Puslapis 22

StandartinėParašytas: Tre, 2010-Bir-09 17:20
linkinnn
tai taip išeina, kad nereikia jokiu dantračių nusukinėt??

StandartinėParašytas: Tre, 2010-Bir-09 18:25
wdevil
Paveikslėlis

va, tas salotinis tai tepalo matuokle, o rodykle pazymejau, kur yra varztas (ant jo toks raudonas akmenukas uzkrites, taskiukas vos vos matos), ta varzta issuki ir ikisi kazka kieto ilgo :) tada laikosi viskas ten tvirtai :)

StandartinėParašytas: Tre, 2010-Bir-09 20:49
linkinnn
jo, žinau tą skylę :) buvau ten atsuktuvą labai labai storą įkišęs ir laikė, tik yra baimė kad jis ten nenulūžtų :D

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Bir-10 05:32
pronckus
Nereikia nusukinet ir nuiminet jokiu dantraciu, reikia pasukt alkuninio veleno ir duju skirstymo velenelio smakracius taip, kad mietkes (atzymos) sutaptu su mietkem ant motoro. Puslapiu atgal kolega idejo piesinuka. Jeigu matai kad nesigaus tai pasikviesk ka nors i pagalba, kas apie auto remonta nusimano, arba i servisa.

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Bir-19 17:16
linkinnn
tai va, nuemiau ta apatini dantrati (ant kurio dejosi generatoriaus dirzas) ir tapo laisvas variklio apatinis dantratis, tad galima deti dirza..

taciau vel susiduriau su problema, kad uzdeciau dirza, truksta pora milimetru, tad supratau kad reikia atlaisvinti guoli.

taciau kad ir kaip besukciau to guolio varzta, jis ne kiek nejuda, tik varztas gadinasi ir griauziasi..pabandziau su vamzdiniu raktu, ir tas nepadejo, dar labiau nusigriauze varztas..

tai gal zinot, kaip reikia atsukti ta guoli???

P.S. as bandziau guoli atsukti pries laikrodzio rodykle, tai gal reikia i kita puse sukti? ar dar ka padaryti?

gal turit patarimu?

dekoju ir sorry uz rasta be lt raidziu, skubejau labai..

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Bir-19 19:01
linkinnn
Tai va, norint prieiti prie apatinio variklio skriemulio, kad uždėtum diržą, nusukau skriemulį, ant kurio dedasi generatoriaus diržas. Neatsukus jo, nebuvo šansų diržą uždėt. Paveikslėlis

Štai čia kaip atrodo tas guolis, kurio aš neatsuku, norint įtempti diržą:
Paveikslėlis
Mėginau į vieną ar į kitą pusę atsukti tą varžtelį, bet jokio rezultato, tik susigadino varžtas...

O čia bendras vaizdas, pažymėjau guolį, su kuriuo turiu problemų... :(
Paveikslėlis

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Bir-20 03:35
wdevil
siaip cia yra tas itempiantis guolis, kai keiciausi dirza, keiciausi ir abu guolius, ji tau atsukti kaip ir butina, nes kitaip neuzdesi dirzo ir poto nebus kaip itempt... siulyciau gera galvute nusipirkt, buna tokios, kur kampai atrogo kaip pagrezti, tokia apvalesni, ne kampai, ir i varzta remiasi ne kampuciais, o plokstumom, su jais nenusizysta varztai.
va cia matosi kaip atrodo jos vidus, tie kampukai tokie mandri:
Paveikslėlis

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Bir-20 09:00
Ignatio
O dėl ko tas diržas nutrūko? Žiūrėjai guolius? Nė vienas neužstrigęs? Nes kiek teko matyt, tai dažniausiai tai guoliai, tai vandens pompos užstrigusios nutraukia diržus. Ar diržas nuo senumo trūko?

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Bir-20 10:46
linkinnn
Na neaišku dėl ko jis trūko...O guoliai tai neužstrigę, šiaip diržą buvau keitęs prieš tris metus.

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Bir-20 12:08
Ignatio
Prieš kiek metų keistas diržas nėra tiek svarbu. Svarbu tai, kiek tu per tuos tris metus nuvažiavai.

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Bir-20 13:59
linkinnn
Žodžiu, užsidėjau katik paskirstymo diržą, tačiau rezultato jokio: kai kuri, zyzia ir viskas.

Diržą uždėjau pagal mietkas, viskas atitinka idealiai..

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Bir-20 14:49
Ignatio
Pusė darbo jau padarei, su tuo ir sveikinu. Jei viskas uždėta teisingai, belieka pamatuot kompresiją visų cilindrų ir bus aišku ką daryt ;) Bet jei nesikuria, tada bus lenkti vožtuvai...

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Bir-20 15:44
linkinnn
O kur būtų galima tą kompresiją pamatuoti? brangiai kainuoja? nes už diržo pakeitimą servise prašė nuo 200 iki 300 litų.

