada rodo testeris, kiek lieka itampos ant generatoriaus.
Dar gali pamatuoti kiek sroves (Amperu) valgo ventikas, jeigu daugiau, nei 10A, tai manau tikrai trumpina.
R19 PH2 16v 1993
http://goo.gl/myYScw
Vartotojo avataras
rwt
Narys
 
Pranešimai: 2642
Užsiregistravo: Pir, 2005-Bal-11 00:00
Miestas: Kaunas

Standartinė Vikis » Tre, 2010-Lie-21 19:08

Raimondelis:) rašė:Pradziai patikrink minusinius laidus kur i kebula , i varikli ir nuo traverso i kebula pajungti. Seip gali buti ir generatorius nusilpes. Jei laidai tvarkoi bus siulyciau generatoriu restauruoti.

Laidai manyčiau kad geri, nes matuojant įtampą ant generatoriaus "+" ir" -" bei ant generatoriaus "+" ir korpuso, įtampa skiriasi 0,01V.

O dėl magelio keista, nes palikus magą ilgiau kaip 2 dienas kokias nekuriant masinos, akumuliatorius išsikrauna, o atjungus klemą - ne. Buvau nuvaręs pas elektrikus matavo jie ten kažką, bet nieko nerado atseit. Nu matysim, kol kas nuiminėjant klemą viskas kaip ir gerai :) tik labai jau atsibosta tas dalykas.
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ex
Safrane PhI, 2.2Si
Espace III, 2.0 16V
Vartotojo avataras
Vikis
Draugas
 
Pranešimai: 953
Užsiregistravo: Ant, 2003-Spa-21 07:25
Miestas: Vilnius

Standartinė Raimondelis:) » Tre, 2010-Lie-21 19:26

gal tu mageli tiesiogiai nuo akumo pajunges o ne per degima ir jis tau iskrauna ji. man irgi kazkada taip yra buve,tai magas nors ir budavo isjungtas bet vistiek kazkodel kompakta sukdavo ir iskraudavo akuma.
R19 1.8l , 16V, melynas
R19 1,7l , 66kw, zalias chamadas (ardomas)
Honda Civic 1,3l 16V, juodas
Vartotojo avataras
Raimondelis:)
Narys
 
Pranešimai: 1443
Užsiregistravo: Pen, 2006-Rgp-11 10:47
Miestas: Kaunas

Standartinė mazafakeris » Ket, 2010-Lie-22 18:06

Jau tau sake. Matuok srove, o ne itampa. Pasijunk multimetra isjunginejes visus prietaisus, atsidaryk saugykline ir traukliok saugiklius po viena, kol rodys 0 A. Gali buti, jog yra ne vienas sroves nutekejiamas. Jeigu per pora paru issikrauna akumas, nuo 1 iki 2 A srove kazkas srebia tau.
mazafakeris
Draugas
 
Pranešimai: 207
Užsiregistravo: Pir, 2008-Rgp-25 00:13
Miestas: Plunge, Kaunas, Vilnius

Standartinė Vikis » Sek, 2010-Lie-25 09:33

Magnetofonas prijungtas per gamyklinę "fiškę" su perėjimu į Euro "fiškę".
mazafakeris rašė:Jau tau sake. Matuok srove, o ne itampa. Pasijunk multimetra isjunginejes visus prietaisus, atsidaryk saugykline ir traukliok saugiklius po viena, kol rodys 0 A. Gali buti, jog yra ne vienas sroves nutekejiamas. Jeigu per pora paru issikrauna akumas, nuo 1 iki 2 A srove kazkas srebia tau.

Kas man ką sakė, norit patikrinti ar geri "kleminiai" laidai į korpusą, reikia įtampą matuot, o ne srovę. Srovės matavimas, ieškant nuotekio nieko nerodo, rodo 0A arba nemoku multimetru naudotis...
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ex
Safrane PhI, 2.2Si
Espace III, 2.0 16V
Vartotojo avataras
Vikis
Draugas
 
Pranešimai: 953
Užsiregistravo: Ant, 2003-Spa-21 07:25
Miestas: Vilnius

Standartinė Raimondelis:) » Sek, 2010-Lie-25 09:39

Apie tai turejo galvoj tikriausiai :)
rwt rašė:Dar gali pamatuoti kiek sroves (Amperu) valgo ventikas, jeigu daugiau, nei 10A, tai manau tikrai trumpina.
R19 1.8l , 16V, melynas
R19 1,7l , 66kw, zalias chamadas (ardomas)
Honda Civic 1,3l 16V, juodas
Vartotojo avataras
Raimondelis:)
Narys
 
Pranešimai: 1443
Užsiregistravo: Pen, 2006-Rgp-11 10:47
Miestas: Kaunas

Standartinė mazafakeris » Sek, 2010-Lie-25 12:07

Vikis rašė:Magnetofonas prijungtas per gamyklinę "fiškę" su perėjimu į Euro "fiškę".
mazafakeris rašė:Jau tau sake. Matuok srove, o ne itampa. Pasijunk multimetra isjunginejes visus prietaisus, atsidaryk saugykline ir traukliok saugiklius po viena, kol rodys 0 A. Gali buti, jog yra ne vienas sroves nutekejiamas. Jeigu per pora paru issikrauna akumas, nuo 1 iki 2 A srove kazkas srebia tau.

