Puslapis 11

vairo trauke

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 07:56
aura
Patarkit, ar butina keisti vairo trauke, jei vaziuojant nieko nejauciu, bet kai keiciau sarnyra, tai meistrelis liepe pakeisti ir trauke.

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 09:38
Tomukas
Taip, butina.

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 10:05
aura
O, velnias. Tai negaliu niekur vaziuoti? Kaip tik ruosiuosi i ilgelesne kelione :( O kas gali atsitikti? Kokios pasekmes?
Aciu.

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 10:59
Tomukas
Kai sarnyras standus - ten nera jokio musimo. Kai atsiranda laisvumas - pradeda bildet. Tada obuolys pastoviai stuksena ir laisvumas zymiai greiciau progresuoja. Veliausiai gresia tuo, kad trauke issiners, vienas ratukas pasisuks i viena puse, kitas - i kita. :shock:
Cia aisku mazai tiketina, bet nesiulyciau juokauti su pakaba ir stabdziais. :wink:

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 12:19
aura
Tai tada reik tvarkyt :( O tai kai prades vaziuot masiniukas i abi puses... O kiek mazdauk kainuoja sutvarkymas sito reikaliuko? Su viskuo.

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 12:24
Ged@s
Tomukas rašė:Kai sarnyras standus - ten nera jokio musimo. Kai atsiranda laisvumas - pradeda bildet. Tada obuolys pastoviai stuksena ir laisvumas zymiai greiciau progresuoja. Veliausiai gresia tuo, kad trauke issiners, vienas ratukas pasisuks i viena puse, kitas - i kita. :shock:
Cia aisku mazai tiketina, bet nesiulyciau juokauti su pakaba ir stabdziais. :wink:


pritariu. tiketina mazai, bet imanoma - tuo labiau, kad kelione "ilgelesne".
tokiais atvejais tiesiog butina pakaba perrinkt, o ne mages su bosavykais instalint :twisted:
paskui rodo per zinias - tacka griovy, ekipazas vlnzn kur (ir kokios agregatines busenos), padangos plikos (beje), o salone 9 klases pioneer su visa porno*******

ir tai vadinama islaidu planavimu :twisted:

sailenblokai ne visada mirtinai svarbu - tik barska - o sarnyrai prioritetas nr2 po stabdziu sistemos... :!:

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 14:14
Monas_
[quote="Geds"]
sailenblokai ne visada mirtinai svarbu - tik barska - o sarnyrai prioritetas nr2 po stabdziu sistemos... :!:[/quote]

As tai sakyciau kad sarnyrai prioritetas nr1, nes be stabdziu esu visa diena issivazinejas po garazus ir nenumiriau, o jei butu issineres sarnuras tada ragas, o jei dar leki koki 130 tda net galvot baisu :)

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 14:24
Ged@s
Monas_ rašė:
Geds rašė:sailenblokai ne visada mirtinai svarbu - tik barska - o sarnyrai prioritetas nr2 po stabdziu sistemos... :!:


As tai sakyciau kad sarnyrai prioritetas nr1, nes be stabdziu esu visa diena issivazinejas po garazus ir nenumiriau, o jei butu issineres sarnuras tada ragas, o jei dar leki koki 130 tda net galvot baisu :)


man teko pries 2 metus su bmw327 sena chuliganke isvis be stabdziu per visa miesta namo grizt - tik rankinis vos vos kusijo - kaip sakai, irgi likau gyvas, bet grizus teko marskinius grezt :D blt emociju apturejau tada..
varau ant 40 ar 35 krastu gatves - kad leks bicas ant perejos po ratais.... kitoj vietoj "lakunas" prie sviesaforo uzkiso - blt, per plauka abu buferiai liko.

stai ir liko pagarba stabdziams nuo tada pagerinta :idea:

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 15:13
Fotografas
As su AUDE i? Klaip?dos ? Marijampol? be stabd?i? ?iem? parvariau. Rankinis pasirodo reikalui esant tikrai nei?gelb?t?. Pasirodo vaakumo jungtyje toks vo?tuvas su ?aratu u??al?s buvo. B??iau ?inoj?s... Nes kietas pedalas buvo ir visi?kai nestabd?.

