Puslapis 1 iš 1
1.8 16V starteris

Parašytas:
Ant, 2009-Geg-12 19:25
Luko
Nu va, tik nusipirkom jau kapryzus rodo mūsų renukas. nesikuria. krovėm akumuliatorių - tas pats, nuvarėm pa pažystamą meistrą, pažiūrėjo kad starteris visiškai sausas, sutepė, kūrėsi n kartų ir visus labai puikiai ir lengvai užkūrė, žodžiu viskas buvo gerai, nuvažiavom į kolonėlę užgesinom mašiną ir vėl tas pats... vėl nesikuria.. langai veikia, lemputės šviečia, žodžiu gal jau tas starteris miręs. tai dabar toks klausimas yra, kiek tas starteris kainuotų šrote kokiam?

jeigu tokia tema yra nepykit, tiesiog linką numeskit kur apie tai jau kalbėta. Ačiū.

Parašytas:
Ant, 2009-Geg-12 19:39
Ell-Bee
patarimas, remontuok saviski tai nors busi garantuotas kad dirbs ilgai. Kainos gali skirtis nuo 100 iki 200lt kaip koks srotas uzsimanys.

Parašytas:
Ant, 2009-Geg-12 20:44
Raimondelis:)
pries pirkdamas starteri dar pabandyk pasitikslinti ar ten ne suzadinimo fiske kalta.jei sukant rakteli is starterio visai jokio garso tai greiciausiai ten ir bus beda , o ne startery.Kisk ranka prie starterio ten ant jo virsaus turi uzciuopti plona laiduka kuris prie starterio pajungtas panasia i garsiakalbiu fiske.paklibink ja arba istrauk ir vel ikisk.jei nepades tada patikrink ar nuo akumo minusas normaliai ateina i varikli ir kebula, gal laidas koks nukerpejes.jei su minusu normalei tai tada starteri gali lupt lauk ir vest remontuoti
P.S. docho starteri veikianti turiu, tik reikia viena ivoryte istatyti.jei paaiskes kad starteris kaltas tai i PM suktelk.

Parašytas:
Ant, 2009-Geg-12 20:51
Luko
bandysim akumą tikrint gal jis negeras nes starterio antrą kart nesinori lupt ir vėl laiko veltui naudoti... važiuot važiuoja puikiai tik va su užvedimu problema..

Parašytas:
Ant, 2009-Geg-12 21:01
Shumacher1
o tu ne starteri ziurek ne akuma o pasiziurek is pradziu kontaktus pas mane buvo tokia pati beda su audi a 4 tai as nuo variklio i masinos kebula uzdejau papildoma nuli tai yra minusas,mase.tai kai perziuresi visus laidus kontaktus tada gali sprest ar tai akumas kaltas ar tai starteris.o jai nemoki atvarai pas mane as pasiziuresiu na aisku ne uz d... na daug nepaimsiu gal koki 30 lietuvisku o gal nieko cia nuo taves priklausis


Parašytas:
Ant, 2009-Geg-12 21:17
Raimondelis:)
Na i vilniu tikrinti kazko tai tikrai neapsimoka net jei uz dyka tikrintu

vien kuras pirmyn atgal kiek kainuotu.

Parašytas:
Ant, 2009-Geg-12 21:39
Luko
nu jo.. kelionė pati kiek kainuotų

nieko skambinsim vėl tam pačiam, vėl pas jį nuvarysim tegul turi kol sutaisys


Parašytas:
Ant, 2009-Geg-12 22:00
rwt
siulau isimti starteri ir ji issiardyti paziureti kas suluze ir pasikeisti.

Parašytas:
Ant, 2009-Geg-12 22:23
Luko
ė chebra žiūrėkit.. su tėvu susiginčijau.. negi starteris viduj neturi būti suteptas tepalais? vidus turi būti sausas?

Parašytas:
Ant, 2009-Geg-12 22:28
Raimondelis:)
neteko matyti viduj jokiu tepalu.rotorius turi buti sausas,nebent ašele kazkiek galima sutepti kad lengviau suktusi.