Kas man ką sakė, norit patikrinti ar geri "kleminiai" laidai į korpusą, reikia įtampą matuot, o ne srovę. Srovės matavimas, ieškant nuotekio nieko nerodo, rodo 0A arba nemoku multimetru naudotis...

Tuoj as tau paaiskinsiu. Multimetro pliusini laideli perkisi i ta trecia lizda, kuris dazniausiai buna naudojamas matuojant pastoviaja srove (dazniausiai buna 10A parasyta). Taip pat ir multimetro rankenele nustatai ties zyma, zymincia funkcija - pastovios sroves matavimas (ta zyma dazniausiai ir buna ties tuo lizdu). Kai testeris paruostas, belieka ji prijungti. Srove visada matuojame multimetra i grandine jungdami nuosekliai (skirtingai, nei matuodami itampa). T. y. atsisukame pliusine klema ir viena testerio laida jungiame prie jau atjungtos klemos, o kita laida jungiame prie akumuliatoriaus pliuso. Kai variklis ir visi prietaisai isjungti, multimetras turetu rodyti nuli. Jeigu taip nera, ieskome, kas galetu srebti musu brangia srove. Tai darome traukliodami lauk saugyklius po viena tol, kol testerio parodumai bus 0A. Ventiliatoriu gali patikrinti uztrumpindamas i davikli, isukta radiatoriuje, ateinancius laidus - tada isijungs ventiliatorius, o testerio ekranelyje pamatysi sroves, kuri reikalinga ventiliatoriaus veikimui, verte.
mazafakeris
Draugas
 
Pranešimai: 207
Užsiregistravo: Pir, 2008-Rgp-25 00:13
Miestas: Plunge, Kaunas, Vilnius

Standartinė rwt » Sek, 2010-Lie-25 20:45

mazafakeris tiesa sako ;) :goodpost:
R19 PH2 16v 1993
http://goo.gl/myYScw
Vartotojo avataras
rwt
Narys
 
Pranešimai: 2642
Užsiregistravo: Pir, 2005-Bal-11 00:00
Miestas: Kaunas

Standartinė Vikis » Pir, 2010-Rgp-02 15:45

Kalbame apie skirtingus dalykus, apie elektros "vagių" ieškojimą ir apie gero "-" ieškojimą. Vagių nerasta, rodo ~0, 0,02mA, kaip ir rašiau, toks įtarimas, jog ventiliatoriaus rėlė trumpina, reikės pabandyt pasikeist. Pabandžius darkart pamatuot amperažą, įsijungė ventiliatorius ir parodė įsijungimo momentu kažkur virš 13A, paskui susinormalėjo iki ~10A čia gerai ar blogai dabar, kas įdomiausia, mašina tai jau stovėjusi buvo kažkur 3-4h su nuimta klema. Išlupus "fiškę" i tą rėlę ir atgal įdėjus, ventiliatorius nebeįsijungė.
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ex
Safrane PhI, 2.2Si
Espace III, 2.0 16V
Vartotojo avataras
Vikis
Draugas
 
Pranešimai: 953
Užsiregistravo: Ant, 2003-Spa-21 07:25
Miestas: Vilnius

Standartinė limulus » Pir, 2010-Rgp-02 20:33

As kai matavau srove ant ventliatoriaus tai irgi iki 13A pasoka kol isisuka jis. O po to apie 8~9A rode.
limulus
Narys
 
Pranešimai: 748
Užsiregistravo: Šeš, 2008-Kov-22 23:24

Standartinė mazafakeris » Pir, 2010-Rgp-02 21:06

Atjungus, poto vel prijungus laidus prie temperaturos daviklio ventiliatorius turetu vel isijungti. Nebent nutiko taip, kad kaiptik tuo momentu daviklis atjunge srove ventiliatoriui. Siaip ar taip sakei, jog tik suveikus ventiliatoriui iskraunamas akumas, todel siulau jam suveikus ir matuoti sroves nuoteki. Jeigu tame ir beda, tikrai pamatysi skaicius, o ne nuli.
mazafakeris
Draugas
 
Pranešimai: 207
Užsiregistravo: Pir, 2008-Rgp-25 00:13
Miestas: Plunge, Kaunas, Vilnius


Grįžti į Technika

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 37 svečių