Kompo perreguliavimas del galios kelimo

Viskas apie Renault 19

Moderatoriai: Vidulis, 2SHAE

Kompo perreguliavimas del galios kelimo

Standartinė jurgis » Pir, 2004-Bir-14 11:01

Sveiki! :twisted: paieskojes po foruma del galios didinimo ir radau toki varianta,kad galima perreguliuot kompa i RENAULT CLIO II 2.0 16V . Gal kas bandet taip padaryt? Labai idomu kas gaunas,kiek padideja galios ir kuro sanaudos? :D
Vartotojo avataras
jurgis
Naujokas
 
Pranešimai: 8
Užsiregistravo: Pen, 2004-Vas-27 11:27
Miestas: Klaipeda

Standartinė Tomukas » Pir, 2004-Bir-14 11:24

Pirmas dalykas - su kurios masinos kompu tu nori toki dalyka atlikti.
Antras - kompai nesireguliuoja, jie tik persiprogramuoja.
Trecias - manau kad betkokiu atveju gausis pievos...
Tomas,
Renault 19 Phase II, 1.8 RT, pilkas
+37068686188
Vartotojo avataras
Tomukas
Draugas
 
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: Sek, 2003-Spa-05 14:38
Miestas: Vilnius

Standartinė Edvis » Pir, 2004-Bir-14 11:28

na tomuk priestarauju
ta vat audi 90 turbo qattro
kibiro spalvos
su paprastu 280ag
su programintu 350ag
Phase III F7R-710 scraped :(
Phase IV F4R-770 BCK 051
Phase IV F4Rt-774 LIK 051
+3septyyyni06septyyyni091599
Vartotojo avataras
Edvis
Narys
 
Pranešimai: 527
Užsiregistravo: Ant, 2004-Vas-03 23:20
Miestas: Kazlų Rūda

Standartinė Edvis » Pir, 2004-Bir-14 11:38

Phase III F7R-710 scraped :(
Phase IV F4R-770 BCK 051
Phase IV F4Rt-774 LIK 051
+3septyyyni06septyyyni091599
Vartotojo avataras
Edvis
Narys
 
Pranešimai: 527
Užsiregistravo: Ant, 2004-Vas-03 23:20
Miestas: Kazlų Rūda

Standartinė Tomukas » Pir, 2004-Bir-14 13:27

Tai kad galima sukelti tai cia ir eziukas supranta. Kitas dalykas ar nuo kiekvienos masinos programa tau tiks. Be to pas ji manau ne nuo kitos, bet sitai derinta.
Tomas,
Renault 19 Phase II, 1.8 RT, pilkas
+37068686188
Vartotojo avataras
Tomukas
Draugas
 
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: Sek, 2003-Spa-05 14:38
Miestas: Vilnius

Standartinė Edvis » Pir, 2004-Bir-14 14:23

TAIP, BUTENT SITAI DERINTA, OJEI PARINKINETI NUO KITOS TAI AS NESIGINCYSIU NES NZN.
Phase III F7R-710 scraped :(
Phase IV F4R-770 BCK 051
Phase IV F4Rt-774 LIK 051
+3septyyyni06septyyyni091599
Vartotojo avataras
Edvis
Narys
 
Pranešimai: 527
Užsiregistravo: Ant, 2004-Vas-03 23:20
Miestas: Kazlų Rūda

Standartinė tonic » Pir, 2004-Bir-14 15:12

Tomas teisingai sako, tik ne visi teisngai suprato. Pabandysiu inesti kiek aiskumo.

Kad isspausti 10 ag is standartinio variklio pakeiciant vien tik kompo programa - reiskia varikli varikli versti dirbti ne paciu optimaliausiu rezimu. Programa perrasoma taip, kad degimas butu labiau ankstinamas ir truputi padidinamas kuro padavimas. Tai duoda keliu arkliu prieaugi, bet tuo paciu - mazina variklio resursa, blogina ekonomija, bei ekologija. Toks variklis kaip F7P jau is gamyklos iseina labai gerai paruostas ir tobulai sureguliuotas, pabreziu - tobulai. Gamintojas praleidzia simtus valandu sudarinedamas optimaliausia programa, tam isleidzia kruva pinigu ir tikrai ranka nenumoja i kelis ar keliasdesimt arkliu. Tiesiog gamintojo programa yra sudaryta - optimalaiausia atsizvelgiant i ekonomija, ekologija, ilgaamziskuma ir galia. Nekreipiant demesio i kuri nors is siu faktoriu galima pagerinti kita, bet tik labai ribotai.