Parašytas:
Tre, 2009-Geg-13 09:21
gonzikas
reduktorius turi buti gausiai tepaluotas o paciam varikliuke tepalo but neturi. galiu tau pataisyt ta starteri arba turiu pardavime kita uz kokiu 60 lt

Parašytas:
Tre, 2009-Geg-13 10:02
Luko
ok žiūrėsim, jeigu nepavyks sutaisyt paimsiu iš tavęs


Parašytas:
Tre, 2009-Geg-13 10:08
andriuza
Kad starterije neturi buti tepalo tai cia faktas...nebent asis gali buti sutepta.Juk tepalas laidus elektrai,tai po to poliai 2 susijungtu ir kaput butu...

Parašytas:
Tre, 2009-Geg-13 19:20
Ignatio
andriuza rašė:Kad starterije neturi buti tepalo tai cia faktas...nebent asis gali buti sutepta.Juk tepalas laidus elektrai,tai po to poliai 2 susijungtu ir kaput butu...
Tepalas yra puikus dielektrikas
Starterio vidus turi būti sausas. Jei tepaluota ten, kur liečiasi šepetėliai (angliukai), tai nenuostabu, kad nesuka. tokiu aveju pirma pagalba - nuvalyt tepalą, geriau valyk su skuduru, nenaudok benzino ir panašiai, nes jis veikia apvijų emalį, o patį kolektorių nuvalęs švelniai su smulkiu švitriniu popierium iki vario nušveisk


Parašytas:
Tre, 2009-Geg-13 19:28
Luko
na, jau viskas tvarkoi, starteris tvarkoi, pasirodo akumas miręs, įsidėjom laikinai normalų kol nusipirksim naują


Parašytas:
Ket, 2009-Geg-14 13:30
andrius t
kaizkaip idomiai viskas..... tai kazkas iskraudineja akuma, jei pavaziuoji ir jis negyvas net nesuka


Parašytas:
Ket, 2009-Geg-14 13:44
Raimondelis:)
nebutinai iskraudineja, jei akumas senas, pavarges tai jis net neuzsikrauna.gali tada ji krauti kiek nori, uzvedi kelis kartus ir vel jis mirsta.

Parašytas:
Ket, 2009-Geg-14 17:15
Ignatio
Pasitikrink krovimą, turi apie 14,5V būt be apkrovos ir ne mažiau 13,9V sujungus ilgąsias, pečiukus etc.

Parašytas:
Ket, 2009-Geg-14 23:27
andriuza
Pas mane irgi iskrauna akuma...nezinau kodel.Ant krovimo padedi para pakrauni,ir po to masina pastovi ir iskrauna.Pas mane ant spidometro kur rodo duomenys tuos kiek kuro bake kiek ima kuro.kaip uzgesini masina mirksi ten,bet neapsviesta buna o skaiciai mirksi kazkokie..O gal cia taip turi buti?

Parašytas:
Pen, 2009-Geg-15 06:53
mqrius
nu kad mirksi tai neaisku.
1.patarimas pasitikrink krovima.
2. jai krovimas tvarkoje vaziuok pasitikrink ar nera srooves nuotekio.

Parašytas:
Pen, 2009-Geg-15 07:53
andriuza
Anksciau buvo gerai...Kol "profesionalus" elektrikas,kuris montuoja aparatura rimtoje firmoje,nepajunge euro fiskes magui...Blin kreivarankis kazkoks..

Parašytas:
Pen, 2009-Geg-15 09:58
Luko
tai dabar nuvaryk kad sutvarkytų, ir Litų neduok... pridirbo tegul tvarko...

