Puslapis 11

Gudrybes

StandartinėParašytas: Ket, 2008-Vas-28 00:35
wateris
Si tema skirta ivairiausioms gudrybems, kurios susije su automobiliais, gali apie automobili kazka pasufleruoti. Visus zinancius kazka kas nebus pamineta, prasau sakyti. Visas gudrybes patalpinsiu i pirma pranesima.

1. Matuojant kompresija cilindruose, galima ipilti siektiek tepalo i cilindra per zvakes isukimo vieta. Jei ipylus tepalo kompresija pakyla, susideveje stumoklio ziedai.

2. Balta mase ant tepalo ipylimo dangtelio gali reiksti, jog ausinimo sistema nera sandari, ausinimo skystis patenka i variklio vidu. Ta pati reiskia ir tepalo demes isipletimo bakelyje, bei ausinimo skyscio intensyvus burbuliavimas isipletimo bakelyje.

3. Pakelus automobili, priekiniams ratams nelieciant zemes, ratus galima pajudinti ties horizontalia ir vertikalia asimi. Jei jauciamas laisvumas ties horizntalia asimi, susideveje arba vairo traukes, arba traukiu antgaliai, jai laisvumas jauciamas ties vertikalia asimi, susidevejes sarnyras, arba reikia ziureti amortizatoriaus tvirtinimus.

4. Automobiliams su turbinomis. Kuriant salta automobili reikia stebeti kokie dumai pasirodys is ismetimo sistemos, jei melyni, galimas turbinos gedimas. Vaziuojant ~50 km/h greiciu 5 begiu, akseleratoriaus pedala nuspausti iki dugno. Jei pasirodys melyni dumai, kad turbinos gedimas tikimybe dideja

5. Nuspaudus sankabos pedala jauciama vibracija per koja greiciausiai kaltas isminamas guolis

6. Jei sukant vaira girdisi traskejimas reikia tikrinti atraminius guolius

7. Jeigu, masina tamposi vaziuojant ar stovint ir nepriklausomai nuo greicio, gali visko buti, kad bus prakalta "babina" - aukstos itampos trafas.

8. Jeigu, masina tamposi ar dirba nestabiliai (random rezimu), gali buti, kad bus paskirstymo dangtelis susidevejas (suskiles, dasibaige kontaktai). Bet reiktu patikrinti pirma varianta.

9. Taip pat jeigu masina nenori dirbti, nors elektrine dalis gera ir masinoj mono ipurskimas, gali visko buti, kad bus pursktukas mires arba uzsikishes.

10. Jeigu uzkurtai masinai girdimas kaukimas prie masinos galo (vos ne kaip lektuvo), visko gali buti, kad kuro siurblys greit uzsilenks. Patarimas: pasikeisti kuro filtra. Jei garsas nepasikeis ishsiimti kuro siurbli ir ji ishlpauti.

11. Jeigu masina pradejo ryti daug kuro (benzino), galimas daigtas bus mires liamda zondas. Vienas is budu kaip isitikinti, tai atjungti zondo laida ant uzkurto bolido ir stebeti apsukas jei nepasikeite niekas po geru 3min reiskia mires zondas. Jeigu geras zondas turetu apsukos sukilti atjungus zonda. 100% isitikinimui vesti bolida i diagnostika.

12. Jeigu sukant rakteli nesikuria masina (nesigirdi starterio sukimo), galimas daigtas ant starterio esantis pliuso laidas negauna kontakto (uzrudijo, dregme, purvas, vanduo etc..) tokiu atveju uzsistumti/uztraukti masina ir vaziuoti i garaza kur yra duobe, pravalyti kontaktus starterio ir sujungus bandyti kurti.

13. Jeigu vaziuojant girdimas kaukimas is rato(-u) ir darant posuki (pasukant ratus i tam tikra puse) kaukimas sumazeja arba visai nustoja, bus susideveja ratu guoliai.


siuo metu daugiau nepamenu, laukiu papildymu.

Re: Gudrybes

StandartinėParašytas: Ket, 2008-Vas-28 08:20
Ignatio
wateris rašė:2. Balta mase ant tepalo ipylimo dangtelio gali reiksti, jog ausinimo sistema nera sandari, ausinimo skystis patenka i variklio vidu. Ta pati reiskia ir tepalo demes isipletimo bakelyje, bei ausinimo skyscio intensyvus burbuliavimas isipletimo bakelyje.