StandartinėParašytas: Sek, 2010-Bir-20 17:20
Ignatio
Manometras benzininio variklio kompresijos matavimui kainuoja apie 35lt ;)

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Bir-22 14:57
linkinnn
Sveiki, o kas dar galėtų būti kad nesikuria? bandžiau 360 laipsnių apsukti apatinį dantratį, galvojau gal degimas blogai sureguliuotas, bet diržą vėl uždėjus idealiai pagal žymes nieko nevyksta, starteris suka diržą zyzdamas, ir kažkaip labai lėtai tas diržas sukasi, kažkaip atrodo kad nebūtų jėgos jį sukti..

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Bir-22 15:29
linkinnn
Skambinau į servisus paklausti dėl kompresijos pamatavimo, pasakiau, kad bevažiuojant nutrūko diržas, tai visi vienareikšmiškai pasakė, kad bus lenkti vožtuvai, nes būtent šiems Renault benzininiams varikliams lanksto vožtuvus. tai sakė, kad kompresija nieko neparodys, net neverta jos daryti...

Bet jei jau man vieną kartą buvo trūkęs diržas ir nesulankstė vožtuvų, tai gal ir dabar sveiki yra, tik kaip sužinoti tada, kas yra blogai automobiliui, kad nenori kurtis?

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Bir-22 15:49
2SHAE
ziurek voztuvus, ka cia bepribursi... cia tas pats, kas rytoj lis ar ne lis, jei siandien nelijo tai kodel rytoj turi lyt. cia neatspesi neisitikines, technika toks dalykas.

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Bir-22 15:53
Monas_
Nagi paprasta mechanika. Tam kad kuras tinkamai sudegtų turi būti tam tikros sąlygos: +/- sandari degimo kamera, suspaudimo laipsnis atitinkamas, kuro mišinys teisingas ir kibirkštis laiku. Jei tarkim trūko diržas ir tarkim linko vožtuvų kažkiek yra tikimybė, kad degimo kamera nebėra sandari, dėl ko kompresijos nebėra ir kuro mišinys nebeteisingas pasidaryti gali. Tai ar gali kurtis ir dirbti toks variklis?
Kompresija matuojama tam, kad įsitikint, kad tikrai vožtuvai linkę ir galbūt parodys kad kažkuriam cilindre vis dar sveiki. O be to jei pamatysi, kad kompresija yra gan normali tai gal nesikuria visai ne dėl to, o dar kažkokia problema yra atsiradusi (pvz.: benzinas baigėsi ;)). Taip kad pirma pasiskolink iš artimiausio serviso ar šiaip kokio pažįstamo/draugo aparatą ir pasitikrink. Užsirašyk parodymus kiekvieno cilindro ir tada daryk išvadas. Jei kažkuriam bus 0 tada tikrai vožtuvai nulinkę. Normaliam varikliui turi rodyti 10 ir daugiau, priklausomai nuo aparato ir variklio. Kompresija visuose cilindruose turėtų būti panaši (gali skirtis ~1 BAR ar kuo ten matuojama). Sėkmės

StandartinėParašytas: Ant, 2010-Bir-22 16:05
linkinnn
Ačiū labai už išsamią informaciją :) taip ir padarysiu ;)

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Bir-26 13:05
linkinnn
Sveiki, pamatavau variklio kompresiją, tai tik 2 - ame cilindre yra kompresija, ir tai rodo tik 3, visuose kituose cilindruose rodo po 0, net nematavus jaučiasi kai išsuki žvakes ir uždedi pirštus, tik pro vieną skylę eina oras..

Tai kaip išeina vožtuvams jau atėjo galas? Nes klausiau pažįstamų, tai sakė, kai pirmą kartą trūko diržas, tai galėjo truputį palankstyti vožtuvus, bet ne visiškai, o kai dabar antrą kartą trūko diržas, tai galėjo ir galutinai užlenkti vožtuvus :(

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Bir-26 14:43
2SHAE
greiciausiai taip ir buvo, nes as ta pacia minti turejau ;)

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Bir-26 15:02
linkinnn
o tai tvarkyti ar apsimoka? be to, ta mano mašina jau labai sena, tai pradėjo byrėti po truputi visur.

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Bir-26 16:59
2SHAE
cia jau paciam spresti. gali pirkti kita, bet velgi jei pirksi ne nauja, tai perki kate maise, idealiu nebuna, o pardavejas tiesos niekada nepasakys, taigi nusipirkes kita masina velgi turesi kazkiek investuot, cia laimes dalykas kiek ;) arba gali sutvarkyt savo ir vazinet be vargo. As pirkau uzmusta uz kapeikas visa suremontavau, kainavo remontas daug, bet dabar vaziuoju be vargo ;)

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Bir-26 17:14
linkinnn
tai man ir tas pats buvo, pirkau nevažiuojančią prie tris metus už šešis šimtus litų, sukišau į remontą apie tūkstantį litų, tai važiavau apie porą metų be problemų, kol netrūko paskirstymo diržas :D