Todel vien tik is kompo programavimo (chipo keitimo) praktiskai jokios naudos.

Tas argumentas, kad Bilinsko audi tinkamai pakeitus kuro padavima padidino galia nuo 280 iki 350, joks ne stebuklas. Tiesiog varikliui iki to buvo padaryti tokie pakeitimai kurie su iki tolei naudota programa labai netvarkingai maitino varikli, todel tinkamai sureguliavus kuro padavima - "atsirado" 70 ag.

Cia tas pats kas nusukti paskirstytoja taip kad jis duotu kibirksti kazkur po virstutinio mirties tasko tiek kad variklis vos dirbtu, pamatuoti arklius, o tada atreguliavus sakyti, kad gerai perreguliavus paskirstytoja galima gauti 50 ag. Taip galima, bet tik jei prie tai buvo netvarka.
Vartotojo avataras
tonic
Stebetojas
 
Pranešimai: 39
Užsiregistravo: Ket, 2004-Bir-10 11:20
Miestas: Vilnius

Standartinė Edvis » Pir, 2004-Bir-14 15:25

VA PAGALIAU TURIM TIKRA TECHNIKOS SPECA PAGRBA TAU :arrow:
Phase III F7R-710 scraped :(
Phase IV F4R-770 BCK 051
Phase IV F4Rt-774 LIK 051
+3septyyyni06septyyyni091599
Vartotojo avataras
Edvis
Narys
 
Pranešimai: 527
Užsiregistravo: Ant, 2004-Vas-03 23:20
Miestas: Kazlų Rūda

Standartinė Fotografas » Pir, 2004-Bir-14 15:42

Edvis rašė:VA PAGALIAU TURIM TIKRA TECHNIKOS SPECA PAGRBA TAU :arrow:


Auksin?s mintys. Ir a? nukeliu kepur
R19 PhII 1,8 RT 94m.
ACK 553
---------------------------
NEKEN?IU GEZ
Vartotojo avataras
Fotografas
Draugas
 
Pranešimai: 134
Užsiregistravo: Tre, 2004-Geg-19 12:08
Miestas: Marijampole

Standartinė Tomukas » Pir, 2004-Bir-14 22:29

Antras dalykas - ar reikia tokio variklio kasdieniniam vaziavimui.
Nes kuro valgis proporcingai daug maz galingumui, ir po keliu metu is variklio nieko nebeliks.Kitas dalykas dragui, varzyboms, kai variklis dirba keliolika valandu i menesi (jei ketvirtadieniais i dragus vazinet).Tam reikia burti kita masina, kuri buti naudojama malonumui o ne darbui.
Tomas,
Renault 19 Phase II, 1.8 RT, pilkas
+37068686188
Vartotojo avataras
Tomukas
Draugas
 
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: Sek, 2003-Spa-05 14:38
Miestas: Vilnius

Standartinė Marius » Ant, 2004-Bir-15 07:42

Koks kieno reikalas kas kaip ir kiek vazines su masina. Tas variklis ir netiunintas 2 metu turbut nelaikys. Pvz as dabar su savo 16V i savaite nuvaziuoju 100-200km, tai noriu, kad masina kuo geriau trauktu ir kuro sanaudos nelabai jaudina.
Toyota Corolla D4D
BMW 530d E39
VW Golf MK6
8-610-12735
Vartotojo avataras
Marius
Narys
 
Pranešimai: 1138
Užsiregistravo: Sek, 2003-Bir-15 18:10
Miestas: Kaunas


Grįžti į Technika

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 77 svečių