AURAI - Renuko trauk?s antgalis apie 30 Lt. po keitimo reikia suvedim? padaryt. Kainos nuo 30 iki 50 Lt.

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 15:24
aura
AURAI - Renuko trauk?s antgalis apie 30 Lt. po keitimo reikia suvedim? padaryt. Kainos nuo 30 iki 50 Lt.[/quote]

A, tai ne taip baisu. Bet vis tik rysiuosi tai kelionei be remonto. Nes kaip is jusu supratau, tai svarbiausia yra stabdziai ir sarnyras( jis pakeistas naujas pries pora savaitciu) Tai gal nenuleksiu nuo kelio. :roll:

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 15:28
Fotografas
aura rašė:AURAI - Renuko trauk?s antgalis apie 30 Lt. po keitimo reikia suvedim? padaryt. Kainos nuo 30 iki 50 Lt.


A, tai ne taip baisu. Bet vis tik rysiuosi tai kelionei be remonto. Nes kaip is jusu supratau, tai svarbiausia yra stabdziai ir sarnyras( jis pakeistas naujas pries pora savaitciu) Tai gal nenuleksiu nuo kelio. :roll:[/quote]

Varyk drasiai jei negird?ti bar?k?jimo. Gal? gale pats t? trauk? paklibink ir matysi ant kiek laisva.

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 15:35
aura
Varyk drasiai jei negird?ti bar?k?jimo. Gal? gale pats t? trauk? paklibink ir matysi ant kiek laisva.[/quote]

Sakai pats paklibink? Kad as pati nelabai zinau kur klibint, bet maciau kaip meistrelis klibino, kai sarnyra keite. Jis ir pasake kad reikia trauke keist, bet nelabai juo pasitikiu, zinai, moteriskei bile ko gali prisneket :lol: Nes technikine tai spakainiai pravariau.
Na o barskejimo tai jokio nesigirdi, labai ramiai ir tyliai vaziuoja. Aisku nebandziau labai greit lekt, tik 130, daugiau nedrysau, nes masiniukas tik pirktas, o ir vairavimo stazas tik 3 savaites. :lol:

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 15:44
Ged@s
to Aura

vairo traukes antgalis irgi yra sarnyras :twisted: :twisted: tad jam galioja prioritetas nr2 po stabdziu :!:

zinai, sitiek su kolegomis stengemes ikalbet nerizikuot, o tu vistiek netvarkysi :evil: jau negrazu butu :lol:

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 15:45
Fotografas
Labai atsipra?au.... Pati supranti ?ia vyri?ka kompanija.... Bet malonu, kad moteri?k? technika domaujasi :wink:

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-18 15:51
aura
Na, pasimeciau. Tai kurio is jusu klausyt? FOTOGRAFAS raso - varyk neatsisukdama :lol: Kiti - stop ir ne is vietos :? :? :? Ko gero reiks pasikliauti moteriska intuicija :lol: Bent jau suzinojau kas do daikts tas sarnyras yr :oops:

StandartinėParašytas: Pen, 2004-Rgp-20 12:20
P?V?Z
Kadangi visvien reikes keisti, tai kuo anksciau- tuo geriau. Logiska? :wink:

Kai kliba, vairavimas tampa netikslus, nors nelakstant to galima ir nepajusti... iki extremalios situacijos.
Panasiai yra su suvedimu- kazkada seniai pravazinejau metus issisketusiais ratais ir tik suvedes nustebau kaip puikiai eme klausyti vairo.

O jei labai reikia vaziuoti ir nelabai kliba- suprantama kad vaziuoti galima. Pries issinerima kliba ziauriai, dargi dalies sarnyru konstrukcija tokia, kad jie isvis issinerti negali (vidine galvute didesne uz skyle metale), nezinau kaip sitie.

