Puslapis 11

Kaip patikrinti L zonda ar veikia

StandartinėParašytas: Šeš, 2005-Rgs-10 21:49
Maruska
Kaip patikrinti L zonda ar veikia? man aiskino kad spaudziant gaza ant jo turi itampa kilnotis nuo 02 iki 08 volto gal kas susi duret, nes kazkaip staiga pradejo kura ryti gerai kai kompas yra.

Re: Kaip patikrinti L zonda ar veikia

StandartinėParašytas: Sek, 2005-Rgs-11 12:03
joung
Maruska rašė:Kaip patikrinti L zonda ar veikia? man aiskino kad spaudziant gaza ant jo turi itampa kilnotis nuo 02 iki 08 volto gal kas susi duret, nes kazkaip staiga pradejo kura ryti gerai kai kompas yra.

Kai dujas dejau-tikrino-sake prie mirties :cry: bet ant kuro dar nelabai pajauciau :? Atsinese kazkoki prietaisa pajunge saugikliu skiriuje ir viska pamate-manau su paprastu voltmeru nelabai ka pamatysi :shock:

Re: Kaip patikrinti L zonda ar veikia

StandartinėParašytas: Sek, 2005-Rgs-11 12:43
Bildux
Maruska rašė:Kaip patikrinti L zonda ar veikia? man aiskino kad spaudziant gaza ant jo turi itampa kilnotis nuo 02 iki 08 volto gal kas susi duret, nes kazkaip staiga pradejo kura ryti gerai kai kompas yra.



Cia biski info:

Snuffy rašė:tam tikslui reikia aparatura fiksuojanti co kieki ir voltmetra.ziurint koks variklis ir keliu kontaktu liambda-zondas reikia pajungti voltmetra prie vieno is kontaktu ir ijungti degima. turetu rodyti ne maziau 11.5V dar galima pagal kodus nustatyti gedima 2-3-4-1;2-3-4-2; 2-3-4-3!visi jie susije su zondu.1-nedirba reguliavimas; 2-parejes zondas; 3-neteisingai atreguliuotas.bet tam tikslui reikalingas spec prietaisas arba paprastas sviesodiodinis atsuktuvas.su atsuktuvu sunkiau ziureti nes reikia zinoti schema kaip sujunti laidus.o tai jau priklauso nuo modelio.


Saltinis: http://www.bite.lt/plius/bendravimas/kl ... 1243056227

Esme tame, kad paciam reikia labai viska ismanyt ir tureti reikiamus prietaisus (oscilografa) , ko gero paprasciau nuvaryt ir padaryt pilna variklio diagnostika uz keliasdesimt litu ir bus aisku. Gal tik oro padavimo sklende kalta, ar koks daviklis :)

StandartinėParašytas: Sek, 2005-Rgs-11 12:57
Tevukas
Va?iuojant dujomis lembda nenaudojamas :arrow:

StandartinėParašytas: Sek, 2005-Rgs-11 13:33
Bildux
Tevukas rašė:Va?iuojant dujomis lembda nenaudojamas :arrow:

Jei dujos I kartos.
Jei II - III - IV kartos - zondas naudojamas :!:

StandartinėParašytas: Sek, 2005-Rgs-11 18:23
Bildux
Tevukas rašė:Tai ?ia savaime ai?ku :roll:

Na tai reikejo taip ir rasyt, nes nezinai kokia iranga pas joung, o jei neseniai montavo, tai didele tikimybe kad II kartos, nes dabar pati populiariausia tokia iranga ir labiau tausojanti varikli :wink:

StandartinėParašytas: Pir, 2005-Rgs-12 10:12
Tevukas
Bildux rašė:
Tevukas rašė:Tai ?ia savaime ai?ku :roll:

Na tai reikejo taip ir rasyt, nes nezinai kokia iranga pas joung, o jei neseniai montavo, tai didele tikimybe kad II kartos, nes dabar pati populiariausia tokia iranga ir labiau tausojanti varikli :wink:

Manau visos dujos jei tinkamai sureguliuotos netik tausoj? varikl?, bet ir prailgina jo darb?. Ai?ku kai va?in?ja su per liesu mi?iniu tai ir i?lenda vo?tuv? pradegimo b?dos ir taip toliau .. :roll:

StandartinėParašytas: Pir, 2005-Rgs-12 14:53
Bildux
Tevukas rašė:Manau visos dujos jei tinkamai sureguliuotos netik tausoj? varikl?, bet ir prailgina jo darb?. Ai?ku kai va?in?ja su per liesu mi?iniu tai ir i?lenda vo?tuv? pradegimo b?dos ir taip toliau .. :roll:

Jei nera kompo (eko sistemos) gali reguliuot kiek nori, vistiek bus droziamas variklis, nes tie nustatymai greitai pasikeicia, ypac jei reduktorius ne ypatingai geras, jau nekalbant apie filtro keitima ar pan.
Apie variklius as nelebai daug ismanau, ale kazkada bandziau gincytis kad dujos nekenkia varikliui su tais kuriems varikliu tvarkymas yra darbas arba kasdienybe, tai kiek pamenu nusodino mane :oops: