Puslapis 11

Gudrybės

StandartinėParašytas: Pen, 2013-Geg-24 10:19
Monas_
Kažkam gali praversti ;)

Renault Megane imobilaizerio apėjimas bei raktelio pririšimas manau galioja Megane'i iki 2002m +/-

Re: Gudrybės

StandartinėParašytas: Ant, 2013-Bir-04 11:15
Sebastijonas
Monas_ rašė:Kažkam gali praversti ;)

Renault Megane imobilaizerio apėjimas bei raktelio pririšimas manau galioja Megane'i iki 2002m +/-


Tokia instrukcija tinka Meganėms pagamintoms iki maždaug 1998m-1999m pradžios, kurių rakteliai yra su infraraudonųjų spindulių siųstuvu. Nuo 1999m iki 2002-2003m gaminamoms Meganėms (taip pat ir Scenic) jau naudojamas radio siųstuvas raktelyje (jame nebėra akutės), o šiai sistemai nebetinka šita gudrybė ir tik prijungimas prie kompiuterio padės... kiek žinau, laikinai.

Žinoma, skiriasi ne tik rakteliai. Skiriasi ir UCH blokas. Pastebėjau, kad pirmąjame (senesniame variante) Imobilaizerio sistema ir centrinis užraktas susiję, t.y. bendra sistema - reikia užrakint/atrakint, tada immo atjungiamas ar pan. Antrąjame variante Imobilaizerio sistema yra atskirta nuo centrinio užrakto. Sugedus centriniam užraktui, imobilaizeris gali veikti ir atvirkščiai.
O šiaip, pakankamai smulkiai apie visa tai (immo tipai ir pan.) aprašyta šiame PDF faile: "RENAULT KEY AND IMMOBILISER MEMENTO"

Re: Gudrybės

StandartinėParašytas: Ant, 2013-Bir-04 14:47
Monas_
Sebastijonas rašė:... tik prijungimas prie kompiuterio padės... kiek žinau, laikinai.

Kad raktai skiriasi tai tikrai, o kad be kompo nepririši tai čia klausimas. Turėjau safrane 98m tai joje irgi buvo raktelis radio pagrindu. Vienas raktelis neberakindavo paspaudus, bet mašina tikrai kūrėsi su tuo rakteliu. Ten kai išardžiau tą raktą prie pat rakto geležtės buvo toks kaip magnetukas prikonstruotas ir realiai net išėmus pačia centrinio valdymo mikroschemą iš rakto galima kurt ir važiuot. Tai tikrai atskiros sistemos žodžiu. Tik va to pririšimo bajerių dar nežinojau ir smarkiai nesigilinau. O dabar jau nebeturiu safrano ir nebeturiu kaip pabandyt :)