Puslapis 22

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Sau-07 11:58
wdevil
o klausimas, kiek tas termostatas kainuoja mazdaug, bijunas bo pas mane irgi kazkokios tokios nesamones darytis pradejo... :/

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Sau-07 17:48
Veteranas
Aš po 25 lt. mokėjau.

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Sau-07 19:17
andriuza
Tai kad ju visu kainos panasios...apie 30-50lt :)

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Sau-07 20:53
Raimondelis:)
Bajerius jus cia skaldot apie tuos termostatu tikrinimus :D Aisku kas kaip sugalvoja tas taip tikrina. Zodziu papasakosiu kaip patikrinti neverdant tos sriubos :)
Uzsikuri salta varikli, pridedi ranka prie radiatoriaus (ties virsutine slanga) ir palaukes keleta minuciu ziuri ar radiatorius syla ar ne. Jeigu iskarto pradeda silti tai vadinas termostatas atsidares ir jam jau batai reikia keisti ji. Jei nesyla tada termostatas prie salto variklio yra uzsidares kaip ir turi buti.Tada lauki toliau kol uzkils temperatura.Kai pasieks temperatura prie kurios atsidaro termostatas (tiksliai nepamenu intervalo bet kazkas apie 73-80 laipsniu) tik tada turi pradeti silti radiatorius. Kai termostatas atsidaro temperatura truputeli nukrenta, nes siltas antifryzas susimaiso su saltu (stebint temperaturos rodykle matosi kai pakrenta temperatura per kelias padalytes). Dar palaukus temperatura dar pakyla (taip pat neatsimenu tikslaus intervalo) iki 86-93 laipsniu tada suveikia ventiliatoriaus dacikas kuris yra isuktas radiatoriaus kaireje puseje.Ventiliatorius atausina radiatoriu,antifryzas atvesta tada termostatas uzsidaro. Vadinasi termostatas sveikas ir nereikia be reikalo ispilti antifryzo ir imti lauk to termostato.

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Sau-07 22:10
rimvaldas
galma ir taip :) kiekvienas gali savo patikros būdą sugalvoti :)

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Sau-08 03:29
rwt
Raimondeli, geras manualas :thumbsup: :goodpost:

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 02:37
Dzonas
o jei pas mane masina niekad nepasiekia tokios temperaturos kad reiketu to ventiliatoriaus(nuo nieko neveikimo jis jau ir sunkiai sukintis pradejo) taciau su termostatu viskas gerai kas tada? :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 02:46
rimvaldas
na jei nepasiekia darbo temperatūros tj reikškia kad variklis aušinamas per stipriai, o tą reguliuoja termostatas, tad mano manymu bėda jame.

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 02:48
Dzonas
bet kai as ji nauja isidejau vistiek pas mane tas pats buwo.

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 02:52
rimvaldas
na tuomet gal termorezistorius meluoja išsišiepęs ? tikrinai ?

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 02:53
Dzonas
http://public.fotki.com/Jonasra/laidai/ ... eiben.html cia va lyg panasi skale i musu masinu tai pas mane laikosi temp ant sios zymos ar pas visus taip ar pas jus auksciau?

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 02:54
Dzonas
ne, kur tas termorezistorius yra? ir jo funkcija?

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 02:58
rimvaldas
radiatoriaus šone įsuktas

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 03:00
Dzonas
o kaip ji patikrinti geriausia?

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 03:01
Paulius7775
Dzonas rašė:http://public.fotki.com/Jonasra/laidai/clio-tachoscheiben.html cia va lyg panasi skale i musu masinu tai pas mane laikosi temp ant sios zymos ar pas visus taip ar pas jus auksciau?


Pas mane irgi ties ta riba laikosi :)

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 03:01
rimvaldas
pamatuot varžą, o ją gali autodatoj susirasti, arba manuale.