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Rgp-23 07:24
aura
Aciu, vyrai, susitvarkiau :) Pakeite viska ka galejo, tik nzn ar reikejo. Zodziu dabar viskas tvarkoje, bet...kaskodel ziauriai traukia masina i kaire :lol: Juk padarytas ratu suvedimas, viskas sutvarkyta tai kame reikalas??? Visa laik turiu laikyti vaira ant itempimo. Gal kaltos padangos?

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Rgp-23 07:52
Fotografas
Sveikut?, to netur?t? b?ti. Bet teori?kai m?stant, padanga prie? suvedim? darant gal?jo b?ti padilusi. Kiek pava?in?jus tur?t? prisitrinti prie naujo suvedimo.

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Rgp-23 08:22
aura
Fotografas rašė:Sveikut?, to netur?t? b?ti. Bet teori?kai m?stant, padanga prie? suvedim? darant gal?jo b?ti padilusi. Kiek pava?in?jus tur?t? prisitrinti prie naujo suvedimo.


Man ir anksciau traukdavo i ta pacia puse, bet pastebejau, kad kai dasipuciu padangas, tai nustoja traukti(galines leidzia, matyt del surudujusiu ratlankiu). O kiek reikia pravaziuoti kad prisitrintu? Ir ar tai nesues vel kokiu traukiu ar sarnyru :?:

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Rgp-23 08:22
Tomukas
Vaziuok pas tuos kas dare suvedima kol padangos gyvos. :!:
O kokiu keliu vaziuojant traukia?

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Rgp-23 08:26
aura
Tomukas rašė:Vaziuok pas tuos kas dare suvedima kol padangos gyvos. :!:
O kokiu keliu vaziuojant traukia?


Gyvenu Kaune, o masiniuka remontavo Panevezy(pasitaike proga pigiau susitvarkyt :? ), tai man dabar kelione kainuotu 40lt. Ar verta varyt? O traukia vaziuojant lygiu asfaltuotu keliu :cry:

StandartinėParašytas: Pir, 2004-Rgp-23 10:37
Irmantas
aura rašė:
Fotografas rašė:Sveikut?, to netur?t? b?ti. Bet teori?kai m?stant, padanga prie? suvedim? darant gal?jo b?ti padilusi. Kiek pava?in?jus tur?t? prisitrinti prie naujo suvedimo.


Man ir anksciau traukdavo i ta pacia puse, bet pastebejau, kad kai dasipuciu padangas, tai nustoja traukti(galines leidzia, matyt del surudujusiu ratlankiu). O kiek reikia pravaziuoti kad prisitrintu? Ir ar tai nesues vel kokiu traukiu ar sarnyru :?:


Tai vienodai prisipusk oro i padangas ir netrauks, nematau cia tame jokios problemos.

StandartinėParašytas: Ant, 2004-Rgp-24 13:25
Monas_
Padangu spaudimas turi itakos kaip sake Irmantas, be to reikia neuzmirsti apie kelio profili, tik ant lygaus kaip stiklas kelio masina vaziuoja tiesei, o jei kelas pasvires ji sukasi.
As vakar pasikeiciau antgaliuka traukes ir pasidariau suvedima, tai dabar kaip naujas jauciuos:) Visu bajeriu kaina Siauliuose buvo: antgaliukas 32Lt + 15Lt uz pakeitima + 40LT suvedimas :) = 87Lt Kaip sakot ar brangiai sumokejau?

ss

StandartinėParašytas: Tre, 2004-Rgp-25 01:01
Tomskis
vienu zodziu sistema labai paprasta: jei vaziuoji i tolima kelione, reiskias leksi per trasa. Trasoj greitis didelis, pateks vienas ratas i nedidele duobute ir viskas amen ir tau ir masinaj. Todel geriau nerizikuot, per pora valandu servise sutvarko tokius dalykus.