Mažas pastebėjimas. Žiemą, jei važinėjama trumpais atstumais, ta balta masė normalus reiškinys.

StandartinėParašytas: Ket, 2008-Vas-28 12:18
Monas_
Nu tai jei nuspaudus sankabos pedala jauciama vibracija per koja greiciausiai kaltas isminamas guolis ;)
Jei sukant vaira girdisi traskejimas reikia tikrinti atraminius guolius ;)

O jei pradeda mirkseti kuro lempute reiskias reikia vaziuot i degaline ;) :paranoid:

Re: Gudrybes

StandartinėParašytas: Ket, 2008-Vas-28 15:26
wateris
Ignatio rašė:
wateris rašė:2. Balta mase ant tepalo ipylimo dangtelio gali reiksti, jog ausinimo sistema nera sandari, ausinimo skystis patenka i variklio vidu. Ta pati reiskia ir tepalo demes isipletimo bakelyje, bei ausinimo skyscio intensyvus burbuliavimas isipletimo bakelyje.

Mažas pastebėjimas. Žiemą, jei važinėjama trumpais atstumais, ta balta masė normalus reiškinys.


Taip :] paminejau jog "gali reiksti"

Re: Gudrybes

StandartinėParašytas: Ket, 2008-Vas-28 21:55
renoses
Ignatio rašė:
wateris rašė:2. Balta mase ant tepalo ipylimo dangtelio gali reiksti, jog ausinimo sistema nera sandari, ausinimo skystis patenka i variklio vidu. Ta pati reiskia ir tepalo demes isipletimo bakelyje, bei ausinimo skyscio intensyvus burbuliavimas isipletimo bakelyje.

Mažas pastebėjimas. Žiemą, jei važinėjama trumpais atstumais, ta balta masė normalus reiškinys.




nieko cia normalaus ,alsuoklis ussikises

Re: Gudrybes

StandartinėParašytas: Ket, 2008-Vas-28 23:15
Ignatio
renoses rašė:nieko cia normalaus ,alsuoklis ussikises

Kai alsuoklis užsikiša tada pradeda mėtyt tepalo matuoklę, o ne balta košė atsiranda.

StandartinėParašytas: Pen, 2008-Vas-29 09:01
rwt
Jeigu, masina tamposi vaziuojant ar stovint ir nepriklausomai nuo greicio, gali visko buti, kad bus prakalta "babina" - aukstos itampos trafas.

Jeigu, masina tamposi ar dirba nestabiliai (random rezimu), gali buti, kad bus paskirstymo dangtelis susidevejas (suskiles, dasibaige kontaktai). Bet reiktu patikrinti pirma varianta.

Taip pat jeigu masina nenori dirbti, nors elektrine dalis gera ir masinoj mono ipurskimas, gali visko buti, kad bus pursktukas mires arba uzsikishes.

Jeigu uzkurtai masinai girdimas kaukimas prie masinos galo (vos ne kaip lektuvo), visko gali buti, kad kuro siurblys greit uzsilenks. Patarimas: pasikeisti kuro filtra. Jei garsas nepasikeis ishsiimti kuro siurbli ir ji ishlpauti.

Jeigu masina pradejo ryti daug kuro (benzino), galimas daigtas bus mires liamda zondas. Vienas is budu kaip isitikinti, tai atjungti zondo laida ant uzkurto bolido ir stebeti apsukas jei nepasikeite niekas po geru 3min reiskia mires zondas. Jeigu geras zondas turetu apsukos sukilti atjungus zonda. 100% isitikinimui vesti bolida i diagnostika.

Jeigu sukant rakteli nesikuria masina (nesigirdi starterio sukimo), galimas daigtas ant starterio esantis pliuso laidas negauna kontakto (uzrudijo, dregme, purvas, vanduo etc..) tokiu atveju uzsistumti/uztraukti masina ir vaziuoti i garaza kur yra duobe, pravalyti kontaktus starterio ir sujungus bandyti kurti.

Jeigu vaziuojant girdimas kaukimas is rato(-u) ir darant posuki (pasukant ratus i tam tikra puse) kaukimas sumazeja arba visai nustoja, bus susideveja ratu guoliai.

jei dar ka prisiminsiu parasysiu ;] gera tema F.A.Q. =]]

StandartinėParašytas: Pen, 2008-Vas-29 10:59
2SHAE
13. mano pastebejimu nelabai tikslus, nes sukant i kuria nors puse jei uzimas atsiranda tai nusidevejes atraminis guolis, o jei rato guoliai nusidevi tai tai uzimas atsiranda vaziuojant kazkur nuo 70-80km/h ir apie 100-110km/h pradingsta ;)

StandartinėParašytas: Pen, 2008-Vas-29 12:02
rwt
sukant turi sumazeti kaukimas man visai dingdavo. tiesiai vaziuojant mazu greiciu niekas neuzia tai galima patikslinti vaziuojnat didesniu greiciu atsiranda uzimas ratuose.