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 03:03
Dzonas
reiks ziureti tada

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 03:04
rimvaldas
pas mane ta pati bėda :D tik pas mane išvis neberodo temperatūros :D aušinimas beveik neveikė :D vat jau susitvarkiau beveik :) teliko rezistorių iškamantinėt :)

Del termostato

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 11:46
Alvydas
Pauliui 7775.Nevark žmogau,ardidamas savo auto,kaip kai kas siulo(Miunchauzenai).Matomai Renault varykliai jau tokie yra,-ilgai šyla.Aš pakeičiau pernai,tai tik nustojo kaisti varyklis(ventiliatorius sukosi beveik pastoviai),bet šyla tikrai ilgokai,nors ir naujas ir geros firmos.. DIAGNOSTIKA;- Prieini prie auto, atidarai vair.dureles, užvedi varyklį ir vaikštai pastoviai ;-tai žiuri į prietaisų skydelio temperaturos parodimus,-tai čiupinėji nuogą ranką viršutinį šlangą nuo varyklio (termostato) iki radiatoriaus. Geriau tureti pagalbininką(gazuotoją) tada tiksliau ;pagausi momentą termostato atsidarimo. kai pajausi,kad šlangas kaista,-iškart žvilgterk į skydelį,-temp.rodyklė turi buti ties ANTRĄ ilgesne padalą.Jei anksčiau atsidaro-reiškia termostatas jau netinkamas ir venyntelis budas--JI pakeist. Truputi už antros padalos pakylus rodyklei--Turi suveik ventiliatorius ir vel ;nusodint rodyklę ant ANTROS padalos.-ir taip toliau. DAR vienas veiksmas--paemi platų atsuktuvą ir ,kai jau skystis akivaizdžiai varo PILNŲ RATU ( t.y.-abu šlangai karšti), Atsuki radiatoriaus viršuje,kairiame kampę(kairiame,stovint veidu i motorą), juodos plastmasės kamštuką( visai atsukt nereikia,tik atleist kelis kart pasukus). Jeigu SISTEMOJE yra oro--jis ir šnipštes,išeidamas pro kamsčio šonus. Nuorink,kol nebegs švarus(be oro burbulų ) antifrizas,TADA kamšti užsuk. Negailėk antifrizo,tu ji visada dapilsi į bakelį iki NORMOS. Vat kada TAIP patikrinsi-tada ir ardik,jei visiškai neatatinka ,-kaip aprašyta,-O NE ATVIRKSČIAI,kaip kolėgos siulo( sų sriubos virimų).Žinoma,galima paješkoti ; karštesnių; termostatu,bet tada nusibos aušinimo ventiliatoriaus nuolatinis darbas,tad reikės ir; karštesnio; temperaturos davyklio,kuris jungia ventiliatorį. Bau TAI VARGU IMANOMA,nes visur-savo standartai. Ir dar(ar neužknisau?) .Užvedus auto,-reikia uždaryti pečiuką VISIŠKAI,ar beveik,-kad varyklis šyltu,o ne radiatorius.Kai jau rodyklė gerokai pakils-- tada gali atidarineti pečiuką ir jungt ventikliatorį ,kad šylditu apledejusi langą... Neisižeiskit,kad taip nuodugniai viską aprašiau,-Nes iš komentarų supratau,kad tarp klubėčiu DAUG jaunimo, neturinčio patirtiės. Sekmės VISIEMS ir ,--NESKUBĖKIM,-žiema yra žiema. :D :nod:

Sorri

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 13:17
Alvydas
;Pakeičiau termostatą,;-neparašiau.

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 14:42
Raimondelis:)
Alvydai rasydamas toki nuorinimo buda bent perspek zmones kad gali nusiplikint nagus. nekarta mates kaip gudruciai ant uzkaitusio motoro nuorint bando ir po to su pusletom rankom vaiksto.

StandartinėParašytas: Šeš, 2010-Sau-09 21:54
Paulius7775
Na va, susitvarkiau savo mašiniuką :)
Antifrizo po biški mažėjo dėl to, kad dujų reduktorius leido pro tarpinę :\
Nusipirkau rem.komplektą, persimontavau viską, dabar viskas puikiai veikia:) Žiūrėsim kaip bus su kuro sąnaudomis, kai pirmą baką išvažinėsiu... :D
O kas dėl termostato, tai patikrinau, kaip Raimundėlis ir Alvydas siūlė. Kai rodyklė buvo jau šiektiek pakilus, radiatorius buvo vis dar ledinis. Tai leido suprast, kad termostatas veikia. Tai pasilikau prie minties, kad turbūt tokie jau tie Renault varikliai, lėtai šylalantys... :) Reiškia didžiulę įtaką turi aplinkos temperatūra, nes vasara tai po 1km pradėdavo kilti rodyklė.
Beje, Alvydai, neįsižeidžiam, anaiptol, kuo išsamiau, tuo geriau ;)