Parašytas:
Tre, 2009-Geg-20 13:27
audriux
Jei akumas issikrauna siaip sau, tai ieskokit kame saknys. Jei rankos nekreivos, tai patys galit pasitikrinti.
Pradzioj aisku pasitikrinkit ar krauna is viso.
Jei viskas ok, tada:
1. Automobilis neuzvestas, visi prietaisai isjungti.
2.Dedi sroves matavimo reples ant akumo pliusinio laido ir matuoji. Jei turi tik testeri, reiks nuimti klema nuo akumo ir tarp akumo pliuso ir klemos prijungti testeri nustatyta sroves matavimui. (Galite nuimti vietoj pliuso "-"klema, nes ten tik vienas laidas ir butu gerai, kad testeris butu skaitmeninis.
3. Jei teka didesne srove, negu naudoja signalizacija(norint tiksliai ismatuoti reikia atjungti signalizacijos maitinima), reikia ieskoti kurioje grandineje yra nutekejimas.
4.Istraukinek po viena saugiklius ir ziurek ka rodo ampermetras. Jei istraukus kuri nors saugikli srove sumazeja arba visai nustoja teketi, reiskia sroves nutekejimas yra toje grandineje.
5.Pirmiausiai reikia tikrinti lempas, signala, maga. Kai itartina grandine surasta, belieka surasti konkrecia vieta. Tai dazniausiai buna laidas su prasitrynusia izoliacija arba vandens pribegusi fiske.
6. Normalus nutekejimas buna apie 0.1A.

Parašytas:
Tre, 2009-Geg-20 20:34
Shumacher1
andriuza rašė:Anksciau buvo gerai...Kol "profesionalus" elektrikas,kuris montuoja aparatura rimtoje firmoje,nepajunge euro fiskes magui...Blin kreivarankis kazkoks..
nesiparink o padaryk taip itrauk maga ir pasiziurek ar iskrauna neteisingai pajungus maga gali but taip kad jis iskrauna akuma nes; mage yra 2 pliusai vienas pagrindinis kitas laiko mago atminti.kiek pamienu tai yra eurofiskei raudonas ir geltonas laidai o jai jie sujungti tarpusavi ir ateina vienas pliusas tai bus tikrai magas kaltas. yra automobilije speciali rele kuri tam skirta kai ijungi diegima maga gali ijungt o jai diegimo ner tai ir magas neijungsis nes ant raudono laido euro fiskes neturi but pliuso o turi but ant geltono laido euro fiskes tada uzgesines masina nebus nutekejimo.pas tave gaunasi kad magas vistiek veikia nors nuemi snuki mago . tai kad gali istraukt maga ir jai tie laidai tarppusavi sujungti gali drasiai nuvarit i ta firma kur fiske junge ir duot i snuki arba paprasit direktoriuas firmos kad nupirktu nauja akuma ir kuro koki baka ipiltu


Parašytas:
Tre, 2009-Geg-20 20:37
Shumacher1
audriux rašė:Jei akumas issikrauna siaip sau, tai ieskokit kame saknys. Jei rankos nekreivos, tai patys galit pasitikrinti.
Pradzioj aisku pasitikrinkit ar krauna is viso.
Jei viskas ok, tada:
1. Automobilis neuzvestas, visi prietaisai isjungti.
2.Dedi sroves matavimo reples ant akumo pliusinio laido ir matuoji. Jei turi tik testeri, reiks nuimti klema nuo akumo ir tarp akumo pliuso ir klemos prijungti testeri nustatyta sroves matavimui. (Galite nuimti vietoj pliuso "-"klema, nes ten tik vienas laidas ir butu gerai, kad testeris butu skaitmeninis.
3. Jei teka didesne srove, negu naudoja signalizacija(norint tiksliai ismatuoti reikia atjungti signalizacijos maitinima), reikia ieskoti kurioje grandineje yra nutekejimas.
4.Istraukinek po viena saugiklius ir ziurek ka rodo ampermetras. Jei istraukus kuri nors saugikli srove sumazeja arba visai nustoja teketi, reiskia sroves nutekejimas yra toje grandineje.
5.Pirmiausiai reikia tikrinti lempas, signala, maga. Kai itartina grandine surasta, belieka surasti konkrecia vieta. Tai dazniausiai buna laidas su prasitrynusia izoliacija arba vandens pribegusi fiske.
6. Normalus nutekejimas buna apie 0.1A.
na o seip normos nutekejimas maksimumas 0.3A ir tai yra normalu akumui


Parašytas:
Ket, 2009-Geg-21 14:32
andrius t
zodziu duok i snuki paskui issiaiskinsi
sorry oftopic