StandartinėParašytas: Pen, 2008-Vas-29 12:27
Ignatio
Pažiūrėjus, kaip vystosi šita tema, susidaro įspūdis, kad tuoj pavadinimą iš "gudrybės" teks keisti į "Erezijos" :)

StandartinėParašytas: Pen, 2008-Vas-29 16:21
wateris
2SHAE rašė:13. mano pastebejimu nelabai tikslus, nes sukant i kuria nors puse jei uzimas atsiranda tai nusidevejes atraminis guolis, o jei rato guoliai nusidevi tai tai uzimas atsiranda vaziuojant kazkur nuo 70-80km/h ir apie 100-110km/h pradingsta ;)


hm.. uzimas del atraminio guolio? atraminis guolis gali tik brasketi, trasketi ar kazka daryti bet neuzti. Ir is kur uzimas girdimas tarp 70-80? ir ties 110 dingsta? uzimas kaiptik dideja kylant greiciui, kuo didesnis greitis tuo labiau girdimas uzimas.

StandartinėParašytas: Pen, 2008-Vas-29 16:22
wateris
Ignatio rašė:Pažiūrėjus, kaip vystosi šita tema, susidaro įspūdis, kad tuoj pavadinimą iš "gudrybės" teks keisti į "Erezijos" :)


kodel? galima buti isgirsti argumentus? :)

StandartinėParašytas: Pen, 2008-Vas-29 17:00
2SHAE
wateris rašė:
2SHAE rašė:13. mano pastebejimu nelabai tikslus, nes sukant i kuria nors puse jei uzimas atsiranda tai nusidevejes atraminis guolis, o jei rato guoliai nusidevi tai tai uzimas atsiranda vaziuojant kazkur nuo 70-80km/h ir apie 100-110km/h pradingsta ;)


hm.. uzimas del atraminio guolio? atraminis guolis gali tik brasketi, trasketi ar kazka daryti bet neuzti. Ir is kur uzimas girdimas tarp 70-80? ir ties 110 dingsta? uzimas kaiptik dideja kylant greiciui, kuo didesnis greitis tuo labiau girdimas uzimas.


na bent man taip buvo ir ta pati meistrams autoservise papasakojau ir jie nedvejodami taip nusprende ir pakele mesina butent tai ir nustate, pataise ir jokiu garsu nebeliko ;)

Re: Gudrybes

StandartinėParašytas: Pen, 2008-Vas-29 17:32
vigiux
wateris rašė:11. Jeigu masina pradejo ryti daug kuro (benzino), galimas daigtas bus mires liamda zondas. Vienas is budu kaip isitikinti, tai atjungti zondo laida ant uzkurto bolido ir stebeti apsukas jei nepasikeite niekas po geru 3min reiskia mires zondas. Jeigu geras zondas turetu apsukos sukilti atjungus zonda. 100% isitikinimui vesti bolida i diagnostika.


mano atveju zondas neturi jokios reiksmes nei kuro sanaudoms, nei variklio darbui. isbandyta ne vienadieniais vazinejimais :nod:

StandartinėParašytas: Pen, 2008-Vas-29 17:34
vigiux
wateris rašė:
2SHAE rašė:13. mano pastebejimu nelabai tikslus, nes sukant i kuria nors puse jei uzimas atsiranda tai nusidevejes atraminis guolis, o jei rato guoliai nusidevi tai tai uzimas atsiranda vaziuojant kazkur nuo 70-80km/h ir apie 100-110km/h pradingsta ;)


hm.. uzimas del atraminio guolio? atraminis guolis gali tik brasketi, trasketi ar kazka daryti bet neuzti. Ir is kur uzimas girdimas tarp 70-80? ir ties 110 dingsta? uzimas kaiptik dideja kylant greiciui, kuo didesnis greitis tuo labiau girdimas uzimas.


jo, cia tai tiesa, kad jei guoliams sakes, tai kuo greiciau vaziuoji, tuo labiau atrodo, kad tuoj pakilsi. man vaziuojant iki 90 girdisi tik priekis, o virs, atsigauna ir galas :unibrow:

Re: Gudrybes

StandartinėParašytas: Šeš, 2008-Kov-01 17:43
rwt
vigiux rašė:
wateris rašė:11. Jeigu masina pradejo ryti daug kuro (benzino), galimas daigtas bus mires liamda zondas. Vienas is budu kaip isitikinti, tai atjungti zondo laida ant uzkurto bolido ir stebeti apsukas jei nepasikeite niekas po geru 3min reiskia mires zondas. Jeigu geras zondas turetu apsukos sukilti atjungus zonda. 100% isitikinimui vesti bolida i diagnostika.


mano atveju zondas neturi jokios reiksmes nei kuro sanaudoms, nei variklio darbui. isbandyta ne vienadieniais vazinejimais :nod:


nebent pas tave dujos yra. teda zondas nedalyvauja ir tai ziurint kokios kartos duju iranga, o visais kitais atvejais zondas turi didele reiksme kuro sanaudose.

StandartinėParašytas: Šeš, 2008-Kov-01 19:41
Ignatio
wateris rašė:kodel? galima buti isgirsti argumentus? :)

Na, aš kažkaip šitą temą įsivaizdavau kaip dalinimąsi patikrintra patirtimi, o ne kas ką girdėjo, o kol kas apie 60% info yra nuogirdos ;)

Re: Gudrybes

StandartinėParašytas: Tre, 2008-Geg-14 23:35
3rk
jei kamsciuose pradeda perkaist variklis reiktu isijungt peciuka. bus karstoka, bet variklio temperatura sumazes.

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Geg-05 19:12
saucius
jei atleidus gaza su begiu ijunktu 2 pavara pradeda trukcioti varijantas variklio paduska hana

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Geg-06 10:34
ata
norint pakeisti tachometro apsvietimo lemputes-nebutina jo viso isardyti.lengvai pasiekiama ranka po vairu nuemus dangti (kur yra vairo aukscio reguliavimo svirtele)

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Bir-02 15:32
ata
jei uzstringa vairo rakinimo mechanizmas bandant uzvesti renuka nesisuka raktas nei per kur (uzstringa), nepadeda vairo sukinejimas-pameginkit ismesti/imesti shaiba.

StandartinėParašytas: Ant, 2009-Bir-02 19:42
Ignatio
ata rašė:jei uzstringa vairo rakinimo mechanizmas bandant uzvesti renuka nesisuka raktas nei per kur (uzstringa), nepadeda vairo sukinejimas-pameginkit ismesti/imesti shaiba.

:D :D :crybaby:
Čia tikriausiai iš to "strioko" šaibą mest teks :D

StandartinėParašytas: Tre, 2009-Bir-03 13:57
andrius t
geras :D

StandartinėParašytas: Šeš, 2009-Bir-13 23:58
sirikas
patarimas dėl muzikos (tam skirtoje temoje panašios temos neradau, tad jei ka atleiskit): jei duryse esančių dinamikų nesigirdi, o nuėmus dangtelį gerai girdisi, tai paimkit šepetuka ir gerai su muilu praplautit dangtelius, išplovę vieną galite palyginti su dar neplautu ir suprasit viska ;) veikia :]]

StandartinėParašytas: Sek, 2009-Bir-14 00:10
wdevil
nebutina plaut :) gali paprasciausiai paimt ir kitus uzsidet :) tie orginalus garsa slopina, nes tipo afigeni filtrai yra :) nu gal kazkiek ta funkcija ir atlieka, bet esme ta kad ir slopina netik triuksma nereikalinga, bet ir normalia muzika, geriausias patarimas juos nuimt ir suspardzius mest lauk :) uzdet kokius nors normalius ir ramu tada, nes orginalus visvien kas kazkiek laiko vis labiau ir labiau slopins muzika, nespesit plaut :) cia bent mano nuomone :) nepatinka ignoruokit ja :P

StandartinėParašytas: Pen, 2010-Kov-12 21:31
Giedriuks
Del alsuoklio uzsikisimo: pritariu nes buvo uzsikises sniegais, aisku pakele matuokle pavare tepalo ant variklio,o keiciant tepalus vakar pastebejau balsvu apnasu ant tepalo ipilimo danktelio. Isitikinimui teks stsbeti asinimo skyscio lygi bakelyje.

_______________________
1994 R 19 1721 juodas
1984 R 11 1397 sidabras (utilizuotas)