Del termostato

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Sau-11 10:01
Alvydas
Raimondėli,gerą pastabą man padarei del apsišutinimo antifrizų. Devažin,turėjau tokią mintį ,bet,matomai,išgaravo iš galvos,kol per klavišas baksėjau. Aš asmeniškai per šią operaciją užsidedavau storas odines darbo pirštines ir dar,-skardos gabalų pridengdavau generatorį , kad antifr. nepapultu į jo vidū. AM SORRI. :nod: :D

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Spa-08 07:16
Julekas
sveiki - atšalo orai , "prisiminiau" aušinimo problemas. Aušinama per stipriai jei rugpjūčio pabaigoje išlindęs gedimas dar palaikydavo tokia temperatūrą http://img809.imageshack.us/img809/4497/2908102226.jpg tai dabar išvis "batai". Pasiskaitinėjęs forumą kaltininku pripažinau termostatą (užkūrus variklį šyla radiatoriaus šlanga per keletą minučių), beja ar šlanga turi leistis suspaudžiama ar turi būti akmuo, nes spaudosi tai lengvai, bet buvau aptikęs kažkokį straipsniuką kad neturi leistis paspaudžiama. Tad norėjau paklausti kokia vidutinė termostato keitimo kaina klaipėdoje (pats termostatas kaip supratau 30 - 40 Lt) ir ar pakaks 5 ltr antifrizo bakelio ar dar papildomai teks pasirūpinti? Beje kadangi savaitę dėl finansų man dar teks taip važinėt tai ar tinkamas sprendimas užkišti radiatoriaus groteles kartonų, ar tai padės tam kartui normalizuot temperatūrą ir nepakenks? Labai labai dėkingas už Jūsų nuomonę. Auto PH2 1994 m 1721cm3 54 kw.

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Spa-08 10:28
Danas
dar sia savaite vaziuok jei jau tiek laiko pravazinejai, nekaisiok jokiu kartonu, gausi pinigu ir pasikeisi ta termostata, kaltas tikrai termostatas, pasikeisti gali ir pats.... antifrizo uzteks juk jo viso neisleisi keisdamas termostata. o apie ta slanga kur kalbejai ja visada lengvai gali paminkiti. :D sekmes darbuose :unibrow: ;) :)

StandartinėParašytas: Ket, 2010-Spa-14 21:36
Julekas
tai va termostatas jau vietoj - pagaliau šiluma :)
termostato kaina 35 (robetas)
pakeitimas 20 (garažai)
antifrizo prireikė 2.5 ltr, bet pamatęs išleisto aušinimo skysčio vaizdelį tai pirma mintis, jog pečiuko radiatorius tikriausiai greit parodys savo kaprizus, nes kaip suprantu pagrindinis rūdžių šaltinis būtent jis....

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Spa-15 17:53
Danas
tai reikejo praplaut visa sistema ir uzpilti naujo antifrizo, pamacius toki vaizdeli...

peciukas

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Gru-06 14:29
Kestukas
silumos problema ir pas mane. ana ziema taip pat buvo kol nepraplove su slegio sistemos tol nesilde.

Siandien patikrinta-termostatas veikia kaip pridera, is bakelio pora slangu kur i salona nueina abi karstos. bet sildymas tai toks vos vos, pust belekaip gali vis vien silumos ner, tai cia praplovimas pades? ar reiktu keistis ta peciuko radiatoriu? nes praplauna uz 60lt servise.

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Gru-06 20:21
2SHAE
keisti peciuka.

StandartinėParašytas: Pir, 2010-Gru-06 22:37
Raimondelis:)
kad abi slangos karstos tai nereiskia kad peciukas neuzsikimses.neskaiciavau bet tam peciuko radiatoriuje yra kokie 10 vamzdeliu. nuo rudziu keletas vamzdeliu uzsikemsa ir antifryzas cirkuliuoja ne po visa radiatoriu. geriausia ji plauti isimta su karstu vandeniu, ir kitom plovimo priemonem, kad galetum palietes patikrinti kurie vamzdeliai syla, o kurie ne. ir plauni tol kol visi vamzdeliai susyla.
P.S. jei kam reikia tai turiu viena praplauta peciuko radiatoriu.buvo praplautas ir nenaudotas.